Fórum - Téma


Problém s tahem motoru


Fórum Octavia I Problém s tahem motoru

Informace o modelu: Škoda Octavia I 1U



2012-02-20 10:35:31

Mam jednickovou Octu 1.9 TDi, 81 kW a kdyz jde auto do otacek, tak se najednou ztrati vykon a pak netahne jako by nefungovalo turbo .. to se docasne vyresi tim, ze se vypne motor a zase zapne, ale kdyz jde motor do otacek, tak ten problem nastane za chvili zase. Nedavno jsme kvuli tomu menili vahu vzduchu, ale nepomohlo to. Jaky dalsi problem by to mohl byt? Diky za tipy

2012-02-20 11:30:18

nejdřív projdi podtlakový hadičky ,skontroluj funkci ventilu N75 pokud to bude o.k. tak je tutově zanesená regulace turba co píše diag? já to řešil nedávno turbo šlo ven a čistila se regulace byla zanešená poté se doporučuje jí vypodložit 0.1-0.2 podložkama pokud se to neudělá problém se do roka vrátí já podkládal 0.1 tady máš náký info taky sem si počet a pomohlo mi to

http://dieselpower.cz/for...s=0&postorder=asc&start=0

2012-02-20 16:48:38

Dával jsem to na diagnostiku a prej že turbo přefukuje ..

2012-02-20 23:38:15

mě tp psalo překročenou mez regulace máš ůplně stejný příznaky co já vidim to na tu regulaci při kolika otáčkách to vypíná? mě to dělalo při 3000 pak se to postupně snižovalo až 2500 jestli si koukal na odkazy na straně 14 mam náký foto

můžeš lehnout pod auto odpojit hadičku z banky turba a skusit zahýbat tím táhlem mělo by to jít z volna a nikde nedrhnout má to chod asi 1cm

ještě je tu možnost že bys měl v tý bance na turbu bud prasklou membránu nebo třeba zmzlou vodu a pak by to nereagovalo na podtlak z ventilu N75 pokud nastartuješ auto musí být vidět jak se táhlo na bance u turba zatáhne

mě to psalo tudle chybu :

17965

regulace plniciho tlaku - mez regulace prekrocena

2012-02-21 12:49:28

Regulační mez překročena tam jsou 3 veci napřed tesnost podtlaku pak funkce N75 a nakonec turbína.A neznamena to že turbo tlačí moc to ti napíše dycky pokud je tam neco z tím ovládáním.

2012-02-21 18:16:11

Vyměněn ventil N75 a zatím to ani ve 4 tis. nepadá, tak snad vyřešeno .. díky za tipy a rady

2015-01-29 20:13:58

Dobrý den prosím o radu dá se doma bez VAGu zjístit zda funguje nebo ne ventil N75 když poslochám tak cvaká normálně. Hadičky podtlaku snad Ok. Je to 1,9tdi 66kw rv.2000 takže bez naklápění lopatek v turbu a auto po 3000otáčkách začne pohupovat uberu a vše v pořádku nemusím zdechat a znovu startovat motor a funguje zase do 3000bez problémů tahne pěkně. Nebo že by váha vzduchu? Děkuji za každou radu

2015-01-29 20:36:53

co palivovej filtr kdys měnil naposled? a co sací koš nani v něm bordel??

2015-01-29 21:01:28

p.s.: palivovej filtr 3dny novej nějakej Filtron a sací koš to nevím. Ještě me napadá když jsem odpojil váhu vzduchu a překlenul odporem bat21 a zacpal podtlak.hadičku EGR tak to jelo s mín víkonem ale nehoupalo to v těch 3000a vejš

2015-01-29 21:43:39

artaban: tak to vypadá že ti de do kopru ta váha vzduchu

jinak po zaslepení a odpojení egru a přidáním tý diody by to mělo letět líp hlavně od spoda neotočils tu diodu??proužek na diodě by měl směřovat ke kontaktu Č.5 a druhá strana kontakt č.4 je na něm 5V zjistíš měřením platí to pro váhu bosch

2015-01-30 06:46:26

p.s.: jo jo mám bosh propojoval sem kontakt 4a5 ale to ani nevím že ta dioda má určenej směr možná sem to dal zrovna opačně tak skusím. Každopádně zatím dík

2015-02-06 17:32:05

Tak vyřešeno dělala to váha vzduchu

2015-02-18 15:18:15

Ahoj,

Mám stejný problém. Vyměnil jsem hadičky podtlaku a auto do nouzáku padá taky. Nevíte někdo o někom z okolí Písku, který se v tom vyzná a je schopen to opravit?? Vyčistit, podložit atd, jak tady radíte??

Díky za info

H.

2015-05-22 20:31:51

mohu se prosím zeptat co si mám představit pod zkontrolováním ventilu N75? Jak ho zkontroluji. děkuji za odpověď.


Odpovědět