Fórum - Téma


Špatné startování u Fábie


Fórum Fabia I Špatné startování u Fábie

Informace o modelu: Škoda Fabia I 6Y


1  2

2014-10-07 13:01:58

mape: Jo s tou elektrikou máš asi pravdu,a tvůj postup jsem už udělal tenkrát docela mě udivilo ře byla páska omotaná proti vodě.Zatím auto jezdí bez problémů,ještě jedna věc,která je docela nevychytaná je servo to mě docela taky potrápilo,resp.senzor úhlu otáčení řízení.Já navíc autem moc nejezdím,používá ho manželka a té jaksi chybí takový cit,že je něco v nepořádku.Zrovna před 14-ti dny jsem měnil prasklou přední pružinu pérování.Potřeboval jsem jet do města a při zatáčení takový divný skřípavý zvuk....po přijezdu domů se ptám ženy co to skřípe....ona já nevím to už dělá týden tak odmontuju pravý přední kolo a co nevidím prasklá pružina prý si nevšimla díry na silnici.divím se že to odnesla jenom pružina.

A já se zkusím pro příště vyjadřovat přesněji.díky za komentář a hodně zdaru

2014-10-07 22:14:39

jasně tak at to jezdí. Manželku neřeš . žensky nemůžou vnímat takové věci. ale Jak říká moje přítelkyně" jsou vyjímky ale je nás málo"

2014-10-08 06:17:56

mape: S tou elektrikou je to u nových aut bída a utrpení. Z ekologického hlediska se i na izolaci kabelů používají materiály které nejsou vodě dostatečně odolné a pokud v ní často leží nebo delší dobu, tak ji propustí. Následně po čase se žíla kabelu rozpadne na černý mour. Toto se stane i při zcela neporušeném povrchu izolace vodiče. Není to bolest jen

2014-10-10 09:39:01

No jo. Šetří se všude to je pravda. Je ale třeba zvláštní že u octávii jsem takový prušvihy s elektroinstalacema nikdy neřešil a když tak fakt minimálně. Octavia I je v tomhle směru troufám si říct vychytané a precizně navržené auto.

Každopádně je skvělé když se tu už něco řeší za problém že se to vyřeší

A vovovotomtoje

2014-10-25 16:05:41

Zdarec všichni mám problém u své škoda fabia 1.4mpi rok 2000 auto nastartuje ale nevydrží být nastartované a chcípne

2014-10-25 17:51:12

Diagnostika? Nebliká na přístrojovce klíček? Kontrolka závady motoru svítí? Info je dost strohé.

2014-11-08 00:10:59

ahoj prosím mam potíže mám fábku obsah 1.0 junior 37kw RV 2002. předělanou na LPG.

Když chci nastartovat tak to dlouho točí startérem pak to chytne a to nechám nasát čerpadlo až vypne. jak potom někde déle stojím asi tak 40 min tak to dělá stejně ale nechám načerpat čerpadlo 3x pak to chytne hned ale je divné když nastartuji po 5.minutach tak to chytne hned měnil sem svíčky i palivovy filtr a dělá to stále dokonce jsem vyřadil i LPG a jezdil jsem jen na benzín dělá to pořád jo a u kámoše na diagnostika neukázala nic děkuji za radu. Kája

2014-11-08 07:06:03

Zkuste na diagnostice přečíst v naměřených hodnotách co ukazuje čidlo teploty motoru. Závady tam nějaké být musely, LPG je způsobuje běžně. Může to někde přisávat ale to by tam bylo taky jako chyba.

2014-11-08 08:25:32

ahoj nějaké tam byli jako například slabě načtenej klíček hned se mho vyměnil asi 5 malejch které smazal a nastartoval jsem znovu dlouho to točilo pak to nastartovalo a diagnostika neukázala nic

2014-11-08 08:55:18

hunapo: Teplotní čidlo, pokud není úplně v háji, diagnostika jako závadu nenapíše, mylný signál nepozná ale může se objevit například závada jiná, jako okruh 1 příliš chudý nebo naopak. Slabý klíček? Většinou je to čtecí cívka, čip v klíčku je furt stejnej.

2014-11-08 09:05:47

drak: Zatím děkuji prubnu to čidlo teploty motoru pak dám echo

2014-11-08 19:06:41

hunapo: Dej vědět.

2014-11-10 20:33:58

drak: Ahoj tak sem koupil čidlo teploty motoru a namontoval a dělá to stále nemáte ještě nějakou radu prosím

2014-11-23 22:21:20

hunapo: vytahni ze saní vstřikovače a promeř je mutimetrem na ohmy vstřikovač by měl mít 14 až 16 ohmu mezi kontakty pokud nektery ukaže meně tak jeto tím a dale doporučuji vymenit na vstřikovačích spodní gumky ktere jdou dolu do sání ony časem stvrdnou už tak moc nepruží a neutesní kolem vstřikovače sparu dokonale a motor nasáva falešny vzduch a pak to děsne škube nebo špatne stratuje, ještebych skontroloval palivové čepadlo jestli dáva dostatečny tlak paliva..

2015-11-15 18:47:57

Ahoj tak jsem zjistil ze když jezdím na benzín tak jde všechno OK startuje to v pohodě ale jak jezdím na LPG tak to dělá problém. ráno to nastartuje dobře ale po ohřátí nastartuji na podruhé nebo na potřetí měnil jsem LPG trysky a filtr i svíčky a stále to dělá ( pokaždé to startuje na Benzín a pak se to přepíná na LPG ) děkuji za radu

2016-04-03 21:59:57

Ahoj,po dvou letech co mám F1 jsem se rozhodl odmotat izolaci z kabelového svazku.Doposud jsem neměl žádné problémy,ale řekl jsem si,že preventivně ho odmotám.A asi již bylo načase.Demontoval jsem airbox,svazek je pak krásně přístupný.Zalamovacím nožem jsem opatrně nařízl izolaci a pak šroubovákem oddělal postupně pruh izolace.A pak stále dál a dál.Šlo to docela blbě,izolace je dost silná.Při odmotáváni jsem cítil,že kabely jsou mokré.Odmotal jsem tak 20-25 cm svazku,kam to až šlo.Jednotlivé vodiče byly teda vlhké,hadrem jsem je osušil,očistil.I prostor kolem a pod svazkem jsem důkladně vyčistil.Vyvěšovat ho asi nebudu,vodiče na nosníku přímo neleží.Byla to práce tak na hodinku,a doufám že jsem tím předešel případným problémům.

2016-04-07 13:11:49

Co se týče čidla teploty chladící kapaliny, tak s tím jsem si užil dost "radosti".

Původní škodovácké čidlo mechanicky odešlo. No nic, koupil jsem nové. Garáž mám na rovině, byl jsem zvyklý vyjíždět jen na spojku, úplně bez plynu. Ale ouha - po výměně čidla teploty jsem bez plynu nevyjel.

Tak jsem koupil nové čidlo - ale zase ouha - sice jsem vyjel z garáže bez plynu, ale musel jsem z 90% startovat 2x.

Až třetí čidlo je jakž-takž v pořádku.

Prostě není čidlo jako čidlo.

Čili - zjištění je jednoduché. Při studeném motoru se podívat, jakou teplotu ukazuje diagnostika. Jak už tady někdo psal, studený motor nemůže mít 18°, když je v garáži kolem nuly a auto tam stojí celou noc. Diagnostika chyb samozřejmě nic nenajde, pokud je teplota v nějakých rozumných mezích.

A že pisateli původního příspěvku pomohla výměna termostatu - to je samozřejmě blbost, ale: sám jsem kupoval před nějakým časem termostat ta koupil jsem ho i s čidlem teploty. Nemohlo tedy dojít i v případě pisatelových problémů k výměně jak mechanické části termostatu, tak i k výměně samotného čidla teploty chladící směsi?

Petr Filipi

2016-11-03 16:23:11

hunapo: ahoj tak nakonec to dělal ten směšovač za 5000 kč byla tam ta membrána špatná děkuji všem za radu


Odpovědět

1  2