Fórum - Téma


Octavia RS nestartuje


Fórum Fabia II Octavia RS nestartuje

Informace o modelu: Škoda Fabia II 5J

Diskuze o vozidlu

2006 Octavia II 1Z RS 2.0

1 fotek  |  15 diskuzí

Výkon motoru 147 kW (200 PS) při 5800 ot./min. Točivý moment: 280 Nm (207 ft/lb) při 1800 ot./min. Zrychlení 7.0 s ~ 0-100 km/h. Palivo benzín. 6-rychlostní Manuální převodovka. Motor 2 000 ccm (122 cui), 4-válec, Řadový, 16-ventil, 2.0 TFSI.



2014-11-01 12:56:02

Zdravím nestartuje mi octavenka :( jede jako by na prazdno jako by bez tlaků mam podezreni na preskocene rozvody.

2014-11-02 07:20:06

54jonny54: Kolik to má na ty rozvody najeto? Kontrola nastavení přece není velký problém, ne?

2014-11-02 13:55:20

drak: na rozody to ma 177000 bore o ten motor slysel toit rekl mi ze tam nemam prej svicky ze to nema vubec tlaky im by to mohlo byt sem normalne jel a z niceho nic mrtvo a uz ani nakopnout nešla :(

2014-11-02 16:55:34

54jonny54: No,co je toit nevím a 177000km je dost. Motor jen tak tlaky za jízdy neztratí a tak zkontroluj to nastavení rozvodů. Když budou v pohodě tak hlava solu. Ozvalo se něco když zdechla? Jestli ne tak je naděje že to není potkaný a budou stačit dát nový rozvody. To co píšeš je nějak špatně čitelné.

2014-11-02 17:26:17

nic se neozvalo ale jede to na prazdno nejsou tlaky vubec motor se nekousl predjizdel jsem a najednou slapu na plyn a nic.

2014-11-02 17:36:26

54jonny54: No tak co s tím už víš. Podle mého závada jasná.

2014-11-03 09:33:34

drak: uz vim je tam strihla vačka pridrena klika a ohnutych 6 ventilu :/

2014-11-03 15:25:33

54jonny54: No tak to je motor totál, přidřená klika? Na tohle zrovna moc tyhle motory netrpěly. Co a jak dlouho tam bylo za olej? Jestli jsou ohnuté ventily tak to muselo být slyšet. Ohne je píst a to není bez klepání. Šest ventilů, to muselo bejt znát. Co budeš dělat? Možná lepší zkusit jinej motor ale RS je po vrakovištích málo, možná ani neseženeš a cpát do toho nový díly bude raketa.

2014-11-03 16:05:21

drak: No znamej chce 50 000 i s prací svitila mi kontrolka tlaku oleje a nez sem dojel na servis zdechlo to vyfukova vacka se toci sací stojí pretrzeny retez (ne rozvodový) co pohání saci vačku.

2014-11-05 21:08:37

54jonny54: No,za 50000 kš bych to asi nenechal dělat. Zkusil bych sehnat ten motor někde komplet. Ten známej je motorář?

2014-11-06 08:43:06

drak: jojo a maník motorář :)

2014-11-06 08:44:23

drak: vačka 6462 korun

časovací tělísko 9075 korun

napínák 2007 korun

řetěz 1471 korun

snímač tlaku oleje 390 korun

druhá vačka 7330 korun

rozvody 4200 korun

šálky a ventily s guferama 1880 korun

rentgen hlavy 1000korun

přebroušení hlavy 800 korun

svíčky 820 korun

těsnění pod hlavou 690 korun

výplach motoru 900 korun

olej 1190 korun

těsnění na vývěvu 210 korun

2014-11-08 07:26:24

54jonny54: Neříkám že by tě chtěl ošidit ale jestli se to vyplatí a auto si chceš dál nechat. Škoda že jsi jel a PŘEDJÍŽDĚL se svítící kontrolkou mazání, to je drahej omyl. To tě nenapadlo že to jede nasucho? Pokud jsi kontroloval před jízdou olej,bylo ho tam dost a stejně to nemazalo tak asi ucpanej sací koš ve vaně. Auta s turbem na to trpí hlavně když se motor zháší hned po dojezdu a nenechá se vychladit turbo.

2014-11-08 12:12:46

drak: jasne no ve vane bylo moc karbonu a ten sifonek se ucpal byvaly majitel tam lil shell olej tak se divim tak vyplati se to koupil jsem ji pred tydnem za 200000 a ma najeto 160000 rikal ze motor je na tom dobre ze se to vyplatí

2014-11-08 19:03:06

54jonny54: No tak budeš mít auto za 250000, motor po částečné G.O. a budeš si na to dávat pozor. Ten karbon ve vaně se projeví náhle a on to ani vědět nemusel, na skrytou závadu ho neuděláš ale chtěl bych přispět na opravu. Hlavně si dávej potom pozor na to dochlazování turba a lej tam nejlépe Long-life olej, lépe se spaluje. Kdybys nejel s tou kontrolkou mazání, tak oprava za babku a hned. Přivedl bych k tomu prodávajícího a nechal bych ho ať to vyčištění zaplatí. Motorů na RS-a je málo a tak asi opravit. Je škoda to takhle pohnojit ale chybama se člověk učí.


Odpovědět