Fórum - Téma


Škoda octavia 1.8T v automatu - Načipovat nebo ne?


Fórum Octavia I Škoda octavia 1.8T v automatu - Načipovat nebo ne?

Informace o modelu: Škoda Octavia I 1U



2015-12-28 13:28:06

Ahojte kluci.Mate někdo zkušenost s chiptuningem u tohodle motoru s automatickou převodovkou? Chtěl bych do toho jít,ale nerad bych automatu ublížil,jelikož mimentalně je auto v super stavu. Ikdyž je výkonu dost tak mě láká ještě přidat.Díky za rady či zkušenosti s touto úpravou či doporučením.

2015-12-29 15:18:22

Kurňa neříkejte že o tom nikdo nic nevíte

2015-12-29 17:20:32

genato: Převodovce neublížíš, ale u benzínu se "čipuje" dost blbě a omezeně...

2015-12-29 20:26:31

u turbíny to není pravda.

2015-12-29 20:40:34

Ma pravdu jde o motor s turbem.Vykon se da navyšit celkem o dost,akorat se bojim že převodovka bude rychleji a časteji řadit kvuli vyššimu vykonu motoru a časem odejde.

2015-12-29 20:56:57

I to se dá změnit.

2015-12-30 08:46:39

misumi: Všechno se dá, i přizpůsobit jednotka převodovky, ale jde o to, jestli to má smysl....

2015-12-30 10:12:14

to je podle vkusu každého soudruha.

2015-12-30 19:38:48

Nejspíš se na to vykašlu. Bojim se o zkraceni životnosti motoru.

2015-12-30 19:55:41

život mu zkrátíš-budeš li ten výkon používat. Na druhý straně je lepší mnohdy z místa zmizet rychleji a něčemu co se na tebe valí uject. Já mám rád rezervu-záleží jen na tobě, protože já i mnoho ostatních to už máme dávno.

2015-12-30 20:12:05

genato: aj tých 110kw je svojím spôsobom dobré žihadlo

2015-12-30 20:15:01

mash4077: v tom benzínu to neni zrovna divočina ale jede to ja bych to čipnul každej kún dobrej a rychle se na to zviká

2015-12-30 20:26:20

p.s.: mal som ju - tú zelenú v profile a spokojnosť aj s tými 150 koníkmi len bola v manuáli a tam si lepšie namiešaš výkon aký treba

2015-12-30 23:18:42

Ser na cip mam ten stejnej model jenom v manualu, udelej si at si to bere cistej zduch, a uprav si fifukovej potrubý dej tam trupku vot predu az do zadu . A uvidís jak to jezdi pak to nemá cenu uz cipovat.

2015-12-31 13:33:44

Škorpion: To je zas bastlrada.

2015-12-31 13:57:34

Ještě modrý patkovačky, šaltpáku a ostřikovače.

2015-12-31 14:42:58

drak: Klasický český tuzing - trubku od předu do zadu - a mám mínus dva koně a spoustu bordelu pro ostatní... Bych blil

2016-01-02 08:55:09

Nezná tu někdo nějakou osvědčenou společnost na Olomoucku nebo okolí,která dělá chiptuning? Nechci žádnej fofrchip udělaný doma na koleně

2016-01-04 22:20:31

Jem k tomu čipování...... no nemyslím že by byla potřeba to jěště čipovat. Myslím že to jezdí dost dobře i bez toho.Ale je to samozrejmě jen můj názor. Muj bratr to má s manualní převodovkou a je to docela letadlo. A nedavno to dal do plynu a to je teprve paráda když se na to může šlapat a nebolí to tolik v peněžence

Já jsem měl 1,8 bez turba Která měla pouze upravenej soft na ovládání zkracovací klapky sacího potrubí a taky mi přišlo že to jede nepoměrně dobře. Možná je to ale tím že jsem nikdy s žádným letadlem moc nejezdil.

A když už trubku od předu dozadu tak na ni aspon narvat rezonátor nebo něco co ti ty plyny roztočí a za něj pořádně velkej prázdnej futrál od výfuku at to má kde ztrácet tlak. Ale to už chce někoho kdo o tom něco ví.Trubka ti to jen zbrzdí. Stačí kouknout na závodní vyfuky. Samej tlumič a zvetšenej prostor.Motor se potřebuje vyprazdnovat za všech okolností.Pak to jede.otevřenej filtr u turba je podle mě nesmysl. smysl to má u atmosfer kde je potřeba tam dostat toho vzduchu co nejvíc.Já ho tam třeba mám ale pro provoz na bentin je to průser. Naopak pro plyn je to dobrý protože udajně dochází k většímu promísení směsi a přidat tlak plynu není takovej problém oproti benzinu.

Mape


Odpovědět