Fórum - Téma


Seřízení karburátoru


Fórum Favorit Seřízení karburátoru

Informace o modelu: Škoda Favorit


1  2  3  4

2015-12-18 01:22:22

Svíčky mam nove. Denso iridium power. 196Kc kus. I odtrh jsem jim nastavoval podle výrobce. A kvuli nim jsem si musel koupit merky. Kabely, víko a palec mam taky nove. Neni to ani rok stare. Nemeril jsem odpor kabelu. Spoleham na to ze jsou nove. Uz jsem se s tím smířil. Nemůžu od ojetiny očekávat zázraky. Sice jsem se chtel alespon přiblížit na puvodni výkon. Ale i to je moc jsem zjistil. Budu jezdit dokud to půjde. V opačném případě to vidim na nove vložky, pistni kroužky. Pisty snad ne. A celou hlavu. Klidne i sníženou. Na životnost uz nebudu brat ohled. Hlavne at je živý. No a o klice nevim. To se snad zjistí az po měření. Jinak mistr z praxe tvrdí ze mi klika vydává podivny zvuk který by nemela. Říkal ze se tam neco děje. Nevim, třeba i ano. To uz mě nepřekvapí.

2015-12-23 23:47:08

Kluci tak jinou možnost nez to vzdát, sklopit usi a smířit se s realitou jsem ani nemel. Prave jsem to zjistil po přečtení teto nadherne recenze. Dost se u toho clovek nasmeje...

http://moje.auto.cz/Ronault-/zazrak.html

Hvali a zároveň kritizuje. Taková je pravda o nem. Mel bych se přestat divit. V těch letech lepší auta vyrábět neumeli. V recenzi jsem našel všechny odpovědi na své otázky. Uplne jsem se tam nasel. Zjistil jsem ze veci jsou uplne vporadku a vse je normální. Skutečnost je taková ze jinak to byt proste nemůže. Cekal jsem od stroje ze se bude chovat konstantne. Byl jsem na omylu. I stroj je náladový. Konkrétně ten můj. Ze každý kus je jinak povedený mi bylo jasne ale ze az tak moc jsem netušil. Nebo ze motor ma paměť na ridice, to me taky dostalo. Chlapovi to nejelo taky. Prej po koupi 120 km/h Max. Uz ve svých očích nejsem blázen. Jeste tam mel dopsat ze mu jezdi podle toho jak se favorit v noci vyspi. A podle počasí. Protože to dela me. Na techle stránkách bývá vzdy otázka jestli by si majitel znovu koupil tento vůz. Skoda ze jsem ji tentokrát nenašel.

 p.s.
Pavel
2015-12-24 12:07:55

135lux:tak tys hledal problém tam kde nebyl

jinak měli sme 120ku tam sem otočil tachometr z jednoho kopce na jisté dálnici na skoro 180 policejně naměřeno 152 ,pak sme měli fafouna sice už stříkačka a tomu po dálnici taky nedělalo problém 150

2015-12-24 12:39:34

Ano, vypada to ze jsem hledal problem tam kde není. Zřejmě jsou tyhle veci tomuhle autu tolerovany. Problem je ve me. Nejsem tolerantní člověk asi kdyz mi vadí ze do 3000 otáček o motoru nevim. Ze kdyz jsem ho koupil, z kopce jel 150 a dneska kdyz uz by si mel začít pamatovat me a ne toho důchodce predemnou podle recenze, by mel jet jeste víc. Omyl, 130 je problem. Asi jsem celou dobu nosil ty růžové brýle. Takze musím byt jeste shovívavější. No vidis. 120 by me předjela. To bych se do země ostudou propadl. Ja rikam ze motor sel do důchodu. Můj táta rika ze mi nějaký prase co se mi v tom hrabalo do ted, nastavil mylne spatnou vuli na ventilech a mam je propaleny.

2015-12-24 14:47:31

135lux: Kontrola ventilů je jednoduchá a to měření kompresních tlaků. To co tady píšeš je hezký příběh ale pokud má motor tlaky a maže ta to okolo se dá měnit a seřizovat. Dává ti to auto plný plyn?

2015-12-24 16:37:36

Nerozumim vete: Ta to okolo se da měnit a serizovat. Ano, pedal mi dává plny plyn v karburatoru. Zkoušel jsem to s otcem.

2015-12-24 20:25:40

Kouří mi to hodne? Motor je zahraty na provozni teplotu.

http://m.youtube.com/watch?v=4W8_c8T8rmU

Tady mam ten vodik kdyby to někoho zajímalo

http://m.youtube.com/watch?v=UujwUnSkKwI

http://m.youtube.com/watch?v=BMZWy-khxno

http://m.youtube.com/watch?v=9S90kJ2KFbo

2015-12-25 09:16:24

135lux: Omlouvám se, vypadlo mi ,,k". Tak že- Tak to okolo se dá měnit a seřizovat. Motor kouří normálně, to co je na videu je pára. Ten výfuk je normální nebo je tam něco upraveného? Tak a teď se zeptám na ten vyvíječ ,,vodíku". Uvnitř probíhá elektrolíza vody, nebo se to tam jen vaří. Toto jsi našel kde? Znáš někoho kdo to delší dobu používá? Odlučovač páry to asi v té lahvi nemá a přetlak odchází kolem kontaktů v plastovém víčku. To auto s tím normálně jezdí? Jseš odvážnej kluk, mít u motoru něco co vyrábí (možná) jeden z nejvýbušnějších plynů a to vyrobené z lahve od káfe je udivující. Pokud chceš míchat nějak to co leze z té baňky s benzinem v karburaci tak nevim, to asi neklapne. Podle mého názoru to motoru moc neprospěje a výkon to nepřidá. Co se týče zvuku motoru, tak bych se raději vrhl na seřízení ventilů a změření komprese.

2015-12-25 11:52:16

Takze tomu mam rozumět tak, ze ventily se dají vyměnit a serizovat vůle? Vůle ventilu mi nekolikrat serizovalo několik lidi. Pokaždé jiny Kamarád. Byl jsem vzdy u toho a pozoroval jak to delali a oni mi ten postup vysvetlovali. Pak to i znova kontrolovali. Vypadalo to ze chybu neudělali ale tím nevylucuji ze mohli udělat chybu. Do servisu odborníkum jsem to nedaval. Vzdy jsme seřídili vuli na 0,2mm sacich i výfukových. Pak se motor choval jakoby pravidelneji a jakoby lepe jezdil. Ale to byla vzdy tak nepatrna změna, ze jsem téměř žádný rozdíl nezpozoroval. A navíc to vydrželo asi 14 dni mozna ani to ne, a motor se choval stejne jako dřív, jako kdybychom ty vůle nenastavovali. Zlaté hydrostavy v oktavkach...

2015-12-25 12:01:57

Dobre tak ja ty tlaky necham změřit. Jinak jsem se díval na video na netu jak se to provádí na starší skodovce, a pochopil jsem z toho, ze kdyz chci zjistit jestli netesni kroužky nebo ventily, pred protocenim mam striknout trochu oleje do mereneho válce. A kdyz po te namereny tlak bude vyšší nez bez oleje, netesni ventily. Chapu to dobre?

http://m.youtube.com/watch?v=vGjyoK4B3IU

2015-12-25 12:47:46

Jinak ten vyfuk neni normální. Je trochu hlasitejsi protoze tam tlumi jen první tlumic. A taky ten sportovní filtr trochu pridava ke rvani. Druhy tlumic byl původně nahrazen ladenym krásným nerezovym ktery byl stejne tichý jako sériový ale to je jedno... Neni to tak dlouho, nechal jsem auto pred školou a někomu se ten ladak líbil. Jdyz jsem se vrátil k autu, byl skoro pod autem. Ulomene rezave potrubí. To byla radost. Ale neprisel jsem o nej naštěstí. Doma jsem si pak svaril z trubek vyfuk bez tlumení a mam ho tam. Ladak mam doma schovaný... Ten vodik, ano opravdu uvnitř probíhá elektrolýza destilovane vody s velmi malém množstvím supinek hydroxidu draselneho KOH. Který zajišťuje vodivost vody. Protoze sama o sobě destilka mi vodiva neni. A hydroxid se tam nedoplnuje. Jelikož se neodparuje. Doleva se pouze voda. Kdyby se mi tam pouze vařila voda, tudis bych pridaval do karburatoru obyčejnou vodní paru, nevěřím ze bych si prilepsil. Ted pridavam skutečný extreme vybusny vodik. A jede to s nim lepe. Už jde ho záměrně vypinal protoze jsem o něm taky pochyboval ale pak je motor jeste linejsi nez ted opravdu. A zkoušel jsem ho i zapálit. Ve formě bublinek v jarove vodě. Po výbuchu mi 4 hodiny hucelo v uších. A mam tam pojistku proti zpetnemu slehnuti. Bez ni bych ho tam nedával. Takový zabijak fakt nejsem. Pojistku jsem vyráběl podle návodu stránek. Na kterých si tyto vodíkové generátory jak do aut tak do domacnosti můžete koupit za nemalý peníz.http://www.h2shop.cz/ Je to mosazna vodacka spojka (trubka), ve které je to nedulezitejsi. Bronzova vata která se da objednat pouze na zmonenych stránkách. A oni ji objednavaji z Ameriky. U nas se sehnad nedá. Obehal jsem opravdu dost zelezarstvi a vodackych kramu. Nikdo nevěděl co po nem chci a kdyz jsem jim to vysvetlil, zjistili ze to nemaji. Nehledejte ji jinde. Kdyby někdo chtěl, zbylo mi dost bronzové vaty. Tak na 3 dalsi stejně velké pojistky. Honzo inspiroval jsem se na youtube a h2shop. Ale tenhle model nema nikdo. Mam 6 trubek v sobe. A neznam nikoho kdo to používá dlouho. Všichni se toho boji. A přitom co výrobu, hned saje motor. Nikde se vodik nehromadi... Každého vec. Jednou jsem viděl v inzeratech BMW. Prodaval bavoraka i s vyvýjecem. Psal ze mu snižuje spotřebu. Na youtube je toho mraky a nejpozitivnejsi video je tam jedna dieselova dodávka která ujela 100km s vodikem pouze se 2l nafty ale na dálnici jo. I na stránkách píšou ze největší efekt je na dieselovem motoru. Koupil bych i od nich ale bylo mi lito peněz. Tak jsem sbíral nerez a tvořil. Jezdim s tím furt. Odlucovac páry nema. Je to jednoduché zařízení az primitivni. A žádný pretlak tam není. Tudis si nemyslím ze neco uniká. Motor stále saje. Vse co se vypari okamzite odsava. A je to znát. Je o fous zivejsi, dravejsi, rychleji jde do otacek.

2015-12-25 13:29:07

Tady je pojistka ale stejně jsem zatím nebyl svedkem ze by mi to baflo pod karbecem nebo nad nim. To mi zas dělala Alfa a docela často. Jenze tam jsem nemel vodik. Ale LPG. Strilela furt az mi sundavala vzduchové potrubí od filtru z toho vybuchu. Ve Facku nic podobného zatím.

2015-12-25 13:40:35

Tyhle valecky ze sintrovaneho bronzu které mají stejný účel mam taky ale nepoužil jsem je. Pro nevěřící Tomáše a strašpytle mam video. Filtrikem proudi plyn ale plamen už nepropusti. Je to fascinující jak dokáže uhasit hořící plyn. Doporucuji dávat dva filtriky do silikonove hadicky. A 30cm od místa hoření. Jinak hrozí ze plamen propusti.

http://www.h2shop.cz/inde...op&skupina=6&articleID=90

Kdo se boji nesmí do lesa.

2015-12-25 13:59:43

Začátky byly plne komplikaci. Korkove kousky zmekly a vypadlo na dno sklenice. Novější syntetické spunty vydrzeli o něco déle ale skončili stejne. Dnes mam trubky uložené mezi dvemi petinaxovymi kolečky s drazky pro kazdy průměr a stažené k sobě.

2015-12-25 14:13:42

Takhle to mam dnes. S tím rozdílem, ze větrání klikove dkrine jsem odvedl do atmosféry aby mi nekazil směs. Tudis jsem vyřadil roztrojku a vodik ma kratší vedeni. Neni to dlouho co jsem to delal. Na fotce moc nejsou vidět relatka pro spouštění vodíku. Relatko a vedení kabelů k sahare pro manuální spinani vidět je. A dve 15A nozove pojistky pro vodik jsou taky vidět. U toho vetraku už jsem byl svědkem jsk mi teplotní cislo neseplo a voda už se začínala vařit. U toho sportovního filtru mam už clonu aby na nej nesel teplý vzduch.

2015-12-25 14:23:21

Stare svíčky, nove svíčky a cerstve natreny vyfuk. Brisk uz nechci vidět. Pred výměnou slychany zvuk trivalce nebylo zdání ale skutečnost jsem zjistil.

 p.s.
Pavel
2015-12-26 08:15:09

Já sem s briskama spokojen kupuju ty nejobyčejnější jednobodový naposled co sem je vyndaval z rodiný feldy tak měli 75000km a měl sem u garáže známého s mondeem na etanol a ten tvrdi že dle jeho záznamú má na nich 100000km je fakt že už skoro neměli jiskřiště

Nák nejsem fanda drahej či výcebodovejch svíček dá se říct že mi nepřesvědčili o tom že by byly lepší

2015-12-26 09:37:07

Rozumím, kazdy máme jinou zkušenost. Neni se cemu divit.

2015-12-29 14:37:05

Kluci podival jste se někdo na to video jak měří tlaky s pistoli?

2016-01-02 17:11:05

Přišel mráz. Vodik musel ven.


Odpovědět

1  2  3  4