Fórum - Téma


Skoda Octavia RS 2.0 TFSI---- Problem s LPG


Fórum Technický koutek Skoda Octavia RS 2.0 TFSI---- Problem s LPG



1  2

2016-02-15 22:51:54

jan: Můžu se zeptat kolik máš s lpg nalítáno?

jan
Jan
2016-02-16 17:46:23

Tak to přesně nevím,ale už mám 4 auto v LPG. Tet mám feldu a mam na ní 300 000 km a nestezuju si

2016-02-16 19:35:19

jan: a mas sekvenční vstřikování nebo klasickej mix?

jan
Jan
2016-02-16 19:41:25

Klasika na sání už kulí nakladum

2016-02-16 20:11:17

jan: Tak se někdy zkuz projet se sekvencí. Jsou případy kdy to jede líp nez na benzin.

Jinak ohledně tohoreduktoru.... ten ohřev je tam vlastne jen proto aby to nezamrzlo. Jinak to jede za každé teploty dá se říct že dobře.

Anejvětší devastace motorů jak tomu mnozí říkají je zpusobena bud zničeným benzinovým čerpadlem vlivem nízké hladiny benzinu nebo starým benzinem kdy někdo netankuje třeba 6000 km a ten benzin tam prostě zdegraduje.

Vlastní zkušenost.

Mám okolo sebe docela dost aut s lpg a všechny šlapou jako fik avšichni si prošli tímto problémem s benzinem.

jan
Jan
2016-02-16 20:21:54

Proto jsem zůstal u starého nasávání plynu. Ještě by to mohl dělat malý tlak v plynové nádobě. Taky mě to občas. Dělalo tak jsem trochu nahustil

2016-02-16 20:43:50

jan: Ted jsem trochu mimo mísu

Proč tlak v plynové nídobě??? a proč hustil????

jan
Jan
2016-02-16 20:46:48

mape: Dojeď si k někomu kdo plyn staví a dozvíš se.

2016-02-16 22:40:17

jan: No já nejsem z těch co to jen vozí v autě a ví že se to plní plynem .

Ten reduktor je regulátor tlaku a dělá to že ti do motoru jde tlak který je potřeba. Takže nějak nevím logické vysvětlení proč to přifukovat.....

druhá věc je že já to zajedu raději dotankovat plynem nez bych to foukal vzduchem

na ten to jede líp.

2016-02-17 13:22:19

mape: Mape zeptam se te kde ma ta oktavka TFSI v hlavě nebo v saní podle meho minení musímit v hlavě a to už bude jiny typ lpg a rozhedně to bude sekvence.. , protože jsem se ptal meho plynaře jak jeto z motory Fsi tam jsou vstrikovače v hlavě motoru tudíž se musí chladit bezínem i při provozu na lpg takove lpg stojí kolem 30 000 kč zatím.. To lpg kombinuje i davku benzinu současne se vstřikem lpg. pochybuji že ma stary system co dava lpg do saní jako u strare felicie... z jednoho bodu...

2016-02-17 13:53:41

Ríkáš to správně.

Já co jsem zatím viděl a co jsem tak početl tak přímovstřikovací motory fsi při provozu na lpg potřebují přívstrik benzinu. Zjevně i z duvodu chlazení benzinových vstřiků.

ale i tak toho benzinu podle informací jednoho z mých plynařu spotřebují minimum a i u mpi motorů se doporučuje každou třetí plynovou nádrž to projet pořádně na benzin.

I tak je ale system lpg na fsi motorech normálně korektně fungující,bezproblemově seřiditelnej a v neposlední řadě uspornej.

Cena bude samozrejmě vyzší ale to je otázka času.

Pamatuju si když můj brácha kterej na ten plyn jezdí už léta si nechal dát sekvenci do mpi felicie a stálo to i s nádrží skoro 40 tisíc. Dneska stojí nádrž i s ventilem 5 tisíc a system koupíš kolem 9 tisíc komplet.

Kolik může stás instalace....... taky 5 tisíc.... to je sumasumárum do 20 tisíc. což je polovina

to je za dva roky zpátky a už šeříš.

Bohužel dneska ten plyn dělá každej moula a pak to taky tak vypadá. Duvěra klesla a pověsti o devastacich motorů se šíří rychleji nez dobré zprávy o uspoře a dobrém fungování.

Vím že jsem jednou byl v lpg servisu na revizi a předemnou tam byl nekdo s 1,8 tsi a měnili mu tam membránu v reduktoru.

Tak jsem se s ním chvilku bavil a říkal že to tam dal asi v 12000 teda prakticky do nového auta a ted že má 260 tisíc.....

Myslím že není o čem mluvit. Žere mu to podle jeho slov 10 na 100 a jediná závada byla zatím ta membrána co mu právě měnili a ze začátku že byl Ještě 2x na seřízení. Jinak běžný servis . A to ty motory 1,8 tsi nejsou zrovna žádná sláva.

A vyzvídali jsme na tom plynaři jak je to s přimazáváním ventilových sedel a on říkal že některé motory to vyžadují a některé ne.

A že to montuje už spíše na přání.

2016-02-18 08:34:13

Cau mape cenu si odhadnul dobře, ja už budu mit lpg sekvenci ve fabii cea 1rok spoustu penez ušetrilo. zavada jediná lambda sonda kysliková a pak menší havarie tak jsem z ušetřenych penez nakoupil dily na opravu auto znovu seskladal dohromady. a jak jsem byl na vrakači v Rožnově pod Radhoštem v arealu byvaleho podniku Tesla kde je spoustu firem tak jsou tam 3 borci co auta z bouraček rozeberou pěkně do šroubku tak se tam da koupit vše naco si spomene jen škodovky Fabia 1,2generace a oktavie 1 a 5 generace i nejaké dilce lpg systemu dokonce i dovozy z anglie taky rozebírají.. tak jsem tam koupil kyslikovou lambdu z nejakeho htp čka co sedla na konektor a motor funguje dobře i podle diagnostiky není žádny problem...

2016-02-18 08:38:49

alll: V moji fabii je sekvence 4 roky a 3 roky ji mám já. Najeto 130 tisic jediná závada na lpg reduktor.

když vezmu že co kilometr to koruna doma je to paráda.

2016-02-18 09:35:23

tak to je dobry ja jsem zatim najel 20 000 km na plyn bez jedineho problemu od montaže před montaží lam da fungovala tak napul teˇje to cajk..

2016-02-18 09:39:57

alll: Já mám ted octavii 2.0 mpi a plynový system prins největší bomba v teto technologii. Vyborný vstřikovače a plná kontrola mapování . Jede to neskutečně dobře je je to trochu hladovější ale 200 km/h bez problému a tahá jak šílená.Oproti 1.4 mpi ve fábii nesrovnatelnej rozdíl.A to to auto má jen 85 kw

2016-02-18 20:32:22

mape: A věrná Fábijka smutně stojí v koutě. To je spravedlnost.

2016-02-18 21:59:39

Ona stat nebude. Já ji říkám fabie záchranářka. Už tahla i multivana kdyz se ukroutila poloosa.

Jinak plyn je tam system magic. nejrozšířenější tady v čechách. dá se výborně ladit.A kromě info od benzinovejch vstřiků nepotřebuje nic. Jen plus a mínus a přerušení vedení ke vstřikum a je to. všechny ostatní info si bere od svých čidel.

Jednoduchý a naprosto spolehlivý.


Odpovědět

1  2