Fórum - Téma


Spotřeba oleje


Fórum Octavia I Spotřeba oleje

Informace o modelu: Škoda Octavia I 1U


1  2  3  4  5 ......... 6

2016-09-25 11:28:55

Já to měl tenkrát taky tak,ta páska je naprd,je třeba tam dát jinou hadici nebo koupit rovnou novou celou trubku sání.Uniká ti tudy olej,co se má normálně nasávat spět podtlakem do motoru.

2016-09-25 18:07:49

michals: Tam tudy může být únik jak píšeš. jinak než se motor ohřeje tak olej trochu žere, za těch 5km to neohřeješ. Jestli jezdíš převážně takhle, to co jsi dolil za 1600km je v normě. Motoru ale tyhle krátké trasy moc neprospívají.

stenli: V té slabé hadičce olej být nemá, je to jen podtlakové ovládání toho ventilu nad ní. Jestli tam olej byl tak to přes ní saje olej, ten ventil je v hajzlu a je to ta hadice mezi filtrboxem a klapkou. Psal jsem ať ji zkontroluješ a tohle je závada. Motor chcípne protože podle mne právě touhle hadičkou přisává.

2016-09-25 20:59:39

drak: Měl sem za to,že to tudy olej nasává zpět. V té hadičce přímo olej nebyl,jen když jsem ji sundal,tak na ústí té trubky byla kapka oleje. Ten olej co je tedy v té větší trubce co vede z hrdla je olej který pak nasává sání? Jakou tedy má funkci ta membrána ?

2016-09-26 08:24:27

stenli: Ta membrána propustí olej jen někdy při určitém daném podtlaku. Psal jsi že v hadičce byl olej, nemá tam co dělat. Zkus hadičku z membrány sundat a zaslepit, přívod k membráně zalep ať tam není případně bordel a zkus jezdit. Když to bude lepší máš vyhráno.

2016-09-26 21:35:11

drak: Zkusil jsem ji sundat s u membrány zaslepit,ale nevěděl jsem,jestli to mám zaslepit i do motoru,ale i tak to lepší nebylo a motor měl i jiný zvuk,tak jsem ji dal zpět.Koukal sem na tu membránu přes kamerku a zdá se být nepoškozená. Z té části co je v trubce sání je čistá a v té co vede z odvětrávání kliky je od oleje. Vyčistil jsem ty zapečený svíčky a zdá se že je to lepší,motor už ani za studena nezhasl,ale pořád to není ono.

2016-09-26 21:37:45

Ještě k té opravě a kvalitě dílů na ten motor. Asi je nejlepší jak gufera a rozvody s pumpou kupovat v originálu než náhražce co? Je lepší pumpa s kovovou vrtulkou? Díky popřípadě za doporučení nebo tipy.

2016-09-26 21:46:23

stenli: nemusí to bejt nutně originál stačí kvalitní náhrada já mám třeba rozvody komplet od Bosche

ano vodní pumpa je lepší s kovovou vrtulkou

2016-09-26 22:01:03

p.s.: Našel jsem rozvody Contitech za 1130 Kč,ale ta značka mi moc neříká a pumpu Graf s kovovou vrtulkou za 885 Kč. Jen se zeptám na ty gufera,kolik jich tam vlastně je? Na ventilech,klice a ještě někde? Prodává se v celku kompletní sada nebo se kupují zvlášť? Díky Ještě sem našel spojkovou sadu Sachs za 2132 Kč to je dobrá značka za dobrou cenu né?

2016-09-26 22:07:21

stenli: contitech je dobrá značka,ta pumpa taky v pohodě

gufera 8 na ventilech,jedno na klice strana rozvodů,druhej na klice strana od převodovky ale ten se pokud neteče preventivně nemění

sachs mam na tý druhý oktě taky

2016-09-27 07:21:42

stenli: Contitech se montuje i ve značkových servisech. Píšeš že rozvody za 1130 kč, to jako řemen-kladka nebo jen řemen? Gufera na ventily a kliku bych dal určitě originál (můj názor). Celou sadu kupovat nemusíš, kup jen to co potřebuješ. Psal jsem ti jak to zaslepit a důležité bylo zaslepení směrem k motoru. Jestli jsi to tak neudělal nedivím se že se nic nezměnilo.

2016-09-27 22:46:17

drak: Řemen i kladka. mělo by se to měnit obojí ne? Zítra tedy zkusím zaslepit teda tu část do motoru.

2016-09-27 22:53:40

stenli: Určitě, vždy kladka i řemen. Dej pak vědět. Já pořád myslim že to olej žere tudy a k tomu to gufero kliky. To vyměnit s rozvodama.

2016-09-27 23:03:44

drak: Hned zítra to zkusím,ale když to zaslepím,tak bych i ten konec té hadičky měl alespoň svést do nějaké nádobky,abych zjistil,že z ní kape olej ně? Nebo to po zaslepení bude nefunkční? když to nebude ovládat tu membránu?

2016-09-27 23:21:58

stenli: V té hlavičce je přece podtlak, z té nic téci nemůže. Sundej ji z té membrány a jen ji zaslep a nastartuj. Motor by se měl zklidnit a klidně ujeď nějaký kilometry jestli bude olej ubývat.

2016-09-27 23:23:48

drak: Dobrá,vyzkouším to hned za studena,jestli to bude lepší.

2016-09-27 23:36:01

stenli: Jestli je ta membrána v hajzlu motor tou malou hadičkou olej co jde odvětráním nasává a zároveň prisává falešný vzduch, olej ubývá, motor jde nepravidelně. Když se to zlepší musíš tu silnou hadici s membranou výměnit. Chápeš?

2016-09-27 23:43:21

drak: Jo to mi je jasný,už sem ji před dvěma lety měnil a koupil sem čínu,asi stejně koupim novou,ale tentokrát něco lepšího.

2016-09-28 00:02:12

stenli: Tak dej vědět.

2016-09-28 20:44:57

drak: Tak se zaslepeným podtlakem vůbec žádná změna. Za studena stejný a za jízdy taky.Dneska sem dolil olej a je to o něco lepší s tou spotřebou,na 500 km jsem dolil něco málo přes litr. Vyčistil sem ty zapečený svíčky a večerní startování za studena už bylo lepší,motor nezhasl,ale ty otáčky pořád nejsou optimální,ale už tam bylo kousek nad 1000 otáček,ale za chvilku to spadlo na 800. A když to sem tam padlo až na 500,tak to zase vylétlo nahoru. Je možné,že bude někde díra ve výfuku od svodů ke katalyzátoru. Má to za studena takový divný zvuk,jakoby to někde foukalo. Ale nic sem nikde nenašel,ale až ke svodům nešáhnu a katalyzátor má na sobě navařenej nerez děrovanej kryt a ještě je mezi tím spousta drátu,tak nejde poznat,zda to tam někde nefouká. Ze svodů z motoru je ale silná trubka,ta asi jen tak neprorezne ne? To spíš prorezne ten katalyzátor ne? Já už se z toho asi picnu

2016-09-28 20:53:45

stenli: vem čistič na brzdy a s opatrností to za chodu motoru postříkej okolo sání a klapky a pokud se změní zvuk motoru je jasný že to někde přisává

a zkus i toto http://www.skoda-club.net...ny-zapalovaci-modul-11777


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 6