Fórum - Téma


Podsvícení rádia


Fórum Fabia I Podsvícení rádia

Informace o modelu: Škoda Fabia I 6Y

Diskuze o vozidlu

2003 Fabia I 6Y Combi 1.4

13 diskuzí

Výkon motoru 44 kW (60 PS) . Točivý moment: 118 Nm (87 ft/lb) . Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 390 ccm (85 cui), 4-válec, Řadový, 16-ventil, 1.4/44 kW.



2014-12-07 15:33:10

Ahoj,

Dokázal by mi tu někdo poradit, kde by mohla být chyba, když mi nezhasíná rádio po vytažení klíčku ze zapalování? Mám Lenco CS-410 v návodu sem se nikde nedočetl, jestli to má zhasnout nebo ne, tak nevím, kde by mohl být problém. Na zapojení sem použil "nástavec" od výrobce.

Jediné, co mě napadá je možnost, že předchozí majitel pěhodil některé dráty (byl tam Blaupunkt KIEL RD 126).

2014-12-13 20:51:32

Ahoj, předchozí majitel mohl udělat to aby si rádio zapl bez klíčku. Takže je jen přehozený drátek :)

2014-12-14 09:05:16

To mi došlo, ale kterej to je?? :D Já sem zíral do schémat, zapojení potom na zásuvku a vzhledem to tomu, že němci mají zem hnědou (aspoň podle toho, co vím) a pak tam sou dva na chlup stejný kabely takže sem z toho zmatenej, nejsem elektrikář... :-/

2014-12-14 13:19:47

Tadi je zapojení na Fabce

2014-12-17 17:24:03

vojta_1: To je sice hezký, já si našel dílenskou příručku, ale prostě se nevyznám v těch barvách, nevím, co má mít jakou barvu, komplikuje to stav, že je to od němce (měli by mít uzemnění hnědý) , pak tam mám jeden káblik přecvaklej a nakonec aby toho nebylo málo je možný, že sou přehozený kabely... :/ :D Kdyby bylo schéma, s barvama, co má kam jít, tak už si to odkontroluju, ale to nemůžu najít v dílenský příručce barvy popsaný nejseou, nebo sem to přehlídnul...

2014-12-26 23:32:03

zdar,já ti moc neporadím protože mám ten samý problém ale asi to bude v těch kabelech. Já jsem měl dokonce klíček v zapalování,rádio vypnutý(ale podsvícení svítilo),do kufru jsem nosil věci a najednou to začalo samo hrát a ještě k tomu to řvalo jako kráva Tak jsem k tomu letěl a vypnul jsem to až vytažením klíčků tak jsem rádio vyndal a musím to s elektrikářem vyřešit... jednalo se o rádio Blaupunkt...

2014-12-27 12:23:46

nejlepsi je komplet vse odpojit a pokud mas spinane + od klicku a chces zapinat radio bez klicku je dobre natahnout stale + k radiu hodit kostru a mas vystarano nemusis resit co jak je zapojene proste vse odpoj a zapoj tak jak by melo bejt dle iso konektoru ......... hlavne k tomu zkousecku

2014-12-29 10:24:44

ferdyš: Blaupunkta sem právě vyhazoval, protože si to dělalo co chtělo, samo se to přeladilo, měnilo hlasitost nebo se rovnou i vypnul.. .:( :D Ale mám pocit, že ta ISO koncovka, co jde od jednotky má asi zpřeházený kabely ale když vytáhnu klíček tak se mi to normálně vypne, jen to pořád svítí...Koupil sme si Lenko za 1 000 Kč, takže je tu i varianta, že to dělá samotný rádio, ale člověk nikdy neví.. :D Návod je jen snůška blbejch keců o tom, co se s rádiem nesmí, ale o tom jestli to bude svítit nic.. :-/ :-D

2014-12-29 10:26:49

lukymonca: chápu, co myslíš, ale auto je od němce a sou tam DRÁTY STENÝCH BAREV, takže já si neodvážím do toho šáhnout bez toho aniž bych měl v ruce schéma, kam má která barva jít... se zkoušečkou si hrát umím, ale nechci si zlikvidovat řídící jednotku (resp připojení rádia k ní)....

2014-12-29 11:39:49

johnyenglich: on ten blaupunkt je už starej krám.Ještě na kazety Měl jsem ho ve Felicii a tam šlapalo úplně normálně. Takže opravdu bude problém v kabelech ve Fábce. Ale to fakt nechám na elektrikářovy

2014-12-29 12:52:08

johnyenglich: odkud jsi?

2014-12-29 19:40:26

lukymonca: Taková "prdel"... :D Čás***.. :D Ty??

2014-12-29 19:41:18

ferdyš: já to koupil s Baulpunktem na CD, ale to je vejm*d jak já nevím co.. :D


Odpovědět