Fórum - Téma


Pomoc s full tuningem


Fórum Favorit Pomoc s full tuningem

Informace o modelu: Škoda Favorit



2014-05-31 11:54:13

zdravím lidi potřebuji help !/ co nejvíce to pujde . takže nejdříve bych chtěl pořešit interier .. chtěl sem se zeptat jestli palubka z felicie bude pasovat až do posledního šroubku , a i náhon , konektory, spínače a tak dále jestli to tam pujde nasadit na počkání , dále , koberce vnitřní ( modré ) potřebuji sehnat a vubec netuším kde , pak mě zajímá čalounění dveří mam ve fáčku takové ty látkové pujdou přebarvit ? nějak ( modrá ) , tak pak by mě zajímalo jak dokážu dostat legálně na favorita kola 14-15" abych to mohl mít v \tp ( bez pokut a dalších věcí , tak ted mě to zajímá motorově a podvozkově ,. .motor nejčastější závady ? . mam starej motor ( karbec ) snížená hlava , ostrá vačka , sport sání ale chtěl bych kit sání abych tam nemusel mít ten velkej talíř .. dále potřebuji zjistit jak udělat odskoky na zadní dveře a haupnu .. a jeslti by byl možný odkaz na páté dveře jak tam nemaj to místo na spz ( zavařené děkuji zatim za info budu rád za cokoliv

2014-06-01 09:18:32

Jiná kola než 13" tam legálně nedáš.

Soustředil bych se na funkční věci a na ostatní bych se vyprdnul. Oblá palubka z Feldy se do Fáčka vůbec nehodí, zavařený zadek je pasé

Jakou tam máš vačku a od koho?

2014-06-01 13:47:12

jak tak čtu myslím že by jsi se do takových věcí vůbec neměl pouštět....evidentně o autě nevíš vůbec nic jelikož se o tuning zajímám ...osobně teďkom stavím felicii a favority a felicie znám nazpamět od šroubku..... zkusím ti tu odpovědět na tvé otázky.... takže elektrika a hlavně patice jsou ve favoritu zcela jiné než ve felicii...takže si kup pájku cín a voltmetr...a sežen si patice z feldy...a nejlépe i el.schéma obou vozidel...náhon ti sedět bude ....koberce jsou taky složité ....jednak sehnat barvu podle gusta a pak typ koberce...taktéž to vyžaduje spoustu práce ... 14 a 15 kola...musíš použít nízkoprofilové pneu což se ti prodraží.... jde o to že zvětšením průmeru kol ti začně tachometr ukazovat méně než ve zkutečnosti jedeš... pak také přidá na valivém odporu a zpomalí tě na startu...naopak zvýší maximálku...legálně ...pak používat při tuningu jen homologované díly nebo upravené originály a pak žádat o přestavbu... pokud bude schválena olala máš to napsané aj v techničáku a poldové utřou nos.....závady u fáčka :-D dle udržby a chování se k němu...motor jako takový ti naběhá i 500tis... mám odskoušeno..... a pokud máš zavařené páté dveře.... jsi opet v problému protože je v zákoně psano že SPZ musí být na místě určeném vyrobcem.... navíc musí být osvětlena... pouze bíle... proto já mám na feldě zavařenou pouze lištu a SPZ jen přimračenou těsně ... .. tuning není jen že prijdeš a vyměníš pár věcí z jiného auta... je tospousta upravování kitování musíš o tom autě něco vědět .. znát princip toho motoru ....at už o kolik tu hlavu můžeš maximálně snízit a jakýma momentama sa utahuje .... což mi připomíná že vělicia Mpi hlava má větší sací kanály.... :-P ..no je toho moc....


Odpovědět