Fórum - Téma


Palivové čerpadlo


Fórum Fabia I Palivové čerpadlo

Informace o modelu: Škoda Fabia I 6Y



2016-02-10 07:36:06

Zdravím pánové

mám problém s čerpadlem paliva občas když otočím klíčkem a chci nastartovat tak mi nesepne čerpadlo a nenastartuju a jindy zas po otočeni ho normalně slyším a auto chytne uplně v pohodě... poraďte prosím na co se kouknout nebo co s tím dělat

2016-02-10 07:49:49

hanis30: je toho víc koukni do konektoru k čerpadlu vyčisti kontakty mírně přiohni a stříkni kontaktolem

Dále prověř relátko čepadla muže mít napálenej spínací kontakt ten stačí opilovat pokud de relé rozebrat

Další co to múže dělat je zoxidovanej konektor řj motoru nebo kabelovej svazek na levím podběhu v motoru - tam to hnije

A nebo to čerpadlo odchází

2016-02-10 09:38:32

Zdravím,

souhlasím s kolegou, domnívám se, že se jedná o opálené kontakty relé palivového čerpadla. Závada by mohla být v zaoxidovaných svorkovnicích. Bylo by dobré je očistit.

2016-02-10 10:13:55

To relé mám vyměněne asi pul roku tak kouknu na ty kontakty a i kolik stoji připadně čerpadlo abych byl v obraze

2016-02-10 10:34:12

hanis30: pokud na nic nepřijdeš múžeš to čerpadlo napojit napřímo po klíčku a jezdit no a pokud bude závada trvat je to čerpadlem,pokud bude po problému je chyba někde v elektrice

2016-02-10 14:22:54

No to napojeni rovnou na klicek nevim, nejsem pres elektriku moc zbehly

2016-02-22 12:06:19

Tak jsme to zkouseli a vypada to ze cerpadlo je v pohode, nevi nekdo kde je nejake cidlo na tlak ktere spina cerpadlo nebo neco v tom smyslu? Videl bych zavadu tam...

2016-02-22 18:31:47

hanis30: čerpadlo je zapojené asi takto - jedna strana kostra tu zkontroluj popřípadě zkus přikostřit

druhá strana je plus 12V které de ze spínacího relé silový kontakt 87

na tento kontakt se plus dostane po sepnutí relé z kontaktu 3O tady zkontroluj zda je na 3O plus 12V a zda nejsou opálený silový kontakty toho relé

a tyto kontakty se spínají za pomoci cívky relé a to sou kontakty 86 a 85

na kontaktu 86 bys měl naměřit napětí po klíčku 12V

a kontakt 86 je mínus a ten je ovládán řj motoru -tady bych zkontroloval a očistil kontakty konektoru řj motoru

no a pokud na nic nepřijdeš napoj to čerpadlo na přímo na 12V po klíčku a máš pokoj

osobně sem takto přepojil už pár aut různých značek a co vim tak bez problémů jezdí

2016-02-23 13:13:54

Dik za popis a radu nemam tady nikoho znameho nebo spis schopneho ktery by stim pomohl tak se stim snazim v ramci moznosti delat sam

2016-02-23 23:04:48

hanis30: Já bych určitě kouknul i na pojistku. A už jsem měl zkušenost že všechno bylo v pořádku a nakonec to byla spínací skřínka.

Pokud ti při problému nejde 12V na pojistku 9,24,35,61 je to relé palivového čerpadla.

Jinak jen doplním že čerpadlo jede pořád.Nemá žádné spínání tlakem. Konstatntní tlak drží regulátor který zbytek paliva pouští zpet do nádrže.

Co je to knkretně za Auto a motor?

2016-02-24 11:45:02

Je to 1.4 16V 74kw, je to asi pul roku co jsem menil rele palivoveho cerpadla sice bylo z vrakace ale kontakty byli naprosto ciste bez koroze... dela to nepravidelne, ted treba jezdim v pohode a pokazde kdyz otocim klickem na kontrolky tak ho slysim bzucet. Prijde mi ze to zacne blbnout kdyz nekde jedu a vic protocim motor pak zaparkuju vypnu a pak treba po deseti minutach jak prijdu tak to jen toci ale nechytne

2016-02-24 13:22:18

hanis30: a co oblibený svazek na levèm podběhu v motoru koumals?? Jestli nehnije?

2016-02-24 16:06:19

No co jsem koukal tak vypada zdravej ale zitra se na ten oblibenej svazek koukne znamej a cely ho roz izoluje jestli tam neni nejake zlo...

2016-02-24 20:06:23

hanis30: Jestli je od výroby stále v původní bandáži nebude v pořádku.

2016-03-09 23:41:42

Měl jsem podobný problém na Fabii 1.9 TDI. Auto mi zdechlo za jízdy (na rychlostní silnici) a už jsem nenastartoval. Doma jsem pak zjistil, že do motoru nejde nafta.

Na levém kontaktu pojistky č. 61 nebylo napětí ani při nastartovaném motoru. Když se na pravý kontakt pojistky č. 61 připojilo +12V, tak se čerpadlo rozběhlo. Diagnostika psala závadu relé palivového čerpadla.

V autorizovaném servisu mi včera vyměnili relé za 1200 Kč a začalo to fungovat normálně -- po otočení klíčku jede čerpadlo 2s a po nastartování jede čerpadlo trvale. Když jsem ale dnes kontroloval to původní relé, které jsem si ze servisu dovezl, tak bylo naprosto v pořádku (cívka i kontakty).

Bojím se, že skutečnou příčinou byl nějaký vadný kontakt nebo nalomený drát, což se dřív nebo později projeví znovu :-/

2016-03-10 16:33:59

No ja zatim jezdim tak jak mi to startne protoze zatim komu jsem to dal tak mi rekl ze to bude neco jineho a ja porad jen sypu penize a problem porad stejnej :/

2016-03-11 00:04:12

Neni tady nekdo z okoli Ceskeho Tesina kdo by mi na to kouknul?

2016-07-11 01:12:50

Ahoj můžu se zeptat kde je to rele mám ten samí problém


Odpovědět