Fórum - Téma


Povolené svíčky


Fórum Octavia I Povolené svíčky

Informace o modelu: Škoda Octavia I 1U

Diskuze o vozidlu

1997 Octavia I 1U liftback

1 fotek  |  192 diskuzí

Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 4-válec, 8-ventil.


1  2  3

2015-08-31 19:30:47

drak: no vidíš a my si tady můžem ruce urvat od kláves

2015-08-31 20:01:58

mash4077: Koupim si rukavice.

2015-08-31 20:35:34

drak: Ale ne,dekly se zaměnit nedaj,jen jak sem koukal i na motor u fabky,je to taky 1,6 tak sem si zafixoval ten 16ti ventyl. Se občas stane,ze si člověk něco zafixuje a stojí si za tím a pak si uvědomí,že se seknul Tu Hadičku s tim zaslepeným 3.koncem sem dával novou,byla prasklá v té části co vedla z posilovače. Ale nezjistil jsem žádné zlepšení.

2015-08-31 20:45:13

drak: neviem jak Ty, ja už mám dosť

2015-08-31 20:55:17

stenli: vem čistič brzd a postříkej to s opatrností kolem sacího potrubí a klapky no jak motor začne měnit otáčky víš po čem jít

2015-08-31 21:56:02

p.s.: Díky za další radu,to jsem ještě nezkoušel.

2015-08-31 22:06:04

drak: No né každý se vyzná ve všem,já dělám do NTB a PC. Na autě se snažím opravit drobné závady a takové ty drobnosti sám a hlavně s pomocí internetu a lidí co tomu rozumí. Rád se přitom lecos přiučím

2015-09-02 07:11:10

stenli: No, v pohodě, jestli jsme se tě dotkli tak se omlouvám. Přečti si co píše p.s. a tak zjistíš kde to přisává.

2015-09-02 17:26:00

drak: Ne v poho,hlavně že poradíte S tim čističem brzd to prubnu hned jak přídou nový svíčky a vyměním je.

2015-09-06 15:50:22

p.s.: Tak sem to zkoušel s tím čističem brzd a stříkal kde se dalo a zdá se že to nikde nepřisává,vždy bez reakce. Dal sem nový svíčky,pročistil kontakty u kabelů a ten volnoběh se ustálil,jen když je hodně studenej motor,když stojí auto přes noc tak když ho nastartuju a nechám klapat,aby se chvilku zahřál motor,tak to chcípá,zdá se mi,že ten volnoběch má zase moc malí otáčky a motor se dusí. Zjistil sem ještě,že mám díru v prostředním dílu výfuku,ale to by na to vliv mít nemělo ne? Chcípe to jen když je studenej motor,pak už né. A když nastartuju a hned vyjedu,tak to chcípne hned při sešlápnutí spojky. Je to celkem naprd,bydlím na sídlišti a kamkoliv odsud jedu tak to mám z prudkého kopce a samá zatáčka,což je samozřejmě nepříjemný,když při průjezdu prudké zatáčky zhasne motor,bez posilovače se to blbě kočíruje

Klapku sem znova za teplého motoru nastavoval a dělá to pořád... Tak už nevém,VAG hlásí pouze sporadické chybyu a to 00537 - Redukce lambda 18-10 horní hodnota dorazu

a 00557 - Tlakový spinač servořízení (F88) 29-10 - zkrat na kostru.

Nevím co to znamená

Nechci to dávat do servisu,tam by mi nejraději vyměnili celej motor....

2015-09-07 08:36:35

stenli: Horní hodnota dorazu lambda znamená že tam je moc vzduchu. Ten černobílý ventilek na slabé hadičce je odzkoušený?

2015-09-07 18:38:52

drak: A jaký? Ten co je na té hadičce co vede z posilovače do motoru,jak je tam ta membrána či co? Jestli je to ono,tak to sem kupoval nové,byla prasklá a beze změny.

2015-09-07 19:34:40

stenli: Jo, tak tys ho měnil i s hadičkou, ok. V sání je klapka která mění délku sání, jeden kolega mi říkal že se mu uvolnila a jak ,,plandala" tak to také blblo. Před nastavením klapky mažeš adaptační hodnoty?

2015-09-07 19:45:45

drak: No s tou klapkou jedu podle návodu a přiznám se,že tam je i to co píšeš s tím mazáním adaptačních hodnot,ale nic takového tam nemam. Já postupuji takto: spojím se s jednotkou motoru,kliknu na základní nastavení a tam do toho prvního pole napíšu 098 a dám START. Naskočí tam nějaké údaje a pak kliknu na uložit hodnotu a hned po tom vypnu klíček na 30s.

2015-09-07 19:49:20

drak: Podle tohoto návodu

Jak nastavit škrtící klapku.

základní nastavení :

takže : vypnout všechny spotřebiče

teplota motoru musí být 80 stupnů

klapka zavřená vyčištěná

postup základního nastavení:

spojit s ŘJ motoru,číslo kanálu 00,přizpůsobení,vymazat adaptační hodnoty,

nová hodnota 000- přednastaveno

uložit

číslo skupiny 098,základní nastavení

start

ŘJ si uloží krajní hodnoty a provede základní nastavení ,zkontrolovat ustálené zobrazené hodnoty:

4,29V 3,42V 00000100 00

PO PROVEDENÍ ZÁKLADNÍHO NASTAVENÍ JE TŘEBA VYPNOU ZAPALOVÁNÍ NA MINIMÁLNĚ 30s

2015-09-07 19:54:19

stenli: Nevím co máš za diagnostiku, ale u 1,6 74kW bez vymazání adaptačních hodnot klapku nenastavíš. Po spojení s motorem (adr. 01) zkus najít adaptační hodnoty (kanál 10) a vymazat. Pak teprve 01-04-098 a mělo by být nastavení hotové. Pokud nemůžeš na tvém přístroji hodnoty vymazat, bude to blbnout.

2015-09-07 19:57:22

stenli: Tak by to měla takhle také umět bez problémů. Teď jde o to jestli ta klapka není třeba už trochu horší.

2015-09-07 19:59:30

drak: Používám VAG. Hned mi bylo divný,že sem to měl nastavené hned,když jsem to dělal před cca rokem,tak sem toho určo dělal víc,jen už sem si zaboha nemohl vzpomenout co přesně. Tak já to zítra prubnu znova a snad se povede. Díky za rady

2015-09-07 20:02:39

drak: no to je právě ta fotka,co sem dával hned na začátku této diskuze. Je tam fotka z diagnostiky a ta klapka ukazuje jiný hodnoty než se píšou v tom návodu Tak je možný,že bude v háji. Jen tak náhodou,nedá se v té klapce ručně nastavit větší volnoběh?

2015-09-07 20:09:47

stenli: Růčo nelze nastavit, protože s klapkou stále pohybuje ten krokový motorek. Ta hodnota ,,100" taková nikdy nebude, někdy je 82, někdy třeba 86, a auta jezdí. Zkus to celé udělat za studena, nic se nemůže stát.


Odpovědět

1  2  3