Fórum - Téma


Seřízení karburátoru


Fórum Favorit Seřízení karburátoru

Informace o modelu: Škoda Favorit


1  2  3  4

2016-03-13 20:59:57

Nevíte jake je největší napětí které je schopen dat zdravý alternator ve favoritu?

 p.s.
Pavel
2016-03-13 21:03:51

135lux: 14,3V

2016-03-13 21:16:22

p.s.: Dekuju Ti. Nemelo to byt 14,5V Max, a 13,8 min při zapnutych svetlech? Nebo to platí u novějších facek?

 p.s.
Pavel
2016-03-13 21:21:26

135lux: těch 14,5V sem viděl na novějších vozech třeba na oplu ale na favoritu 13,8V ¨- 14,3V

i když čert ví co by dokázal třeba čínskej regulátor

2016-03-13 21:23:22

Potřebuju si spočítat rezistor kvuli ledkam vis. Nerad bych je hned spálil. A nemam multimetr, jinak bych si to napětí změřil. Doufam ze ten můj je zdravý a nedává mi 15V... Nebo zase málo... Stare denní sviceni mi zničili, vyrabim si nove, hezci...

2016-03-13 21:30:53

Jinak po roce zase jako vzdy jsem vyměnil olej. Tentokrát jsem nedal polosyntetiku jako minule. Koupil jsem levný minerál, a motor je kupodivu znatelne zivejsi. Je to normalni? Zatim mi tohle nikdy neudělal.

 p.s.
Pavel
2016-03-13 21:33:22

135lux: kdyby ti to přebíjelo asi bys to poznal,odcházeli by ti často žárovky,smrděla by baterie,

ten odpor bych spočítal tak aby to mělo nákou rezervu -diody nemusej svítit jak o život

 p.s.
Pavel
2016-03-13 21:40:05

135lux: to nebude olejem spíš bych to přičítal kvalitnějšímu palivu , občas se stane že natankuješ a nejede to,pak zas natankuješ a jede to jak z praku

2016-03-13 21:44:19

Tak to ne, nepamatuju ze by mi někdy spálil zarovku. Baterka taky dobra. Akorát tuhle zimu poprvy začala ukazovat ze je ji zima. Zklamala me. Je stará 3 roky. Baner 62Ah. Rika se ze baterky vydrží 5 let...

Potřebuju 2 rezistory 100 ohmu. 0,6W by měli stacit.

2016-03-13 21:46:05

Jo, jako odpověď palivo zni více logicky nez novy olej.

 p.s.
Pavel
2016-03-13 21:59:35

135lux: neni sto ohmů nák málo ??

http://www.miroslavstibur...tne.cz/LED%20na%2012V.htm

2016-03-14 00:01:08

p.s.: Neni. Ke štěstí mi brání pouhý 1,5V který ovšem muze byt pro ledky rozhodující pri nastartovanem motoru. Dam čtyři ledky do série, přičemž každá potřebuje napětí 3 az 3,2V. Rezistor skoro nepotřebuju. Počítám s tím ze potřebuje 16mA. Takze presne podle onoho ohmova zákona potřebuju necelých 100 ohmu.

2016-03-14 14:52:33

Jak zlobila baterka, dobijel jsem ji touhle nabíječkou. Ale nejsem si jist tim, jestli je schopna se vypnout po uplnem dobiti. Tak ji radeji nechavam maximálně jen odpoledne a noc, a jen na slabém režimu. Neznáte ji někdo? Je stará, tezka. Na jiné vyřazené baterii jsem ji nechal zaplou týden a furt ji dobijela. Je to normální?

2016-03-14 15:40:27

S nahravanim obrazku mam docela potíže kvuli pomalemu pripojeni. Zkusím nahrát stitek.

2016-03-14 15:43:29

135lux: Dlhé nabíjanie/prebíjanie batke škodí. Novšie nabíjačky sa po nabití batky prepnú na udržovací prúd/režim. S Tvojou to teda musíš riešiť presne tak ako to robíš - sledovať.

2016-03-14 16:11:13

Tak nic, dalsi obrázek se mi nepovedlo nahrát. Na stitku stojí:

OPP BRNO VENKOV TIŠNOV

DVOUCESTNY USMĚRŇOVAČ

KŘEMÍKOVÝ TYP DUK 3B

PRIM. 220V 0.8A 50Hz

SEK. 6-12/6V 5.6/3.5/1.3A

ČSN 351560 Č.V. 8245666

Presne tak vypada stitek. Na cele mam dve pojistky 220V 1A, a 12V 5A. Prepinac silne/slabe nabíjení a prepinac 6-12V AUTO nebo 6V MOTO. A zarovku která svítí při nabíjení. Při silném svítí více. A taky více bzuci trafo. Sviti i při odpojene nabijecce od sítě. Peotoze ji napaji baterie nez odpojim kleste. Tak jak poznam ze je nabito na Max kdyz nikdy nezhasina? Jeden cas v minulosti jsem si všimla ze nesvitila rano, po cele noci nabíjení ale jisty si tím fakt nejsem protoze teď jsem ji zhasnutou neviděl a protoze pře ni bylo modre sklo a pod nim plechové mrizky. Takze bylo vidět na zarovku spatne. Proto jsem je sundal. Navic občas se spatne dotýká v objimce a nesviti dokud s ni nepohnu. Takze nemohu spoléhat na to ze mi oznámí konec nabíjení zhasnutim. Proste nevim jak ma tahle nabijecka fungovat...

V podstate muzu sledovat jen jestli mi nepreteka baterka protoze ampermetr prave nemá. Jen tu zarovicku. Tak me napadá to vyzkoušet nechat zase pře noc. Zariskovat to na me používané zdrave baterii. No a rano bude bud nabita a trafo nebude bzucet nebo bude zle a bude prebita. Prave se mi to nechce riskovat tak se raději nejdriv ptám jestli ji někdo nezná. Logicky kdyz je to nabíječka, mela by dokázat se vypnout po plnem dobiti akumulatoru...

2016-07-29 21:41:47

Karburátor u favorita se nedá seřídit v gáráži podle nějaké rady kolik kam má se čim otáčet.každý motor chce nastavit jinak každý má jiné vlastnosti jinak je zaběhlej.na garážové samo doma seřizovaní ti to pojede ale nebude to ono i když je to karbec.tady musí hrát vše..předstich správné odopory v zapalování,správná funkčnost karburátoru jako celek atd--každý když mu to nejde tak hledá tlaky ale co karbec..taková druhá komara se otevírá pod tlakem a když ta nejde autio nejede a to je jen jedna z věcí...chce to prostě někoho kdo na to má mašiny a rozumí tomu

2016-07-30 10:35:09

jenda1: Máš absolutně pravdu. Aby to jelo jde doma seřídit ale na přístrojích je to lepší.

2016-07-30 21:37:43

tak tak není to žádnej prehi

storickej vůz a karbec má v té době na vysoké urovni takže kdo má problém vyražte se svym pokladem plechovim někam kde to dokážou dát dokupy a věřte že servisu co maj zařízení na karburátory ubyvá..a ten kdo to má tak vám řekne proč to nejede tak jak má

2016-07-31 07:43:36

jenda1: Máš pravdu, mašin na seřizování karburátorů je čím dál méně. Dělal jsem 18let na přístroji HERMANN měření emisí a tenhle stroj dokázal ale úplně vše. Dnes tam mají (značku bohužel nevim) jen měřící mašinu která jen měří, nic neotestuje a když to nejde tak jen napíše ,,NEVYHOVUJE". Chtěl jsem HERMANN-a koupit, chtěli za něj moc a měli strach že budu konkurovat. Favority měli ještě karburátory s kterými chodily do Německa a ten byl elektronicky řízený a fakt neskutečnej. Jediný kdo na to byl školený a věděl co s tím byla Škodovka v Praze na Jarově, jestli to tam ještě maj nebo umí nevím. Ony značkové servisy jsou v tomhle strašně divný, oni vyhazujou věci už i na Octavie 1. Například CD které dodala fabrika na přehrání ř.j. motoru u 1.6 75kW aby neměla díru v plynu již nikdo nemá a je toho víc. Nejhorší je že vše zničí, jen náhodou se někdy podaří něco zachránit.


Odpovědět

1  2  3  4