Fórum - Téma


Patří starší Škodovky na silnici?


Fórum Pokec všeobecný Patří starší Škodovky na silnici?



1  2  3  4  5 ......... 6

2010-05-20 21:09:39

Ten Tonda 547 je mi známý,už moje auta dost zkritizoval,jezdí tuším v Audi 8.Dohadovat se s ním nemá cenu,je to zabedněnec uznávající jen každých 5 let nové auto.Ostatní by dával šrotovat.I takoví jsou mezi námi.

2010-05-20 21:22:01

on je uplně vyhrabané jak moje zahrada napodzim... znáš ho osobně? aby to nebyl jeden ztěch internetovejch frajeru co machruji co nemaj za káru a jezdi ve starym Unu nebo nedé bože v Tipu

2010-05-21 11:58:40

Osobně ho neznám/naštěstí!/ ,jen z internet. diskusí.A možná nemá Audi,ale kdoví...

2011-09-24 02:21:28

Zdar kucí. Starý škodovky na silnici určitě patří. Je to kus historie a pokud jsou udržované, tak je aspoň na co koukat.

Jinak "pan" tonda547 má Octavii 1,9TDI 81kW f plný palbě od nova za nějakých 650 000Kč-jak se neustále vychlubuje, kterou si dokonce odepsal z daní protože asi trochu podnikal(podniká). Je to po mentální stránce velmi zvláštní druh individua

2011-09-27 20:25:05

piče dat jim do tlamy

2011-09-30 21:30:12

Lidí jako Tonda je bohužel víc.A mohu přidat čerstvou zkušenost.Mám děti,mladší dcera tedˇdělá autoškolu. To co jim tam tlučou do hlavy, nemá logiku. Doporučují jezdit auty do 10 let stáří,starší jsou prý nebezpečné a ojeté tak,že jsou i nespolehlivé. Dcera tomu podlehla,protože už nechce jezdit v naší rodinné 120ce. Na jedné straně dobře,aspon mi jí nebude brát, ale když se hlouběji zamyslím,je to smutné... Autoškola by měla být nestranná. Navíc je ani nenaučí,jak dávat sytič,jak pumpičkou napumpovat benzín do karburátoru atd. Je to,jakoby všichni měli nové Superby,Mondea atd.Nevím,co dodat, raději už nic a dál jezdit svými 30 a více let mladými vozy...

2011-10-02 22:50:31

To buďte ještě rádi, že nemáte 1,4MPI či HTP. Ty si dává na šípkové omáčce. Dnes opět perlí, když majiteli Felicie 1,3 a Fabie HTP vpálil moudro, že "na pořádné auto nemá". Ten člověk je typický produkt přelomu osmdesátých a devadesátých let

2011-11-26 15:15:05

Jsem steného názoru, vždy jsem vlastnil pouze model Škoda mé první vozidlo bylo v roce 1992, Š- 100, potom Š-105 l, 130l, Š Favorit ten stále vlastním a v .r. 2003-2006 Š Fabia-1,2Mpi. V současné době vlastnímn Fabii 1,4 Tdi PD. Na značku škoda nikdy nedam dopustit je to moje srdeční záležitost

2011-11-26 16:11:46

Já už příště Škodovku asi nekoupím. Octavii nechci, FII se mi nelíbí a cítím se v ní divně, Yeti má malý kufr, Superb je mimo mísu, Pokojster mi taky nesedl. Takže mi zůstane jen to poslední coupé Ale co to bude, to je ve hvězdách. Líbil by se mi nějaký Švéd

2012-08-09 23:20:39

Podle mne spíše záleží na řidiči, než na stáří vozidla. Je jedno, zda vlastníte Trabanta, Škodovku, Dacii či nový Mercedes. Pokud se o ně nebude uživatel starat, stav vozidla bude mluvit sám za sebe. Pravdou však je, že s autem starým 30.let, těžko předjedete zmíněné Mondeo atd. Já osobně auta do 90 let začínám brát spíše jako veterány ( některé jimi již jsou a další mohou být ). Neztotožňuji se s názorem měnit je v časovém horizontu 5.let, ale zmíněná kvalita na moderních automobilech není taková jako před X lety. A v plno případech se z ekonomického hlediska vyplatí spíše zakoupit nové, než peníze vkládat do oprav.

2012-08-10 10:37:53

Kdyby tenhle systém aspoŇ trošku fungoval,lidi by si mohli dovolit lepší auta,ale někde to prostě nejde... Někdo pracuje od rána do večera a živí ho auto za 5 000kč támhle ze šrotu

a druhá věc je láska k autu

a jak brzdy provozu??? v obci je jasně dáno 50 km/h... ti lidi prostě budou jezdit tak dlouho rychle,dokud někoho nezabijou...

Jezdit rychle neznamená stylově

já prostě nedám dopustit na staré,krásné

2012-08-10 13:40:37

Netvrdím, že by se mi nelíbilo mít novou Škodu Yetti, ta se mi líbí. Jenže finance na ní mít asi nikdy nebudu. Leasingy a úvěry neuznávám, co chci, platím vždy hotově.Prostě si ušetřím, jenže ušetřit 400tisíc, no nevím... Soused si koupil nového Peugeota. To si dal. Od začátku problémy. Ted' je auto po záruce a on si neudělá nic sám. Ne že neumí, ale prý ani nemůže. A tak platí 400.- kč za hodinu práce v servisu. To je zlodějina. Já si vždycky karburátor, rozdělovač, ventily, brzdy apod. seřídím sám a zdarma. Tak tohle je jedna z věcí, které mě spolehlivě od koupě nového auta odrazují. A tak moje ŠKODA 120 bude sloužit dál a dál...a ostatní starší auta taky. Pokud auto typu Yetti nebude stát 100 tisíc, a vše si na něm neudělám sám, abych nemusel do servisu, pak dnešní auta u mě nemají šanci.

Jenže vím, že to co bych chtěl, je asi utopie.

Všem Škodám 100, 120 a Favoritům ZDAR!

2012-08-10 18:36:52

Souhlasím s chlastíkem. Napsal to moc hezky. Také nedám dopustit na stará auta, poněvadž od těch moderních mají nezapomenutelné kouzlo, které dokáže člověka učarovat. Pravdou však je, že je třeba držet krok v silničním provozu a to může být se starším vozem někdy problém. Když řidič sedne za volat , kde není esp, posilovač řízení atd, teprve se ukáže, jak kdo vládne volantem.

2012-08-11 11:24:09

přesně tady se najdou řidiči... žádný automatický sytič,esp,abs... zlatá škodovka,a znám chvíle,kdy všichni stojí pod kopcem a škodovka v zimě jede vesele dál

2012-08-11 20:48:48

Chlastíku, připomněl jsi mi událost starou asi 4 roky. Dal jsem si u své 120ky opravit rádio, šlo k opraváři i s autem. Ten rádio spravil, ale říkal, že mi auto nejede. Když jsem tam přijel, auto mi normálně chytlo. On se moooc divil, co prý jsem udělal za kouzlo. Já mu popsal, jak startuju: našlapu benzín do karburátoru, dám sytič a auto maximálně napodruhé chytne. On se chytil za hlavu - prostě nedal sytič, úplně zapomněl, že ho musí dát. Přitom v roce 1986 měl Š 105. Jenže tedˇ auto mění každé 4 roky a o sytiči dnešní auta a řidiči asi nic neví.

Jinak před pár týdny jsem jel do práce Octavií. Zpátky jsem vezl kolegu, bylo to v noci. On hledal v autě pásy. Řekl jsem mu, že je auto nemá, on se úplně zděsil, že je to nebezpečné, že raději půjde 11 km pěšky, ale nakonec se mnou jel. Taky se ptal, jestli má Octavia ABS nebo airbagy Tady je vidět, jak jsou dnes mladí řidiči vychováváni, vše co nemá pásy, ESP, ABS, snad i LPG a RTG... je nebezpečné. Můžeme s tím ale něco dělat?

2012-08-12 10:46:33

Ten pás jde jen o zvyk... jako traktor,multicara,většina starých škodovek pásy neměla... Nevím že to tak každého překvapuje. A mě osobně se víc líbí když to auto nic nemá bez ABS,ESP apod.

jako včera když jsem zapadl... lidi už viděli,že ani nevyjedu v lese v blátě... a fakt jsem neměl vážný problém... Dneska jak řidič nemá max. 10 let staré auto tak neumí jezdit

2012-12-06 11:41:36

Znovu musím přispět s trpkou zkušeností. Včera jsem jel se svojí Š 120, asi 300 m před obcí jsem zpomalil z osmdesátky , neutrál a auto k ceduli počátek obce z mírného kopce dojíždělo.Vtom mě dohnala červená Octavie, asi poslední verze, jela dost rychle, musela za mnou brzdit. Do obce jsem vjel padesátkou. Řidič Octavie mě už v obci předjel, prudce zabrzdil abych i já musel na brzdy, málem jsem do něj narazil, pak prudce sešlápl plyn a zmizel, odhaduju tak osmdesátkou - samozřejmě stále v obci. Snažím se jezdit slušně, ale někdy si připadám jak blbec...vzpomněl jsem si na Trpišovského, známého piráta silnic, bohužel takových je víc. Jen nevím, jestli tohoto rozčílilo to, že musel brzdit za starou stodvacítkou, nebo něco jiného.

2012-12-06 18:58:38

Také znám.

2012-12-06 19:44:02

Loni cestou ze srazu jsme jeli v koloně asi 10 aut (od 1000 MB po Rapid a Š136). Rovinky jsme jeli takových 105 dle tacho. Na jedné dlouhé rovince nás předjel jeden z účastníků stejného srazu s OII hustě vytuněnou. Jak nás předjel, jel v obci 40 a mimo 80. To jsem jaksi nepochopil, proč se cpal před nás, když pak celou kolonu brzdil. Asi nepřenesl přes srdce, aby před ním jely staré Škodovky

2012-12-08 21:54:37

Už i na značkovém srazu? Tak to se na silnici v běžném provozu může dít asi cokoliv...


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 6