Fórum - Téma


Posilovač řízení Fabia 1


Fórum Fabia I Posilovač řízení Fabia 1

Informace o modelu: Škoda Fabia I 6Y


1  2

2013-12-28 13:22:07

v tom to případě najít někoho kdo umí s vagem kouknout do měřenejch hodnot třeba bude v háji čidlo natočení volantu ?

2014-01-06 17:41:29

suchosluk: Přesně muj případ.uhnilý vodič od pojistky. v míste pod řídící jednotkou motoru je tam na svazku ohyb a tam se držela voda a hnílo to tam. Chce to el. schema a proměřit průchodnost. Spoustu problémů na fabiich=problem kabelovych svazků.

2014-01-07 11:20:34

mape: Nemám sice Fabii, ale v rodině jedna (rok 2000) je. A vždycky bez problémů. Má najeto přes 200 tisíc a že by měla něco s elektrikou, nevím. Moje Škoda 120, s níž jezdím denně, taky jezdí a jezdí....to chceš říci, že v Boleslavi neumějí udělat pořádnou elektroinstalaci? Při dnešní "kvalitě" bych se tomu ani moc nedivil.

2014-01-07 19:30:38

hoverlamilan: No tak jednak to nemusí být problem každé fabie ale jen nekterych kusů. Ale jeden můj známy do toho dost dělá a poruchy elektroinstalace jsou dosti čaasté. Jen tak pro úplnost si myslím že elekroinstalaci v boleslavi opravdu nedělají. A tam kde ji dělají berou na práci kdejakýho rumuna tak se tomu pak ani nedivím. Moje fabie má najeto skoro 300 000 což není zrovna málo a další věc je to že byla původně lítačka ve službách českého telecomu a tam buhví jak s ní bylo zacházeno tak vlastně ani nevím jestli ty najeté kilometry jsou pravdivé.. Každopádně je to opravitelné tak to skousávám. Podle mho názoru se fabie vůbec nemela začít vyrábět. Mám ještě v rodině 2 octávie a u tech nevíme prakticky o žádných problémech a mají najeto taky ke 300 tis. km

2014-02-19 11:11:57

mape: Ahoj mam problem taky s řízením.Začalo to tím že mi utikal olej z manžety,na opravu jsem neměl tak jsem udelal diru do vicka od serva a doleval jsem ho.Po 2 mesicich přestalo fungovat čerpadlo, to jsem odpojil jelikož mi vybijelo baterku.Takhle jsem jezdil cca pul roku.po roce a pul mi začalo praskat v řizení.Takže nasledovala výmena servočerpadla i servořízení(z bazaru).vše fungovalo i kontrolka zhasla.druhy den opět čepadlo nefungovalo + praskla pojistka nad baterkou.pojistku jsem vyměnil ale cerpadlo stale nefungovalo(vag se s cerpadlem spojil).Nechal jsem si ho tedy vyměnit za jine a to už nefunguje vubec.Ani s Vagem se nespoji.Kabely jem všechny prolezl a jsou všechmy OK.Jestě me napadl že by to mohl být ten snímač ale to by servo fungovalo aspon častečne a vag se se servem spojil ne?NEmáš jestě nejakou radu?vložil jsem do toho cca 8000 kc a stale bez uspěchu.Mám fabii rok 2000 1.4MPi.Děkuji moc za rady

2014-02-19 20:44:21

romperstromper: Pokus se ještě jednou porádně odkontrolovat kabeláž. Odpoj konektory z jednotky serva a vezmi zkoušečku průchodnosti (mám normálně udělanou propískávačku s dlouhýma kabelama a na koncích krokosvorky do kterých případně chytnu slabý drátek abych mohl do patic lépe zasunout)a prozkoušej všechno a pritom zahýbej se svazky konkrétně se svazkem v místě pod řj motoru pod filtrboxem. Je tam ohyb ve kterem to zlobí jak blázen. Tam vetšinou byvá problém na vedení od pojistky č7. na 4 pinovou svorkovnici serva na pin 4 .

Dále zkontroluj can vedení. Je dobré odpojit baterku a já když kontroluju can tak odpojuju i řj motoru. Je v ní zakončovací odpor.Pro jistotu odpojuju od can i jednotku airbagu nebo jen airbagy samotné( než udělat kravinu je lepší tomu předejít) Pak odpoj ještě na centrální řídící jednotce svorkovnici XS6 A dobré je odpojit i panel přístrojů. A zkusit průchodnost XS6 pin 3---- na pin 1 4 pinové svorkovnice serva. dále XS6 pin 5---- na pin 2 svorkovnice serva.

Pokud ti rupla pojistka serva na baterce bud je totálně v háji jednotka serva nebo je totální zkrat na kostru u vedení od baterky k servu. porádně odskoušet. Přitom všem hýbat s elekrtoinstalací protože to může být nahodilé.Většinou při tom lítá i pojistkač7 v autě.

může to být i spoj na dělící stěně . je to pod motorkem stěračů Je to vopruz rozebírat ale někdy není vyhnutí. Pokud je v porádku přívod od pojistky č7 a can vedení a pokud je v porádku hlavní silové napájení od pojistky na baterce a na kostru tak jednotka musí komunikovat. Pokud by byla chyba snímače volantové tyče bude ji vag házet jako chybu.

Zkus to ještě jednou prolézt a uvidíš. I mě se to vyplatilo.

Jinak nevím takhle na dálku se těžko radí.

Nejhorší je že se toho musí plno rozebrat a vyndat z auta.

2015-05-25 15:11:54

Ahoj potřebuji radu.

mám fabii 1 model 2003 a po rozjetí a zatočení volantu se mi na palubovce rozsvítili všechny kontrolky jak při první poloze klíčem a všechny rafičky kmitali nahoru a dolu. Po zastavení se to uklidnilo a zůstala svítit jen ta žlutá co znázorňuje volant s vykřičníkem.

Motor jsem vypl a opakoval start pak už nic vše ok. Na diagnostice se vyčetly dvě chyby (slova technika: zkrat na elektrice a servo) více jsem z něj nedostal a prý to nejde vymazat to hlášení z paměti i když se chyba už neopakuje ani nepřetrvává což mě zaráží. Baterka je nová a napadá mě, nemůže to dělat malá hladina oleje v servo nádobce?

Předem děkuji všem za radu a pomoc Petr.

2015-05-27 09:46:13

p.s.: ahoj poraď prosim mam 1,9 tdi 2001 a sehnal jsem s benzinovej fabii servo motor a servo řizeni (komplet s hadičkami atd.)když to namontuju (sam)je potřeba kolibrovat nebo programovat ř.jednotku ? Diki.


Odpovědět

1  2