Fórum - Téma


Prsknutí z motorového prostoru!!!


Fórum Favorit Prsknutí z motorového prostoru!!!

Informace o modelu: Škoda Favorit

Diskuze o vozidlu

1990 Favorit 135 L

3 fotek  |  29 diskuzí

Výkon motoru 44 kW (60 PS) při 5500 ot./min. Maximální rychlost 150 km/h. Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 4-válec, Řadový, 8-ventil.

Zdar klubáci tak zde napíšu pár info k mému Favoritu.Je to typ 135l vyroben 29.3.1990 a určen byl k prvnim vývozum do Německa..tam také odcestoval kde byl aš do roku 1999 kdy se vrátil zpět do rodné země.V roce 2001 si ho koupil otec a měl najeto pou...



2016-07-10 20:14:47

Ahoj mam dotaz už tu v jiném temátu řešim spojku ted se chci optat na druhou věc.Když jedu s zařazenym nižšim rychlostim stupněm sleduju to převážně u druhého stupně a nemam nohu na plynu dojíždim přes motor a motor má víc jak 2000ot(cca 40km/h) tak se ozývá jako by takové cvaknutí nebo prsknutí od motoru moc to slyšet neni ale když mam otevřené okno řidiče tak to slyšim jako by si to prskalo ale motor neškube jak se sníží otáčky pod 2000 tak to nedělá...čim to? nebo co to muže být?děkuju za radu

Nikdo neví co to muže být?

2016-07-11 18:40:26

jenda1: Niekedy sa také "vzdychnutie" (ak myslîš to) ozýva keď netesní resp. nieje dobre nasadené teleso filtra na karbec.

Inak s tým dojazdom na kvalte moc nešetríš. Karbecové vozy šetria keď sa dogúľaš na voľnobeh. Presne opačne ako so vstrekovaním.

2016-07-12 18:54:06

To slyšim poprvé vždy jsem myslel že právě nejuspornějc jede auto z kopce když je zařazená rychlost neš volnoběh..ten má přeci větší spotřebu u každého auta že by to u karburátoru bylo jinak??Myslíš tedy že by si to někde mohlo přisávat vzduch kde nemá jo?Ještě upresnim pro lepší představu když mam třeba 4-5 rychlostní stupen tak to nedělá aspon to neslyšim..prohlížel jsem kabely rozdělovač cívku relé a zdají se vše v pořádku..jinak za normální jízdy pod plynem jde motor bezproblému.spotřeba a výkon jsou perfektní

mash4077: zní to spíš jako by cvaknutí aš jako by to prsklo jak to necham dobíhat od otáček nad 2000,jak spadnou otáčky níž je klid

2016-07-12 20:47:11

jenda1: Skús to vyskúšať na mieste a pridávaj si rukou na karbeci. Mne to pripadá aj ako keby to po ubratí plynu postreľovalo do karbecu/sania.

Možno Ti to pripadá divné ale keď držíš karbec "na kvalte", tak difúzor si strháva z hlavnej trysky benzín podľa otáčok. Pri jazde na voľnobeh voľnobežná tryska iba prichcáva aby nezhasol motor. Kdežto pri vstrekovaní (jedno či diesel/benzín) keď dáš na kvalte nohu z plynu, tak ideš za 0,0. Vyjma jazdy s tempomatom.

2016-07-12 21:31:06

mash4077: to je dobrej nápad to zkusim..ale snad něco poznam ono když na karbecu či pedálem v autě přidam otáčky tak po puštění otáčky na volnoběh rychle spadnou na rozdíl od dojíždění na kvalt respektivě při pomalém klesání otaček při zařazeném stupni za jízdy.zdálo se mi že právě při decentním protáčení motoru stojícího vozu to nic nedělá ale ještě se na to pořádně zaměřím..dík za tip

2016-07-12 22:00:32

jenda1: Bez obáv neradím Ti zle, od r. 82 mám nacúvané s kadejakou technikou

2016-07-12 22:29:04

mash4077: a kdyby to dělalo jak píšeš tim sánim jak to odstranit at rovnou přesně vim

2016-07-12 23:02:41

jenda1: Zo/Doštelovať zapaľovanie by som skúsil. Aj keď myslím že pri Tvojej technike jazdy je to "vedľajší produkt"...

edit: nová guma pod filtrbox

2016-07-12 23:08:34

jenda1: najlepšie sem otázky písať po kúskoch (on ťa MATTESS upozorní)

Skrátka ber ohľad, že tu niesi sám

2016-07-14 18:30:09

mash4077: To mě mrzí to jsem nějak netušil ale děkuji za upozornění

2016-07-14 18:34:31

jenda1: už to vieš


Odpovědět