Fórum - Téma


Škubaní volantu


Fórum Octavia I Škubaní volantu

Informace o modelu: Škoda Octavia I 1U

Diskuze o vozidlu

2003 Octavia I 1U Combi 1.9

93 diskuzí

Palivo diesel. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 900 ccm (116 cui), 4-válec.


1  2  3  4  5

2015-09-08 21:32:40

Take nevim co stim asi se stim naučím zit uz nenam sílu to resit a cpát do toho penize nikdo nepřišel na to čím to je v zadnem servisu

2015-09-08 21:45:47

tk87: boucha ti to do pedalu ?ty jezdis casto z kopce bez motoru?

2015-09-08 21:52:56

skovi: je to jen o brzdach.

2015-09-08 21:54:04

4444: jak to myslis ze je to jen o brzdach ?:) brzdy kotouce a desky mam nove .)

2015-09-08 22:10:41

skovi: kdyz to boucha do pedalu a chveje se volant tak jsou predni brzdy v haji.a pricin je vic--kvalita kotoucu a desticek-styl jizdy- a dalsi casto se to taky stava kdyz auto dyl stoji a oreznou kotouce ta rez se pak pri brzdeni nalepi na desticky a po case to zacne delat to co tobe

2015-09-08 22:38:45

4444: ok diky mrknu na to a uvidim :)

2015-09-10 07:00:31

Tohle vlákno se táhne již docela dlouho, padlo zde hodně rad ale za ty dny se na voze nic nezkusilo. Pravděpodobně zde nikdo zázrak nedokáže a auto se bude muset opravit rukama. Souhlasím s kolegou že to bude v brzdách a přidávám že v kotoučích nebo jejich montáži.

2015-10-16 02:52:54

tk87:Nazdar, mám ten istý problem na Octavii 81kw 2003 už od nova ked som kupoval bolo citiť jemné vybracie ked som len pribrzdil ale vtedy to bolo tak minimalné že som sa tomu nevenoval .časom to vybrovalo viac na volante a silnejšie, teraz mam 300tisic a menené skoro všetko na prednej naprave + servo,teleskopy,kotuče, naboje, ložiska, čapy, riadenia, atd. 16" elektrony original, nové gumi smerové vyvažené + geo. a vybruje nadalej ked pribzdim. ak silno šlapnem tak to prestane.

už neviem čo by trebalo ešte meniť aby sa závada odstranila ,ale nevzdám to a budem bojovať s tou chybou dalej. inač s autom som celkovo spokojný motor bez zasahou idefajn má ťah ako nový akumlator orig.varta teraz dožil po11rokoch ,spotreba oleje 1liter za 15 tis.km.akurat piaté dvere hrdzaveju pod sklom,a snimače odišli už vo všetkých dverách.

2015-11-14 06:58:31

Psal jsem to i v jiném tematu. Stejný problém s vibrací po ujeti par ttisíc km.jsem mel taky. Nove kotouče. Desky. Problém jsem měl v uložení stabilizační zkrutne tyče takže výměna tycek a gum.pouzder . Pak vyklepane v závitů tyčky vodici pro přední brzdic a taky jejich vodítka byla do oválu už. Po výměně ok. jo závit je v tehlici M9 preciznost na M10 a koupit abnormál vodici cep s M10 x1,25 to se dela pokud je v tehlici závit poškozen.

2015-11-14 11:53:10

wincor: Tohle je fajn posřeh, jen dodám že závity odejdou tam kde se utahuje jak ho..do a pryžová vodítka se mažou jakýmkoli tukem, musí chodit nasucho. Než začne uložení stabilizátoru klepat tak nejprve povrzává, chce to hned buď vyměnit nebo vyčistit a suché teflonové mazadlo. Vydrží to docela dlouho, pak už měnit.

2015-11-14 12:55:16

drak: mne keď začali vŕzgať tie gumové uloženia, tak som ich strekol sprayom na pneu a dlho je ticho ale už aj tak pôjdu nové spolu s brzdami aj tyčkami

2015-11-16 18:15:02

tk87: Měl jsem ty samé problémy a mám stejné auto. Kotouče malý průměr, těžký motor. Po výměně kotoučů je to SUPER, ale po ujetí pár tisíc km začne vibrovat volant. Jediné řešení je osoustružit kotouče přímo na autě. Těchto soustruhů má ale málo lidí, servisy to raději budou opravovat do nekonečna a vyměňovat vše možné. Mám známého, který tímto soustruhem tento problém odstraní u mnoha aut různých značek. Zkus to a budeš mít pokoj.

2015-11-16 22:05:18

tk87: Zdravím, měl jsem kdysi podobný problém na mém předchozím autě na Favoritu a při jemném brzdění mě to úplně rozvibrovalo volant. Do brzdového pedálu mě nic nešlo. Kola byla při tom vyvážená a dělalo to jen při brzdění a ne při akceleraci a normální jízdě. Nakonec byl problém v pravém rejdovém čepu. Byl špatný. Přední destičky byli taky částečnou příčinou. Koupil jsem si taky nakonec mou oblíbenou značku Ferodo a bylo po problému. Taky se dost často stává, že přireznou brzdové třmeny a nepracují tak, jak by měli. Jejich vůle je minimální a také pak dochází k nechtěnému přibrzďování a vyhřívání kotoučů, čímž dochází i někdy ke zbytečné deformaci. Ale nevím, jestli je to zrovna tento případ, jestli vám to pomůže, ale ať dobře pochodíte.


Odpovědět

1  2  3  4  5