Fórum - Téma


Po zahřátí na provozní teplotu vlažné topení


Fórum Octavia I Po zahřátí na provozní teplotu vlažné topení

Informace o modelu: Škoda Octavia I 1U

Diskuze o vozidlu

2001 Octavia I 1U liftback 1.9

1 fotek  |  105 diskuzí

Utajené vozidlo

Výkon motoru 66 kW (90 PS) . Palivo diesel. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 896 ccm (116 cui), 4-válec, AGR.


1  2  3  4

2015-11-15 19:41:57

otázka na kabinový filtr? neměl by být na něm plastový kryt jako na vzduchovém ??? kabinový je pod plastem čelního okna a zaráží mě že by tam byl jen tak položenej a nijak upevněnej

2015-11-15 20:13:50

nowys89: Odpovede ktoré Ťa zaujímajú sú uvedené v tomto vlákne dnes od 10,25h

2015-11-15 21:09:03

nowys89: Asi koukáš na výparník klimy, ale tam je i radiator. Pokud používáš chladící kapalinu ředěnou destilovanou vodou tak se to nemůže ucpat. Myslím že to bude klapka na přepínání vzduchu studený / teplý.

2015-11-15 22:02:32

nowys89: je v plastovem ramecku a mozna ho i mam

2015-11-16 16:16:07

4444: jestli ho máš tak bych si ho vzal

2015-11-19 00:44:14

nowys89: mam

2015-11-20 19:27:10

Nedávno se k nám dostalo vozidlo se stejným problémem jak zde popisujete - z výdechů topení jde jen vlažný vzduch... V před námi navštívených servisech provedeno: výměna kabinového filtru nebo jeho dočasné odstranění, výměna termostatu, kontrola funkce ventilátoru, kontrola funkce klapek, několikatero propláchnutí radiátoru a nakonec jeho pracná a nákladná výměna... Nevím co ještě, ale vše bez úspěchu. Po vylíčení všech útrap nešťastného majitele vozidla bylo toto v daném termínu přistaveno - jen dodám, že vozidlo je ve službách taxislužby, takže majitel byl už s nastávající zimou dost nervózní.

Po dopoledním shlédnutí a kontrole vozidla jsem přemýšlel co na systému topení zústalo původního a mohlo tedy být zdrojem problému....

Logickou úvahou mě napadla vodní pumpa. Po vymontování mě ji přinesl mechanik ukázat a ejhle - bingo! Oběžné kolo mělo všechny vrtulky úplně holé, voda tedy nemohla dostatečně cirkulovat. Na uchlazení motoru stačilo přídavné elektrické čerpadlo, ale na dostatečné zásobování radiátoru topení už ne.

Napsal jsem tento příspěvek sem proto, že jak čtu, tak se všichni zabýváte jen jedním koncem systému, ale závada múže být i na jeho počátku....

2015-11-20 21:47:15

doli: no vidíš toto? vyholená pumpa, čo sa nevymenila s rozvodmi koho by to napadlo

dobré

2015-11-20 22:45:12

doli: Octavia I neni bezne vybavena el.cerpadlem a pokud by pumpa byla ve stavu jak rikas, projevilo by se to prehrivanim motoru. Radiator je bez uzaviraciho ventilu ve stalem obehu a tak pokud je termostat v pohode musi se ohrat. Ja zas videl auto s manualni klimou a ta nesla vypnout (proslehly kabel) a auto prichlazovalo. Myslim ze tam jde moc chladnyho vzduchu.

2015-11-20 22:54:26

drak: Nebyla to Škodovka, ale to je jedno, jen jsem chtěl naznačit, že problém může být i jinde.

2015-11-20 23:02:43

doli: To mas pravdu. Nejlepsi je auto prohlednout osobne. Tady clovek radi podle zkusenosti.

2015-11-21 12:37:00

doli: souhlas s drakem. u skodovky jsem nezazil ze by odesla vrtulka ,teda zatim kazda zkusenost se ceni kdyz se o ni podelis

2015-11-21 14:53:41

4444: Menil jsem pumpy co se jim plastova vrtulka protacela na hridelce. Vsechna auta se hrala.

2015-12-13 21:16:04

Tak vložka topení vyměněna ale problém přetrvává, mám dojem že by vodní pumpa ale to by se zase uvařilo POMOC ???

2015-12-13 21:26:42

nowys89: ano

2015-12-13 21:28:37

4444: pošli mi na tebe číslo dohodnem se

2015-12-20 20:07:06

tak závada odstraněna,po 14 dnech co jsem zbytečně sundaval palubovku a měnil vložku topení,byla to trubička vratka vody byla celá ucpaná jako kdybych čistil akvárko po 100 letech :D

2015-12-20 20:20:32

nowys89: tak preci

2015-12-23 20:16:33

4444: povedlo se

2015-12-25 11:42:34

tak když to už topí pro změnu to zase netroubí


Odpovědět

1  2  3  4