Fórum - Téma


Snížení spotřeby


Fórum Technický koutek Snížení spotřeby



1  2  3

2009-05-22 17:13:16

No ja nevim...nejak temhle vecem neverim ale je mozny ze fungujou

2009-05-22 17:23:57

mozny to je . ja pisu jen moje zkusenosti. a ty mi ukazali ze to nefunguje. tudiz uz to kupovat nebudu.

2009-05-23 11:46:23

To co jste napsal , mě jen utvrdilo v tom že tablety fungujou, problém je v člověku a vtom jak věc chápe a chce chápat. Když by jste mněl benzínový motor , tak bych Vám řekl vytáhněte svíčku a koukněte se na její barvu, na vlastní oči by jste viděl , že je jiná , než u auta kde tablety nejsou. To že jste napsal , že zpočátku auto více kouřilo je první důkaz , že fungují, spaloval se nashromažděný carbon v motoru, motor se postuoně čistil a až se vyčistil tak přestal kouřit. To jak jste svúj vůz popsal , znamená , že motor není ještě nějak moc opotřeben, takže tablety se v něm chovají tak , že jej chrání a prodlužují jeho životnost a snižují jeho opotřebení.

To ře emise jsou v normálu , vypovídá o tom že je motor v dobrém stavu. Snížení emisí se projevuje hlavně u starých a hodně opotřebených motorů , ktéré by už neprošly kontrolou a po použití MPG se emise vrátí do normálu, u tak kvalitních motorů jako je váš , které nejsou opotřebeny se nemají kam emise snížit. Váš Problém proč si myslíte že tablety nefungují spočívá v tom , že jste očekavál razantní snížení spotřeby a to nepřišlo. To je taky logické z Vašeho příspěvku vidím , že jezdíte sportovním stylem jízdy , protože s tímto autem které máte , se dá jezdit v městském provozu za 4,3 - 4,8 l / 100km. Prostě jezdíte systémem brzda plyn.

To že píšete že máte stálou spotřebu 5, 8 l , znamená že jste se přílišně o efekt tablet nezajímal, prostě jste vyhodnotil dlouhodobé spotřeby a hotovo , výsledek je NEFUNGUJE. TAKHLE REAGUJE 90 % šoféru.

Zajímavé je že 10 % šoféru kteří tvrdí že tablety fungují a pravidelně je používají, jsou většinou šoféři z povolání nebo automechanici.

Ve vašem případě je to co jste napsal jen potvrzením toho že MPG opravdu fungují, jenže jinak , než jste očekával. Tím že vyčistily motor od Carbonu a nyní již v něm vytvořily NANOPOVLAK který snižuje opotřebení motoru prodlužují životnost motoru Vašeho auta, mírně zvedly jeho výkon , čehož si šofoér který jezdí zavodním stylem v běžném provozu ani nevšimne, protože efekt tablety je 7 - 20% , a projevuje se nejvíce u starých a opotřebených motorů, u vašeho typu lze počíta max 10% protože máte jeden z nejdokonalejších motorů a tím jaké používate palivo, Takže čistě matematicky si spočítám , že vy máte o 30% vyšší spotřebu , než je běžné u tohoto typu vozu a to je dáno stylem \vaší jízdy , tak vy těch 8% ušetřené energie z MPG nemáte šanci na spotřebě poznat. Vz ji spotřebujete k rychlejší jízdě. Prostě ve skutečnosti jezdíte díky MPG o 10 % rychleji ne ekonomičtěji. Já teď jezdím Š. Octávii 1,9 TDI 66 kW, najeto 70 000km , vloni do doby než teploty klesly pod 10 st. tak jsem dlouhodobou spotřebu 3,6 L. , v zimě se spotřeba pohybovala mezi 5,5 - 6,5 L , JAKMILE se oteplilo tak spotřeba klesla zase pod 4 L .

Teď hodně jezdím s 2.m vysokým a plně naloženým přívěsem ( 35% cest) a spotřeba se drží na 4,3 L.

Když jedu z Frýdku do Ostravy jsem schopen zajet i za 2,9 L.. , samozžejmě s použitím MPG. Auto lépe tahne v nižších otáčkach. Když teď tablety vyřadíte , tak jejich efekt se pozvolna vytratí až po ujetí tak 1500 km, motor se opět začne zanášet CARBONEM. Celý tento efekt je velmi pozvolný , takže naprostá většina šoféru jej ani nezaregistruje. Je třeba si uvědomit , že efekt MPG byl zkoumán v desítkách zkušebních laboratoří v rúzných státech po celém světě s jedíným výsledkem , tablety fungují tak jak uvádí výrobce. TEN ALE NIKDE NEPÍŠE ŽE KAŽDÝ UŽIVATEL UŠETŘÍ 10% NA SPOTŘEBĚ. ALE UVÁDÍ SE ŽE JE TO PROSTŘEDEK K OCHRANĚ A PRODLOUŽENÍ ŽIVOTNOSTI MOTORU A JEHO POUŽÍVANÍ MŮŽE I SNÍŽIT SPOTŘEBU. MI SE POVEDLO SNÍŽIT SPOTEBU U VŠECH AUT V KTERÝCH JSEM JE POUŽIL.

NEJVĚTŠÍ EFEKT BYL U Š. FORMAN KTERÁ MĚLA NAJETO PŘES 400 000,- KM . Tam se prodloužil dojezd na plnou nádrž o 100 km. Takže na 1/2 tablety = (jako by na 1l benzínu) jsem jezdil skokově o 100km dál než před použitím MPG. To je o 25%. delší dojezd. 100km najetých za cenu 30 kč. A ten forman který bude mít za chvíli nalítano 1/2 milionu KM dodnes jezdí, lítá s ním posvětě moje neteř , samozřejmě taky s MPG,a motor šlape jako hodinky.

Závěr je na Vás, tak jako vy , že to nefuguje tvrdí 90 % lidí , Ale 100% zkušebních laboratoří vydaly ATESTY z různých zemí světa , které jednoznačně potvrzují že to FUNGUJE.

A já jsem osobně byl v Laboratoři v Petřvaldě okr, Karviná , která je jednou ze 2 v ČR , která má licenci k výzkumu paliv a maziv a tam jsem na vlastní oči viděl jak MPG funguje. Zkoumali to tam 1/2 roku .

PANE VAŠÍM PROBLÉMEM S NEFUNKČNOSTÍ MPG JE PROSTĚ VAŠE PRAVÁ NOHA A TEN ORGÁN , KTERÝ JÍ DÁVÁ POKYNY ABY SEŠLÁPLA TEN PEDÁL SMĚREM K PODLAZEN VAŠEHO RENAULTU.

2009-05-23 12:05:06

bohuzel tak to neni. jezdim usporne a ne nijak sportovne nikdy netocim auto na vic nez 3000otacek. dalsi vec ridic z povolani brigadne jsem uz 5 let .zacal jsem jezdit s kamionem u csad cr,slovensko a madarsko, a ted jezdim s autobusem pro jednu firmu. takze timhle to nebude. spotreba u laguny 5,8l za 2 roky co ji mam je stabilni a nemeni se (plno lidi udava stejnou spotrebu dokonce je i v TP je takova spotreba). o auto se staram tak motor je v poradku. to sou jen argumenty nanic. a mimochodem pisou zde i lide co jezdi mesto a sportovne a pisi ze se spotreba snizila. me to proste nesnizilo nic a jezdim porad stejne. najezdil jsem za 2 roky 35000km a 13000km s tabletama a stejnej styl jizdy stejny trate a spotreba stejna. takze mi nepiste ze chyba je ve me. i kdybych jezdil sportovne, tak jezdim porad stejnym stylem a i tak by se mela spotreba snizit pokud tablety fungujou coz se nestalo. tak bud je tam vliv neceho jinyho nebo na mom aute nefungujou. nikomu nic nevnucuju jen pisu svoje zkusenosti.

2009-05-23 13:26:08

a jeste dodatek .pisete ze prevazny pouzivani je u automechaniku a ridicu profesionalu. coz je dalsi nesmysl. ptal jsem se na MPG caps ve 4 velkych autoservisech +nekterejch prodejcu nahradnich dilu kde nevedeli ze neco takovyho vubec existuje. a nyni pracuji ve firme ktera ma pres 300 kamionu a stovku sluzebnich aut a kdyz jsem zacal testovat mpg caps a ptal jsem se lidi tak nikdo o nicem takovymhle nema ani tuchu. a ptal jsem se primo techniku a ridicu co se o tyhle veci staraji. spis na me koukali s otevrenou pusou kdyz jsem jim ukazal letak co mi prisel s tabletamy.

2009-05-24 13:34:33

Je pravda že o tom 99,9% lidí neví.A do povědomí lidí se to bude dostávat velmi pomalu.Palivo je zatím relativně levné tak to ani moc lidí zajímat nebude .A tablety opravdu nefungují do té doby než spálí karbon ve spalovacím prostoru a někdy je k tomu nutné dát na první nádrž velmi vysokou dávku já osobně jsem dával 4-6 .A projel jsem to vyšší rychlostí po dálnici.

2009-05-24 17:03:59

tak mněto panove nepomuže moje auti papa 15 na sto jak když jedu doraz nebo ne u papana fabia1.4mpi no akorad co stoho plati je že to je fabia a mpi tet už 1.6. a na kamion to nepomaha?šef rve že se nam zveda všem spotreba

2009-05-24 17:52:23

těch 15 to žere teď nebo i před úpravou? Jen nechápu, jak jsi to dokázal. Mně žere Fabka 6,3/100 (16V)

2009-05-24 22:08:10

Je velkou chybou prodejců , že prezentujou MPG jako prostředek snížení spotřeby, při rozhovoru s laborantem ve státní zkušebně , zcela jasně vyplynulo , že MPG je prostředek který výrazně snižuje opotřebení motoru, chráni motor , čistí motor, prodlužuje výrazně jeho životnost , urychluje spalování , u silně opotřebených motorů , které by již neprošly emisema , je odzkoušeno , že sníží emise do povolené normy. Jako vedlejší účinek je popisováno též snižení spotřeby.

Snížení spotřeby je nejvýraznějnější u starších typů motoru s vysokým opotřebením , tam je zdokumentováno i víc než 20%. Bavíme se ale o motorech starších než měl Favorit a auta která měla najeto třeba 250 000 km.

Mám popsán účinek na nějakém TERNNÍM AUTĚ , snad JEEP 5000cm3, 2x objetá zeměkoule kolemdokola, auto z 80 let, jezdí s ním majitele jednoho Ostravského Autobazaru , tablety bere pravidelně , tvrí , že se dostal z 23 l na nějakých 15 - 17 l. Autobusáci z Přerova , pravidelná linka do ČERNÉ HORY , kolem 1500 km na jednu stranu, jezdí to na otočku 1 x týdně , stará Karosa, první použití MPG - hlásí snížení spotřeby o 11 % , lepší tah motoru v kopcích , stejný autobus, stejní šoféři ( 20 let praxe- Páni Profíci) stejná trasa , stejný den , stejný čas, = zhruba stejný provoz, tankování stejné nafty na stejných čerpačkách, stejní pasazéří a stejné zatížení autobusu ( vozí stále stejnou skupinu stavebních dělníku do ČR a na víkend domů a v neděli zpět do práce do ČR.)

Prostě je FAKT , že na nových typech motorů spotřaba je minimální, protože jsou opravdu vymakané, a efektu MPG si šofeři na spotřebě nevšimnou.

Je ale blbost , dívat se na MPG jako zázračný prostředek na snížení spotřeby.

Je to prostředek na ochranu motoru, byl vyvinut pro tento účel americkou NASA, v programu kosmických výzkumů , kde se řeší problém letu na MARS s lidskou posádkou, kde je třeba zajistit bezpečný návrat osádky zpět na zemi. V rámci tohoto progranu se zkoumají technologie , které prodlouží životnost motorů a efektivitu spalování a úspory paliva. MPG je jedna látka , která byla oběvena a po 20 letech používaní v US ARMY zpřístupněna civilnímu sektoru.

Používá ji US Armáda ve všech vozidlech a kombinovaně s MPG Extrém do oleje. Hlavní důvod je , že pokud bojové vozidlo dostane zásah do motoru a vyteče mu olej, MPG zajistí , že motor ještě chvíli funguje i bez oleje a vozidlo se má možnost ještě vrátit za své bojové linie a není úplně zničeno.

Tyto technologie fungují , jenže většina lidí je nedokáže vnímat. Vy jste se zaměřil jen na spotřebu. Náte skoro Nové a dokonalá auto, na něm je těžké vidět snížení spotřeby. Ale jen jste mě utvrdil , že s tím profenionálním šoférem to tak žhavé není, protože stále tvrdíte že máte 5, 8 L . a ujel jste pár tisíc km.

A to je blbost , kterou jste prozradil svou neprofesi.

Profík přece ví , že v zimě a v létě je uplně jiná spotřeba. Liší se na ktratkých tratích běžně o 50%

Já mám zkučenost z Ladou 1200 která byla schopna zajet Chorvatsko se zahrádkou a surfem na střeše pod 7 L / 100km a v zimě se někdy na městských popojížďkách spotřeba stoupla i na 35 L / 100km = 500% navýšení.

Uvádím Extrém , ale z vlastní zkušenosti.V létě bez zásahu zase auto jezdilo za 7.

Spotřeba nemůže být celý rok stejná.Venkovní teplota má velmi vysoký vliv na spotřebu, sytiče v zimě a v létě fungují jinak. Prostě Vaše sledování jsou velmi povrchní, takže Vaš výsledek mě nepřekvapuje.

Já na to koukám trochu jinak.

Jestli natankuji 55L nafty za 1375 kč nebo za 1405 není pro mě rozhodujicí , důležité je , že vím , že když tam te 1/2 tablety za 30 kč vrazím při tankování , tak že v případě že jsem koupil za 1375 kč 55L zmetkové nafty , tak mám velkou šanci , že můj motor to přežije bez následku , a ušetřil jsem třeba 50 000 kč za jeho generálku.

A že na něm místo třeba jen 350 OOOkm najedu možná 700 000km.

Když použiji MPG Extrém do oleje tak mně to stojí 0, 033kč / 1km

K tomu MPG Capsch = 0,03 kč / 1km

Když to sečtu je to 6,3 haléřu na 1KM , je to málo nebo moc????

Když auto prodáte po 100 000km a koupíte nové , vidíte to jinak než já...

Za ochranu motoru Vašeho auta. Za prodloužení životnosti motoru asi o 100%

2009-05-25 19:06:18

po uprvě njn ale ty nemaš v 16v regulator tlaku paliva a chuditko na sondu chuditko na čidlo na savaneho vzduchu otevreny sani a kompet vyfuk i ze svodama od laitingu vačku. 1.6 set.hmm trošku se rozpapal no

2009-05-25 21:13:24

to sice nemam, ale ten nárůst spotřeby se mi nezdá. Tolik mám nechlastal ani Chevrolet Blazer 4,3l

2009-05-26 18:25:19

hele mně to je jedno co se ti zda nebo ne prostě to žere.....aji mně to je fuk když to jede tak at žere.

2009-05-26 19:03:16

Napsal: mazeli : hele mně to je jedno co se ti zda nebo ne prostě to žere.....aji mně to je fuk když to jede tak at žere.

2009-05-26 19:50:02

mně je to fuk, ať Ti to žere třeba 100/100 Já se spotřebou problem nemam. Možná bude něco špatně, máš asi největší poměr spotřeba a výkon. Kamarád má upravený motor z 50kW na 68kW a spotřeba se nezměnila. A to to nijak nešetří

2009-05-26 20:12:04

To je motor z Fabie 1,4MPI 50kw , kde mu to upravovali a kolik to je ta spotřeba.

2009-05-26 21:24:18

NEWTECH: to byla otázka a na mě? Pokud ano, tak něco málo: jedná se o motor Felicia MPi 50kW (ne Fabia) v Š130, upravené sácí a výfukové kanálky v hlavě, snížená hlava o 0,6mm, bezkontaktní rozdělovač, přetryskaný karburátor dle doporučení výrobce vačky, vačka motor Excel 265°/258°, větší zdvihy 6,5/6,3 mm, svody od hlavy 4-1......spotřebu má o 0,1l vyšší než já se seriovým motorem 136, výkon 89HP/5300, krouťák 135/4550, maximálka 193 dle GPS. Zátah je plynulý v celém spektru otáček. Dle mě perfektně naladěný motor. Dá se s tím jet jakýmkoliv stylem.Kdybych dělal motor, udělám to stejně

2009-05-27 17:35:42

tak vše sem si delal sam akorad sem si nechal udelak komplet pisti kroužky a vložky a zehnal od jednoho kluka co jezdy vačicu žere po městě patnact ale to je muška na to jak to drape pri rozjezdu jedna se o puvodni fabii.1.4mpi.... a už to maji tri auta a makaji slušně ty motory.

2010-10-18 13:23:50

Nejlevnější povinné ručení jsem našel na www.moravainvest.cz

Je to levnější než srovnávače pojiš´toven přes internet.

2010-10-18 13:37:02

Je tu někde nějaký admin?! Smažte ty OT člena funnys!

2010-10-23 18:04:32

Trochu jinak:moje Octavie 1.1, tedy 1089 ccm jezdí za 8 litrů. Považuju to taky za dobrou spotřebu. Nic ve zlém...


Odpovědět

1  2  3