Fórum - Téma


Problém se servem TRW


Fórum Fabia I Problém se servem TRW

Informace o modelu: Škoda Fabia I 6Y


1  2

2015-12-28 14:23:03

Ahoj.vlastnim automobil škoda fabia 12/2001 s motorem 1.9tdi 74kw.Nastal u mě probém s občasným problikavanim kompletniho osvětleni interieru a budiku včetně světel.Při pohnuti volantem je pokles napěti takovy že předni světla i probliknou a rozsviti se kontrolka řizeni.Provedl jsem:jina beterie,novy snimač uhlu volantu( celkem drahej),vymena alternatoru ( 2 jine),kontrola kabeloveho svazku(absolutne bez poskozeni)kontola pojistek a snad všechny kostry co jsem našel)Problém přetrvává a nějak už mi dochazej nápady.Neni tu někdo kdo se s tim setkal????děkuji..Servo jinak funguje jak ma (aktualně mam snimač uhlu odpojen a jezdim na nouzovy režim ale problikavani pokračuje.Děkuju

2015-12-28 15:03:52

jindra: koukals i do tý černý krabičky na baterii? nemáš tam zoxidovaný,či vytavený ty šroubový spoje na tavnejch pojistkách

čistils i kontakty na samotným servu?? sou tam tři konektory a přístup jak k penězům

poté už jen napíchnout na VAG přečíst chybové kody a juknout do měřených hodnot

ten snímač si dával novej ? starší?čínu?

2015-12-28 15:13:04

Jindra- Kdybys potřeboval nové servo-tak mám zalité olejem vyzkoušené tel.777227503

2015-12-28 15:14:24

Ahoj Děkuji za reakci ty plechove pojistky a vlastne celej ten box s pojistkama jsem rozebral ocistil,prostrikal a složil,...konekroty na servu jsem sundaval a ty jsou ok....a na Pc jsem to mel...snimac uhlu chodi...bohuzel i ten starej nakonec...a odber serva co udavaj max 62A taky odpovida....jedina chyba mi naksocila neco s napetim na svorce 30 a 15 ale prisuzuju k tomu ze mi vyhodilo pri poklesu servo..

2015-12-28 15:16:43

misumi: dekuju za nabidku mozna na nej i dojde...jeste teda musim dopatrat jake tam muzu presne dat protoze : Ja mam model do roku 2003 takze mam ten tlustej snimac uhlu a od roku 2003 uz TRW dela takovej slabounkej a ja nevim zda muzu treba cerpdalo z novejsiho rocniku s (s novejsim cidlem ) napojit na stare cidlo.Vim ze stekr pasuje ale nevim zda se to nebude kopat.

2015-12-28 15:24:41

tak mi napadá co alternátor dobíjí jak má neni možný že na volnoběch s puštěnejma světlama dává málo ??

2015-12-28 15:32:49

p.s.:dobiji se svetlama a topenim 13,8-13-9 .Mam doma lezet dva nahradni...jeden dobiji malinko lepe ale problem je u vsech stejny.

2015-12-28 17:37:20

Já myslím, že snímač nový-starý má stejný konektor i zapojení.

2015-12-28 20:17:00

to s těma světlama mi dělá taky, když stojím na místě a zatočím volantem tak mi lehce pohasínají světla... myslel jsem že to bude baterkou protože altík je novej a baterka jen 45A

2015-12-28 20:29:08

misumi: konektor je stejnej ale kdyz se podivate na samotne cidlo tak ten starsi model je 3krat takovej.a ja mam strach aby po zapojeni tho starsiho co mam ja spolupracovalo s cerpdlem ktere je na to novejsi..

2015-12-28 20:30:53

hanis30: to ze pri otoceni lehce pohasnou svetla je ok....ale me se rozblika celej interie i s budikama a stane se mi treba ze parkuju pohnu s volantem a svetla defakto probliknou ...chova se to hrozne...

2015-12-30 17:50:33

mě třeba napadá kontaktový kroužek pod volantem zda to tam nezkratuje při točení

2015-12-30 18:00:12

tak to me treba vubec nenapadlo....ja mam za to ze by to hodilo chybu airbagu kdyby byl ten krouzek Ko...ale zajimavej poznatek..diky

2015-12-30 20:53:45

Měl jsem chvilku čas..tak jsem si vzal počitač a šel jsem do auta.Zkoušel jsem ty hodnoty serva...otačky něco kolem 1330ot.Při točeni volantem to litá krásně takže to nové čidlo beži,odběr v klidu je 6A a když dám plnej a držim tak 62A.Koukal jsem na dobijeni a ukazuje to kolem 13,9V i se světlama a topenim.Jak vezmu za volant tak ten prvni impuls otočeni to spadne treba i na 12,5V a pak se to srovná pritom když držim kola naplno a je tam odběr 62A tak dobijeni je normalně pomalu u 14V..nechapu...

2015-12-30 21:35:32

Možná hloupost ale zkus to oddeklovat u řidiče a zkoukni jestli nejsou volný ty šroubový spoje nad nima sou relátka a pak bych koukl pod plast na podběhu u řidiče měli by tam bejt kostry

2015-12-30 21:40:22

tu palubku jsem rezebranou mel a ty spoje jsem poutahoval vsechny....,,,je tam sucho..vsechno se zda v pohode....dokonce jsem vyndaval i ty velky pojistky a tri co tam jsou..taky Ok.... podbeh jsem dole mel kdyz jsem menil ten snimac uhlu a kostry ktere jsem nasel jsem rozebral a vycisitl a jestli je nekde jeste nejaka tezko rict...ale nasel jsem jich celkem dost .-) me to taky porad pripada jako by bal nejaka kostra v hajzlu ale ja uz nevim co by jsem jeste rozebral

2015-12-30 21:49:10

jindra: myslel sem podběch u řidiče jak je páčka na otvírání kapoty motoru

2015-12-30 21:52:18

tam jak pises jsem sundaval ten spodni kryt palubky.a odkrejval jsem relatka,komfortku a vsechno jsem tem prochazel...ale jestli tam je nekde jeste nejaka kostra o ktere nevim ...budu rad

2016-05-19 19:56:20

Ahoj,

mě to dělá to stejný, tady jsem to i natočil a je to i slyšet jak to žbluňkání jde od serva. Mám Fabku Combi 1.4 55kW rok 2001, ale nevim co s tim, olej v servu kontrolován. Někdy se ukáže oranžová kontrolka volantu s vykřičníkem.

2016-05-22 01:56:12

Tohle mě občas uděla taky. Podle toho co jsem zkouaml, tak jde pravděpodobně o problem se senzorem polohy natočení volantu (senzor úhlu natočení) kdy neukazuje spravnou polohu nebo prostě ty hodnoty trochu létaji a tím nutí neustále zapínat servo i když nemá. Docela to vybíjí baterku a tak človek častěji nabíjí. Naštěstí je náhradní seznar relativně levný a podle modelu serva se to pohybuje v rozmezi 2-4 tisíce. Což je mnohem lepší jak měnit celé servo. Dočasně se to dá pravděpodobně řešit tak že se ten snímač odpojí a pojede se s posilovačem v nouzovem režimu. Automachanik mě řekl že se to vypíná někde za mlhovkou.


Odpovědět

1  2