Fórum - Téma


Škoda Kodiaq


Fórum O článcích Škoda Kodiaq



Diskuze o článku

Škoda Kodiaq

Škoda Kodiaq Škoda má novou modelovou řadu - SUV nazvané Kodiaq, které technický základ sdílí s prodlouženou verzí Volkswagenu Tiguan. Veřejnosti se kodiaq ukazuje vůbec poprvé, výstavní premiéru bude mít koncem září na pařížském autosalonu. První zákazníci auto dostanou v únoru příštího roku. Novinky.cz přinášejí fotografie a videa, která vznikla ještě před samotnou premiérou v ateliéru v Mnicho...



2016-09-24 12:08:59

ale jo líbí se mi.... i když jen v určitých barvách, né všechny Kodiaqu sluší a vypadá v nich hezky...

škoda, že ty lemy nad koly nejsou do oblouku, jako u Tiguanu aj. ta rovinka se tam nějak opticky nehodí, ale je to můj názor, někomu se to zase může líbit

2016-09-24 12:27:42

Opticky niečo medzi X5 a Q7. S farbami má kolega pravdu. Ešteže ponechala pomerne "dospelé" motory ale s tým 1.4tsi to zabili Inak celkovo páči ale 5 miestna verzia.

2016-09-24 13:07:03

mash4077: tak tak, zadek X5 a bok Q7 .... ta 1.4Tsi si myslím, že se bude pěkně potit s těma 1500kg +- ... ještě že není v plánu 1.0 Tsi

Rich  
Michal
2016-09-24 13:13:46

Myslím že to auto je hodně povedené, a dá se slušně upravovat dle svého stylu a přání. Jediné co bych dodal je že postrádám silný dieselový agregát.

2016-09-24 14:20:30

zdenda: no aby jsi to s tou 1,0TSI nezakřikl Jinak je Kodiaq na palatformě MQB (u značky Volkswagen to jsou například modely Polo, Beetle, Golf generace 7., Scirocco, Jetta, Tiguan, Touran, Sharan, Passat, Volkswagen CC, Audi A3, Škoda Fabia III, Octavia III, Superb III a i Kodiaq)

2016-09-24 23:00:39

zdenda: a to má ještě ta 1,4TSi vypínání dvou válců. To bych pochopil u 8mi válce a více, ale u čtyřválce?

2016-09-25 00:02:17

mattess: jo je to tak - polovina válců se vypíná

2016-09-25 07:06:55

mattess: přesně tak, je to smutný....nedokážu si představit tak velké auto, které se po silnici trápí jen na dva válce, už tak se slabým motorem ....

to je jako když si půjčím od ženy Haťapku a během jízdy zapnu klimu, to se také začnou vypínat válce

2016-09-25 07:57:34

Mě se auto líbí a uvidíme jak se ujme. Určitě bych volil silnější motorizaci. No uvidíme jaká bude spolehlivost atd. Čína bude tedy také vyrábět a tak by mne zajímalo kolik dílů bude od nich. Ono dnes už neplatí to co dříve, Číňan si šrot nekoupí a chce kvalitu. Pravda je že terénní auto to není, jen velké 4x4 co dojede i po mokré louce k rybníku. To jsou ale všechna tato auta. Pěkný velký rodinný vůz do kterého se dá i hodně naložit a cesta na dovču bude fajn. Těším se až se v něm svezu.

Rich  
Michal
2016-09-25 11:49:01

(viz přiložené video)

2017 Skoda Kodiaq - Perfect SUV  |  Více info

Review

Engines

Five powertrains, two TDI and three TSI engines, make up the engine range at the launch of the ŠKODA KODIAQ. They have capacities of 1.4 and 2.0 l, and power output ranges from 92 kW (125 PS) to 140 kW (190 PS). The diesel and petrol engines feature turbocharged direct injection and fulfil EU6 emission standards. All engines also feature a Stop-Start system, brake energy recovery and a powerful thermo-management system, contributing to low consumption despite the mighty power delivery.

The 2.0 TDI is available in two versions. The first version generates 110 kW (150 PS) and 340 Nm. The top-of-the-range version delivers 140 kW (190 PS) and puts 400 Nm on the crankshaft. On average, the entry-level TDI consumes 5.0 l of diesel (131 g CO2/km) per 100 km. The most powerful diesel engine accelerates the large SUV from 0-100 km/h in 8.6 s and reaches a top speed of up to 210 km/h.

The range of petrol engines consists of two 1.4 TSI engines and one 2.0 TSI. The entry-level version of the compact four-cylinder generates 92 kW (125 PS) and 200 Nm of torque. Its NEDC consumption is 6.0 l per 100 km, which corresponds to 140 g CO2/km. In the more powerful version, the 1.4-litre exerts 110 kW (150 PS) and 250 Nm of torque; its ACT system – Active Cylinder Technology – shuts down the second and third cylinders when the load and engine speed are low. The top-of-the-range 2.0 TSI petrol engine features a new combustion process for high efficiency. Power output is 132 kW (180 PS), torque is 320 Nm.

Equipment

The ‘Simply Clever’ features available in the ŠKODA KODIAQ are further proof that ŠKODA always offers a little bit ‘more car’ for your money – practical and convenient assistance in everyday life which is typical of the brand. These include, for example, door-edge protection: thanks to preloaded springs, this deploys automatically when opening the car door and prevents the metal edge of the door from coming into contact with a garage wall or an adjacent car. When shutting the door, the trim folds itself back in. This ‘Simply Clever’ feature thereby prevents bumps and scratches to your own car, as well as neighbouring vehicles. Electric child safety lock for the rear doors, In-Car Communication, as well as sleep headrests are available as optional extras for the first time in a ŠKODA. All in all, the ŠKODA KODIAQ provides more than 30 ‘Simply Clever’ features, seven of which are new.

Read More

"New 2016 Offroad Test Drive"

"SUBSCRIBE NOW"

2016-09-25 15:24:46

zdenda: hi hi to znám měli jsme je v práci a je to opravdu tak že to v připadě zapnutí klímy vypada jako kdyby motor skoro zdechl - no naštěstí se mne to už netyká pač mám dost výkonej motor že zaplou klimu ani nepozná

2016-09-29 20:10:29

Teď jsem koukal na záběry z pařížského autosalonu, byl tam Kodiaq v pěkné kanárkové reflexní barvě na chromových kolech, docela mu to slušelo

2016-09-29 23:40:55

zdenda: tož to vypada pěkně i ta cena je pěkná základ cca 650 000kč

2016-09-30 06:48:20

zdenda: to budou leštěná kola

2016-09-30 23:50:47

A farba jak pre anglické/švédske sanitky už len nalepiť štvorčeky

MASH4077, 2016-09-30 23:50:47 napsal:

A farba jak pre anglické/švédske sanitky .. už len nalepiť štvorčeky ..

2016-10-01 01:17:42

mash4077:


Odpovědět