Fórum - Téma


Sporadická chyba Lambda sond 1-2


Fórum Fabia I Sporadická chyba Lambda sond 1-2

Informace o modelu: Škoda Fabia I 6Y

Diskuze o vozidlu

2003 Fabia I 6Y Combi 1.4

1 fotek  |  31 diskuzí

Výkon motoru 50 kW (68 PS) při 5000 ot./min. Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 397 ccm (85 cui), 4-válec, Řadový, 1.4/50 kW .


1  2

2014-09-03 18:29:48

Jjj mam ješte fabku 1.4 50kw s jednou lambdou a diaknostika ukazuje zavadu vyhřívaní lambdy auto ponastartovaní mirne kolísají otačky jakmile se rozjedu a zahřeje se vyfukové potrubí tak kolísaní otaček přestane a lambda funguje vcelku normalně na vymenu zatímneni peněz origo lambda stojí dost peněz jdemi oto jestli by šlo nahradit obvod vyhřevu lambdy rezistorem atím by se signal do řídící jednotky dal ošulit nema stím někdo skušenost? čínskou lambdu nechci a použitou riskovat taky nechci,zbytečná strata peněz

2014-11-23 15:34:45

drak: Měl jsem v průběhu několika let stejné problémy s lambda sondami(celkem 3x přední a 2x zadní),vždy jsem byl ve značkovém servisu Škoda a dopadlo to vždy tak,že po pár desítkách km se opět rozsvítila kontrolka poruchy.Stálo mi to desetitisíce až jsem si nakonec stáhl servisní příručku,kde jsou přesně popsány čísla poruch a jejich odstranění.K tomu jsem si zakoupil diagnostický kabel s čipem pro škodovky a vše si nyní opravuji raději sám.To vše se mi stalo během prvních 50000km

2014-11-25 07:53:59

kmet: Já za svých 338000km jsem vyměnil obě lambdy jednou a to jsem měl najeto cca 69000km. Vím čím to bylo, tankoval jsem špatný benzin. Pozdější kontrola u čerpačky ukázala že ani Vatikánský SHELL se kacířství neubrání. Jinak od té doby jsem ani jednu neměnil a všechny závady kde toto označení figurovalo byly o něčem jiném. Zkušenosti neberu jen ze svého vozu ale i jiných zákazníků.

2014-11-25 08:43:35

Diagnoticky kabel mam taky a už se mi několikrat zapaltil i kamaradi zamnou jezdí na kontrolu ja jim to projedu nastavim případně jim řeknu co mají vyměnit aby to bylo ok.. Pro Kidla v servisu z prací 4500,-, když origo lambda stojí 1800-2500 kč spiš vám tam davaly ty polské nebo čínské lambdy a vyrochali na tom a čína nevydrží ani 2000km pak přestane fungovat_ strata komunikace... tedkom ma kamoš 2x reklamaci polské sondy kyslikové. univerzalní lambda bosch stojí 1400 až 1600-, ale stou skušenost nemam jestli funguje dobře.. a uplnej original lambda sonda pro fabii přes škodovku stojí 3600,- jen sonda bez prace.. jase ptal na sondu i z montaží tak na mě vybafli 4200,- to siji sezenu sam a kyslikovku si vymením za 15 minut v pohodě i z jednou rukou strčenou....

2014-11-25 09:07:45

alll: Nerozumím tomu ,,lambda kyslíková". Sonda měří nespálený kyslík ve výfukových plynech,ne?

2014-11-25 11:33:15

drak: pokud je auto jen eu2 a ma jednu lambdu tak se nazyva kysliková.: http://www.skoda-dily.cz/...4-44kw-50kw-cn-11591.html stačí?

2014-11-26 08:02:42

alll: Jo, stačí, já jen že lambdy stejně ten kyslík měří a nic jinýho neumí ať je to třída jaká chce. Měří nespálený kyslík ve výfukových plynech a z toho se dá i poznat jestli je směs bohatá nebo chudá. Častá výměna lambdasond ukazuje že jim něco nesvědčí a výměna pomůže jen na chvíli. Když má auto dvě lambdasondy měří jen rozdíl před katem a za ním. Pouhá kontrola funkce katalizátoru. Auto s jednou nebo dvěma lambdami má výslednou hodnotu emisí stejnou,klidně bychom se bez toho obešli.


Odpovědět

1  2