Fórum - Téma


Skoda 105L problém s motorom


Fórum 105 Skoda 105L problém s motorom

Informace o modelu: Škoda 105

Diskuze o vozidlu

1980 105 L 1.0

12 diskuzí

Maximální rychlost 130 km/h. Zrychlení 24.0 s ~ 0-100 km/h. Palivo benzín. 4-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 046 ccm (64 cui), 4-válec, Řadový, 742.10.



2016-07-07 21:50:02

zdarec.... mám Škodu 105L 1980 a mám problém s motorom. Keď naštartuje má strašne nízke otáčky so sytičom a okamžite zdochne, poprípade nenaštartuje vôbec... Keď zošliapnem plyn naplno tak to ako tak ide...... ako traktor strašne to trasie s celím autom myslím si, že ide na 3 valce... myslím že problém bude niekde v elektrike karburátor som vyčistil a vymenil som aj hadičky skôr som mal problém že mi padal benzín(deravá hadička)a teraz zasa toto (to bolo tlačenia auta domov.. ) ...... ale ja sa do toho veľmi nerozumiem preto sa pýtam čo mám spraviť....... výmena sviečok, káblov, cievky a rozdeľovača.... (auto mám 2 roky stálo asi 7 rokov v garáži pomerne zachovalá žiadna hrdza všetko funkčné.. keď malo svoje dni tak išlo... ale fakt len chvíľku....) a nikdy nešlo úplne na 100% podľa mňa.... neskôr môžem priložiť aj video.. ďakujem vopred za odpovede

2016-07-07 22:47:39

Já bych začal svíčkama,pak bych šel po kabelech,víku rozdělovače plus palec

Dal bych pokoumal kladívko a kovadlinku jestli to neni vypálený a jestli to má správně nastavenej odtrh a když nic nepomúže zkusil bych i novej kondenzátor

2016-07-07 23:14:47

marek1998: A keď si riešil karburátor a hadičky pozri aj či ACpumpa dáva dobrý tlak paliva. Keď voz pred tým dlho stál.

2016-07-08 00:38:42

mash4077: AC pumpu som mal rozobratú a tiež som ju prečistil membrána bola ok

2016-07-08 18:27:24

marek1998: Píšeš že tomu moc nerozumíš a nebojíš se rozebrat karburátor vyčistit a složit. Nic nečtu o seřízení motoru, to může být ono. U tohoto karburátoru stačí přetáhnout šroub na vzduchovém filtru a zkroutí se víko, nikdo to už pak bez opravy neseřídí. Výměnou svíček (pokud nejsou nové) nic nezkazíš. Já tohle vidím na minimálně seřízení karburátoru, kontrolu rozdělovače a kabelů, následně seřízení předstihu.

2016-07-08 20:16:12

drak: áno, ale ja som skôr myslel tie elektrické časti, čo sa týka skladania a rozoberania to mi už celkom ide len zatiaľ som ešte nepochopil ako funguje elektrika a rozvody.... a diky zatiaľ za rady asi začnem tými sviečkami teraz tam mám BOSCH SUPER a mam ešte od nich krabičky čiže museli byt menené, ale predsa len nové budú lepšie

2016-07-08 20:19:55

tak som skúsil dneska niečo spraviť zapojil som nabitú batériu..... otočím kľúčom a zrazu všetko zhasne..... ešte predtým som vyčistil všetky kontakty.... je možné že to bude skrat??...

2016-07-08 20:51:55

marek1998: bud je ta baterie v háji to zjistíš měřením při startu nesmí jít pod 8voltú

Nebo je špatná kostra skus jí natáhnout pod šroub co drží startér

2016-07-08 21:01:56

tak prikladám video aby ste mali predstavu o chode motora ešte keď to malo ako tak otáčky....

2016-07-08 21:03:56

p.s.: diky za radu zajtra skúsim...

2016-07-09 08:22:27

marek1998: Neozývá se z motoru náhodou ťukání? Tyhle motory trpěly na podpalování ventilů už při špatným seřízení předstihu. Moc bych nelaboroval, to že ti zhasli kontrolky při startování může být opravdu jak píše p.s. kostra od AKU a ukostření motoru. Mě se zdá že na videu slyším ťukání a tak uvidíš jak budou vypadat svíčky po vymontování. Asi bych změřil i kompresní tlaky, jestli bude ventil podpálenej, půjde to jak píšeš jako na tři válce. Každopádně bude chtít motor seřídit.

2016-07-10 00:02:01

drak: jak píšeš - při špatným seřízení předstihu tyto motory trpěly na podpalování ventilů to je fakt a špatna kostra od baterky je jedna z velkejch bolesti 105 a 120 (vlastni zkušenost - jsem s tim taky bojoval - kostra je to "blbost" ale dokaže pěkně pozlobit)


Odpovědět