Fórum - Téma


Problém při strartování za tepla


Fórum Octavia I Problém při strartování za tepla

Informace o modelu: Škoda Octavia I 1U

Diskuze o vozidlu

1998 Octavia I 1U Combi 1.9

2 fotek  |  17 diskuzí

Maximální rychlost 178 km/h. Hmotnost 1 310 kg. Palivo diesel. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 896 ccm (116 cui), AGR.



2015-07-24 10:36:45

Dobrý den,

měla bych prosbu. Když se mi zahřeje motor a já chci pak nastartovat tak to trvá hrozně dlouho než chytne. Po nastartování běží úplně normálně. Nevíte čím by to mohlo být?

Děkuji za rady

 p.s.
Pavel
2015-07-24 12:30:53

Koukám bude to tdi oktavie tim sem si prošel taky nakonec sem si udělal za pomocii relátka a odporu 2K2 překlemování čidla teploty kdy mi to pouze při startu simuluje studenej motor a od ty doby nemam se starty žádnej problem dělal sem i foto navod je ale uveden v navodech ma jinem klubu

2015-07-24 13:21:05

Podla mna by to bolo dobre pichnut na diagnostiku a zvysit startovaciu davku

 p.s.
Pavel
2015-07-24 13:52:21

Zvednutí start davky nepomuže to už mam za sebou skoušel sem kde co i jiny čidlo teploty a az to telé je stoprocentní mam to pátým rokem cca 50000km a jen to chvalim navod na to sem puvodně našel na dieselpower foru a upravil dle sebe

Ještě to řeší tuningové firmy ůpravou Řj za cca 1500kč ale proč vyhazovat prachy když ja to dal za 150kč v materialu praci sem si zmakl sám

 p.s.
Pavel
2015-07-24 13:55:40

Beha mi to v několika škodovkách,volcvágnach,seatech a dokonce sem to nacpal i do dvou oplů a jednoho nissana vše diesly

2015-07-24 18:56:03

p.s.: Ahoj ten navod by me zajimal!mam stejny problem a udelal jsem to stejny co ty a nicaz doslo na RJ ,pucil jsem si ji zjineho auta a makalo to ale jeste sem ji nesehnal a tohle by bylo supr

2015-07-24 19:04:37

p.s.: Tak že to vlastně déle žhaví při každém startování ne jen za studena. To určitě funguje. Mě by spíš zajímalo co se teda asi děje v tom motoru, proč se mu za tepla nechce? Závady co já znám (pokud čerpadlo, vstřiky a tlaky v pohodě) jsou nízké otáčky starteru, malá dávka paliva při startování, pak samozřejmě diagnostika a kontrola signálu z čidla do Ř.J. motoru. To s tím odporem je fajn, ale asi bych nejprve dal diagnostiku a z toho vycházel. Kontrola starteru mu také neublíží.

 p.s.
Pavel
2015-07-24 19:37:20

drak: ono to neni jen o delšim žhavení info s čidla de do ŘJ a ta si upravý celkový podmínky startu a jelikož je to řešeno přepínacím relátkem tak se to po nastartování vrací v původní stav

čerpal sem s dieselpower název tématu teplý start návod na odpor odkaz sem bohužel dát nejde

2015-07-24 21:01:11

p.s.: jestli jsem to dobre pochopil tak RJ si musi myslet ze je motor studeny ato jen pri startu- tak ze rele sepne okruch kde je odpor jako za studena ?

 p.s.
Pavel
2015-07-24 21:17:30

Ano posilal sem ti sz

2015-07-24 21:47:20

p.s.: vým a dekujuono je to vpodstate jednoduchy

2015-08-05 21:50:25

simi95: Zdravim, dela to skoro kazda oktavka a je potreba upravit startovaci mapy v ridici jednotce,pak muze byt problem ve starteru ktrey uz netoci kolik ma atd. chte to napichnout na diagnostiku a podivat se

moT
2015-08-14 14:12:04

Dobrý den, jezdím s Škodou Octavia 1,9 TDI 66 kW r.v. 1997.

Mám problém s elektroinstalací:

Startování:

při extrémním teplu (přehřátí interieru) nelze nastartovat vozidlo, žhavení probíhá, ale pak se startér ani nehne. Pomáhá vyvětrání interieru, tedy předpokládám že bude problém uvnitř přístrojovky. Protože auto většinou stojí po garážích není tato vada častá, nicméně je nepříjemná.

Včera jsem si po rozjezdu mne překvapily další anomálie:

1) nefunkční tachometr - ručička se nehne "spí" u "0".

2) nezvykle fungující ukazatel stavu paliva, ručička se postupně zvedá na skutečnou úroveň, pak osciluje podle přetížení.

3) za určitých okolností nefunkční ukazatele změn směru, při nastartovaném motoru nefunguji, fungují při výstraze (varovné), fungují pokud je motor vypnutý.

4) při zamykáním klíčem a jeho přidržením v poloze zavřít nedošlo k uzavření střešního okna.

obávám se že se mi "podaří" najít další závady.

Již mám první reakci od Pavla za tu Děkuji.

Budu rád za názory.

Děkuji moT

2015-08-14 20:48:23

mot: jednou jsem to resil a byl problem ve spinaci skrince !

2015-08-27 05:47:09

Měl jsem stejný problém a zvýšení dávky paliva při startování to vyřešilo.

 p.s.
Pavel
2015-08-27 07:34:09

Ma zkušenost říká že zvednutí start dávky moc nepomúže mám to relé co mam oktu a nemám problém

moT
2015-09-01 17:59:26

p.s.: Ahoj můžeš mi prosím poslat bližší specifikace k výměně rele, vyměnil jsem rozsypanou řídící skříňku, zmizeli problémy vyjma startování za tepla.


Odpovědět