Fórum - Téma


přehřiváni felicie 1.3 40kw


Fórum Felicia přehřiváni felicie 1.3 40kw

Informace o modelu: Škoda Felicia



2010-07-26 15:31:20

mám problém s přehřivánim jak byly vedra tak i teď (ikdyž teď to je o trochu lepši) tak sem vyměnil termostat a vodni pumpu problém je pořád stejnej po jizdě se mi zapiná ventylátor a rafika ukazuje kolem i přes 100stupňu chladič sem měl venku čistil sem ho od hmyzu a normálně bez odporu jej pusou profoukl nevim kde je chyba i s novou náplni je to to samy jinak hadice a motor to je čisty naštěsti tam nikdo nelil vodu z kohoutku takže nevim proč to dělá za radu děkuji

2010-07-26 16:51:31

no tak na felicii by se správně měl ventilátor zapnout při 97°C. Teď je otázka kolik ta voda doopravdy má stupňů při spuštění (čidlo teploty vody). Jelikož je ve felicii tlakový okruh chlazení tak voda s fridexem vře až při dosažení nějakých 105-115 °C Termostat ti otevírá při 88°C.

Důležitá otázka je, jestli Ti auto vyvře.

2010-07-26 17:21:36

auto nevyvře nakonec se to uchladi ale zničeho nic po jizdě se zapne ventylátor dřiv to nedělalo začlo to dělat při těch vedrách a i dnes a to je dost chladnějc oproti těm hycum... známymu to samy taky dělá felda ale při stáni v koloně a to má 1.3mpi ale na LPG takže to je jasny... jinak voda se neztráci nevim co se mohlo porouchat

2010-07-26 17:36:43

po zastavení při ostřejší jízdě, nebo kdyz je moc horko, je naprosto normální, že se zvýší teplota chladící kapaliny a spustí se chlazení. a to že ti to ukazuje víc může být i čedlem teploty chladící kapaliny.

2010-07-26 17:52:21

já ostřejc nejezdim tak max 80kmh jinak bych si snad vymlátil zuby jaky tu sou silnice a motor nevytáčim...normálně se to zapne po jizdě třeba 15km to že když sou hyce tak mi je jasny že se poušti ten ventylátor když jede stim lpg při takové teplotě jako je dnes tak ventylátor vubec nezapiná a to lpg má daleko větši vyhřevnost než benzin

2010-07-26 20:38:43

jediné co mě tak napadá, tak bych zkusil jak je funkční termostat.

2010-07-27 23:32:25

termostat je novej... vyměnil sem teplotni čidlo a čidlo ventylátoru zitra uvidim

2010-07-30 02:01:04

no já bych ten termostat přece jen zkusil. Nový neznamené vždycky funkční... Tak uvidíš jak budou fungovat ty čidla.

2010-08-01 21:35:05

Takže najel jsem tam a zpět se 17 hodinovou přestávkou 240km vyměnil jsem čidla a termostat tak ventilátor se nezapl ale rafika byla stále těsně před stovkou moje rychlost byla 50-90kmh a spotřeba uměrná rychlosti a nákladu (kteryho nebylo moc) po této jizdě jsem se rozhod pro vyměnu chladiče za jiný třeba za chladiš z feldy 1,6 nebo 1,9 (pokud je tam nějaký rozdíl)ale došel jsem k závěru že orginál chladič co se montoval už na stodvacitky je nedostačujici kdyžtak mi to mužete vymlouvat ale po mych zkušenostech Vám věřit nebudu

2010-08-01 22:34:00

JO VĚŘIT NEVĚŘIT, KÁMO DÍVEJ SPRAVOVAT AUTO PŘES NET JE KRAPET SLOŽITÉ... VÍCE MÉNĚ SE PÍŠOU NÁZORY ČÍM TO MŮŽE BÝT... a NAVÍC JSEM NEŘÍKAL ŽE TERMOSTAT MÁŠ VYMĚNIT ALE ZKUSIT ZDA JE OK. TO JE OPERACE V NÁKLADECH ASI ZA 15HALÉŘŮ. a ČIDLA I TERMOSTAT SE PRVNÍ ZKOUŠÍ PROMĚŘIT NEŽ JE VYMĚNÍŠ TO JE STANDARTNÍ POSTUP....

NO DÍVEJ JA SE SNAŽIL POMOC, ALE S TAKOVÝMTO CHOVÁNÍM OD TĚCH CO SE PTAJÍ MÁM CHUT SE NA TO AKORAT TAK....

2010-08-01 22:50:08

já nemám za zly že mi radiš čim asi to muže byt ale bohužel si nebudem lhat ale felicie (podle zkušenosti s jinymi auty) má chlazeni asi značně poddymenzovany sice se mi nezapnul ventylátor ale neměl podle rafiky ktomu daleko takže budu muset experimentovat a zkusit jiný vyměnik to že čidla nebo termostat stoji pár stovek mi je jedno protože až opravim dum tak felda pujde pravděpodobně odhlásit a na rozprodej nebo ji střelim za pár šušňu to ale neznamená že když sni jezdim že nani musi byt vše podělany

2010-08-02 05:37:59

Zdarec, měl jsem stejný problém. Vyměnil jsem snad všechny (čidla, chladič, termostat) nakonec kvůli totálně podpálenýmu těsnění rovnou celej motor. Ale teplota se stále držela kolem 100°C, při rychlejším tempu startů ve městě i na 120°C, ale ventilátor nic. Nakonec jsem jen tak pro dobrý pocit vyměnoval přístrojovku za verzi z otáčkoměrem a najednou teplota přesně tak jak má být většinou kolem 80°C (termostat otvírá), když jí honim tak 90°C a po chvilce klidný jízdy zase padá dolů. Moje rada vyzkoušej vyměnit budík teploměru.

2010-08-02 10:47:28

no já mám taky palubku s hodinama takže to zkusim po vyměně čidel se už ventilátor nezapiná a je fakt že když jsem pustil topeni tak rafika nijak nešla dole kdežto u favorita co jsem měl to trochu polezlo po vyměně čidla se ventylátor už nezapiná zkusim ho vyměnit snad bude klid

2010-08-02 12:25:00

neříkám že to je přístojovkou, ale jen samostatným budíkem teploměru. ten bych zkusil vyměnit

2015-09-17 07:44:36

Mam felicii diesel. Mel jsem problem s ukazovanim teploty. Rucicka vzdy ukazovala moc a motor nevaril. Pak mi poradil kamos vymenit cidlo teploty. Oni jdou totiz dve, zeleny a modry. No a ja mel spravne cidlo da diesel, ale palubovka byla z benzinovyho auta. No a ten teplomer potrebuje svoje benzinovy cidlo a naopak. Ted uz to ukazuje spravne. Hlavne je to dulezity u dyzlu, aby vam dobre spinalo zhaveni, ktere je podle teploty.

2015-09-17 09:43:40

ladek01: Zajímavý postřeh ale do Felicií 1.9D se běžně dává čidlo z 1.3 MPi a funguje to lépe při žhaveni.


Odpovědět