Fórum - Téma


Snížení spotřeby


Fórum Technický koutek Snížení spotřeby



1  2  3

2010-10-23 21:35:29

A čím ji taháš ?? Daewo TICO nebo Fiat CIQVE ČENTO???

2010-10-23 22:51:06

Netahám.Jestli znáš Octavie,víš,že žádná současná obsah 1.1 nemá.Koukni se na můj profil a bude ti jasné,jak jsem to myslel.Octavie ,tedy moje, má i v dokladech spotřebu 8 litrů při 60 km / hod.Tolik na vysvětlenou.

2010-10-23 23:13:48

Jaká současná???

Co tím myslíš???

Moc je neznám , jednu mám už 4 roky , 1,9 TDI , Táta měl jednu snad v roce kdy jsem se narodil , to už bude 50 let. Ta měla tu tvoji kubaturu + / - .

Zajeli jsme z ní do rumunska , do BULHARSKA , A DO YUGOSLÁVIE , v době kdy nebyly cesty z asfaltu.

MĚL JSEM CHVÍLÍ CITROENA C5 , TO JE AUTO , S TÍM SE JEZDÍ = NÁDHERA ALE NESMÍ SE POKAZIT.

OCTÁVIE = SPOLEHLIVÉ A NEPOHODLMÉ AUTO ...

MOC VELKÉ Z VENKU , VELMI MALÉ ZEVNITŘ.

KDYBY NEBYLO OPRAV DU SPOLEHLIVÉ , ŘEKL BYCH AUTO UPLNĚ NAPIČU....

NEMOHU JEJ ALE TAKTO HIDNOTIT CELKOVĚ, JE TO DRŽÁK , KTERÝ SE ASI POVEDL ŠKODOVCE VYROBIT , ALE NENÍ MOC POHODLNÝ...., SPÍŠE NAOPAK ....

2010-10-25 18:22:55

Jo jo,zlatá 60. léta,to jsem chodil do školy,a moje Octavia byla zánovním vozem.A to vše vysvětluje.

2010-12-23 10:45:42

Ahoj mate někdo skušenst jak to funguje na 1,8T RS????

2011-01-10 12:28:46

cus chlapy mam fabku 14tdi muzu do ni lit bionaftu??diky za odpoved

2011-01-13 16:55:30

No já bych to raději neriskoval

2013-01-28 23:40:53

Zdravím vas všechny. Tak si to tu tak pročítám a koukám že nekdo dělá se spotrřebou asi zázraky. Moje zkušenost se škodovkami: Š 105 L 7l/100km Škoda Forman 1,3 50 KW 7l/100 Octavia 1,8 20V (bez turba) 7,5/100 Octavia clasic 1,6 55KW 7l/100 a ted největší lemra mezi škodovkama Fabia 1,4 50 kw 8l/100

zkoušel jsem čipování,tablety, ruzné režimy jizdy atd a moc se to nikdy nehnulo. vše ve strídavé zátěži. Napríklad s octavii 1,8 jsem jel na lipno cca 200. rakev na streše, plnej kufr. plně obsazená a dost ostrá jízda a spotřeba dle palubního pc 8l/100. Ale jelo to. 1,6 octavie není žádnej závodák ale díky nástupu kroutáku již v nízkých otáčkách jede auto velice pekně,hned táhne a nesvádí to ke zbytečnému roztáčení.Díky tomu se dá udelat spotreba i kolem 6 litru bez velkeho snažení.Fábie je utrpení. krouták malej a ještě vysoko. Myslim že s tímhle autem se dá udelat spotreba tak v samotě ,mimo město a hooodně lehoučkou nohu. Tak nevím. Pro mě byla Octávia 1,8 20V bez turba výbormy auto. spotřeba nebyla tak hrozná a hlavne se s tím človek už i svezl. O tdi 66KW se obecně pejou líbezné arie. Ale mám třeba zkušenost že každá zátěz ji tu spotřebu celkem zatelně zvedá.A ještě jedno srovnání. Jednou jsem jel do Německa do Kolína nad Rynem. celkem dálka. Se mnou ještě jedno auto octavia TDI2,0 104KW 90 procent cesty byli dálnice . jei jsme celkem svižne cca 160 km/h a spotřeba dle palubních počítačů....... 1,8 20V jela s průmerem 7,8l/100 a 2,0 tdi za 8l/100. Bud to ten druhý neuměl s tím dieselem zacházet a nebo to na ten diesel byla proste moc velká rychlost ve ktery už to bylo nutny tahat plynem a ne kroutákem.A ještě k tý 1,9 66kw asi hodně dobrej motor na usporu. Ale zase...... muj kolega z práce jízda na hory tzn rakev na střechu , plnej kufr a plně obsazená a taky jízda trocu ostřeji a rázem byl na 7l/100. Takže si myslím že spotřeba je pojem velice relativní.

NEWTECH, 2007-09-20 06:56:36 napsal:

Vše okolo spotřeby ...

2013-03-21 14:47:28

Dobrý den,

zaregistroval jsem se zde právě teď, myslím si, že je zde celkem věcná diskuze a rád bych jí také obohatil.

Nejdříve napíši, že mám karburátorového Favorita. V žádném případě nejsem prodejce MPG tablet ani ničeho jiného od té firmy. Jenom jsem si říkal, že to zkusím do Favorita dát (ten vezme snad všechno) a jako nezaujatý kolemjdoucí posoudím, jestli je to k něčemu nebo k ničemu.

Jistě, výrazy typu KATALÝZA ČERPADEL a další prodejci zmiňované skvosty jsou velmi úsměvné. Ovšem výraz biokatalyzátor existuje. Všichni ho máme v těle a i když je to ve velmi malé koncentraci, tak to dělá divy. Otázkou ovšem je,jestli něco takového existuje při spalování paliva, protože pokud by to mělo snížit emise klidně až o 80%, pak by z toho každý ekolog doslova "uchcával, usrával" a pan Klaus by lépe obhajoval svoji teorii o globálním oteplování....

U Favorita z prosince 1990 jsem měl problém s vysokou spotřebou. To auto si ze mě snad dělalo srandu. Jelo poměrně dost dobře, ale někdy bralo třeba 7,5 l/100 km a jindy třeba 12 l/100 km. A přitom to najel stejný řidič, + - ve stejném provozu atd. Rozmezí 7-10 litrů bych bral jako možnou odchylku dlouhých jízd a prndaček po městě.

Nedávno jsem si všimnul, že auto nějak blbě táhne do kopce. Tam, kde jsem běžně jel 70 km/h to sotva vytáhlo 50 km/h. Při jízdě po rovině už to bylo zase dobré. Řekl jsem si, že pro jistotu vyměním podtlakovou hadičku k rozdělovači. Byla ještě původní, taková ta opletená a protože před časem mi motor bral falešný vzduch z hadice posilovače brzd, tak jsem si řekl, že to vyměním a uvidím. Po výměně auto začalo reagovat úplně jinak. Šlo pěkně do otáček, kopce už byly zase při 70 km/h na 4. rychlostní stupeň a při 1. tankování byla spotřeba 8,4 l/100 km. Na to, že to bylo v zimě a byly tam i prndačky po městě, tak to bylo dobré. Druhé tankování bylo dokonce za 7,9 litrů. To už se mi líbilo.

A do toho jsem si objednal MPG CAPS na zkoušku. Ještě uvedu, že do benzínu přidávám aditivum na ochranu ventilových sedel od firmy Flashlube. Nejdříve mě zajímalo, jak rychle se ta tabletka rozpustí. Dal jsem jí do Flashlube a ani po týdnu se nic nedělo. Tak jsem k tomu přidal stejné množství benzínu. Tabletka se rozpustila za několik dní. Po aplikaci jsem zatím nepoznal výrazné zlepšení výkonu (to snad až po X km), ale spotřeba mě velmi překvapila 11,5l/100 km! Někde jsem četl, že prý ze začátku spotřeba může mírně stoupnout, jenom nevím, co považují za mírné stoupnutí.... Ještě, než jsem tu spotřebu změřil, tak jsem pořídil za 1260 Kč přípravek MPG Boost. To je prý totéž v kapalné formě. Dávkování prý je 1ml na 10 litrů benzínu či nafty, po snížení spotřeby prý stačí už jen 0,6 ml/10l. To už je lepší aplikace, než ta dlouho rozpouštějící se tableta. Ale zaráží mě, že na obalu píší úplně jiné dávkování (mnohem větší). Zatím jsem na to ujel asi 100 km a spotřebu jsem zatím neměřil. Ale po výměně té hadičky chci ve středu jít do servisu, aby mi změřili emise a popř. upravili předstih a bohatost. Pokud byla špatná, tak to asi blbě regulovalo a ty emise vycházely vždy tak tak, ale vždy to ještě prošlo.

A také se zajímám o to, proč se produkt prodává přes MLM (lidově zvané pyramidová hra), což u mnohých lidí může vyvolávat odpor. Asi jsem to pochopil. Ten obchodník si dá inzerát nebo to dá na Aukro a někdo to koupí. Přijde Vám balíček bez faktury, resp. bez daně. Tedy stát z toho má prdlačku. Také jsem včera viděl jednu videokonferenci o tom produktu. Pochopil jsem, že prodej je čistokrevná židovina a celý systém odměn pro úspěšné prodejce (ale jen pro ty úspěšné) výrobek prodražuje. Jestli je to takový zázrak, jaké by to bylo hezké, kdyby se to prodávalo normálně u pumpy a myslím si, že i po zdanění by cena nemusela přesáhnout 800 Kč za láhev. Takhle jestli firma FFI platí daně, tak jdou do USA nebo někam do daňových rájů... K nám ne.

Další mýtus je, že čím je palivo horší, tím ho ten přípravek více zlepší. To je blbost na n-tou! Pokud načerpám u pumpy nějakou (jak my v práci říkáme neshodnému výrobku) MRDINU, tak už tomu nepomůže asi svěcená voda.... A auto musí být bez závad a dobře seřízené. Pokud přisává falešný vzduch, přibrzďuje nějaké kolo apod. změnu těžko poznáme. Nikdo přeci nemůže tvrdit, že nějaká vodička zajistí, že i neseřízené ventily budou pracovat jako seřízené. A povídačky o tom, jak to opravilo motor těsně před generálkou nebo ještě lépe před šrotem, nepovažuji za důvěryhodné. Ale chci to nezávisle vyzkoušet. Nečekám od toho nic extra - jen tak se mohu vyvarovat zklamání. Každopádně s dalšími informacemi se přihlásím.

2013-04-03 15:59:22

mazeli: Ahoj vedel by si mi prosim ta pomoct? mam Fabiu 1.4MPI 44kW 2001r. a mam neuveritelnu spotrebu az 8,3 l /100km nevis mi poradit co by sa dalo v tomto pripade s tym urobit?

2013-04-03 23:48:12

Při jakém stylu jízdy? Město, mimo město, dálnice? Může to být taky členem mezi pedály a sedačkou

2013-04-09 18:51:28

mattess: jazdim max.90 Km/h tak do 2200otacok. denne spravim tak 30-40km mimo mesto z dediny do dalsej dediny taky priemer si myslim.

2013-04-09 22:01:00

Důležité je, jak moc je sešlápnutý plynový pedál. Já točím běžně 3500 - 4200, jezdím svižně (na tu lenost auta) a s 1,4 (ale 16V) mam průměr 6,2/100 většinou po vesnicích

2013-04-10 15:55:07

mattess: no vydis ty chodis okolo 3500 - 4200 ja maximan 2200 a predsa mam vecsiu spotrebu. asi ho zoberem napojit na Pc dufam ze tam nieco zisti dostal som echo ze by to mohla byt lamda sonda ci ako sa to vola.

2013-04-10 18:52:38

Podle mě je blbost točit benzín jen do 2200. Při přezazení na vyšší převodový stupeň klesnou otáčky na nějakých 1500 a to je žalostně málo. Motor se točí z těžka, má malý kroutící moment a možná stlačíš moc plynový pedál, aby auto jelo. Hodně napoví tento článek:

http://www.autoforum.cz/t...co-je-efektivni-a-proc/?2

2013-04-17 11:02:56

mattess: Dnes som s tym bol na PC vypisalo tieto chybi:

1. 16500 teplota chladiacej kvapaliny - trvale

2. 17549 Výpočet zaťaženia

3. 16556 Systém príliž bohatý - trvale

mechanik mi nevedel blissie definovať v čom je presny problem, povedal iba tolko že pri probleme 1. moze byt že je zly neaky teplomer a že auto nevie že je už zahriaty motor a žere stale tak ako keby bol studeny, a pri probleme 2. povedal že može byť zla ta Lambda sonda. co si myslis ty?

2014-12-01 11:16:48

Testoval jsem tyto zázračný tablety cca. před 2 lety na mercedesu 2.5 TD masařce a žádný zázrak se nekonal. Pokud to někomu pomohlo ve spotřebě tak blahopřeji,ale pro mne to nemá smysl. Bude to asi jen placebo efekt. Asi jako magnety na hadičky a podobný hovadiny. Kdyby to bylo tak jednoduchý tak by to bylo v autech už z výroby.


Odpovědět

1  2  3