Fórum - Téma


Start stop systém, deaktivace


Fórum Superb II Start stop systém, deaktivace

Informace o modelu: Škoda Superb II B6 (3T)

Diskuze o vozidlu

2015 Superb II B6 (3T) 4x4

20 diskuzí

Palivo diesel. 6-rychlostní Automatická převodovka.



2015-09-11 11:30:52

Jak deaktivovat funkci start - stop systému motoru bez nutnosti to vypínat po každém startování ? Díky K.

2015-09-11 12:05:42

korkoran: jedine diagnostikou to vypnúť v riadiacej jednotke

2015-09-11 12:07:43

Partně to jde

http://www.car-diagnostik...tivace-systemu-startstop/

Víc nevím, jen jsem zapojil hlavu a zkusil něco vyhledat...

2015-09-13 07:26:51

mattess: Hned jak se to začalo objevovat tak jsem si říkal že to maximálně bude lidem tahat peníze z kapsy. Píšou to tam dobře, bezva příspěvek. Je pravda že lidi kupují v autech věci které nikdy plně nevyužijí nebo vůbec a toto jim bude tahat peníze z kapsy pořád. Nevěřím ani tomu že to ušetří palivo.

2015-09-13 08:46:10

V městském provozu to asi něco ušetří. Jde o to, zda to šetření se vyplatí vzhledem ke komplikovanosti systemu. Tohle jsem v autě mít nechtěl a neštěstí to tam není

2015-09-13 09:17:46

MATTESS: možno to niečo ušetrí aby boli prachy na nový štartér napríklad

2015-09-13 09:21:43

mattess: Myslím že za normálnho provozu možná ale kdy je třeba v Práglu normální provoz? Než bych dojel od Štvanice k Národnímu muzeu tak budu ve špičce startovat tak minimálně třicetkrát a vzhledem k tomu že při startování jde na okamžik více paliva tak moc nevydělám. V konečné fázi (opravy motoru, výměna AKU,startér) budu každopádně v minusu i kdybych koupil startér od STARLINE protože jich koupím víc. Také bych to nikdy nechtěl, souhlasím s tebou.

2015-09-13 09:30:35

Presne

ak motor nepracuje vo svojom stálom režime, tak je to celé zle

a najhoršie že už ekoteroristi prestali montovať aj jednoduché tlačidlá na jeho deaktiváciu

2015-09-13 09:50:10

Ono to nemá běžný starter jako auta bez start-stopu. Měl by být stavěný na časté starty. MĚL

Jak píšete, ve finálne to nebude tak pozitivní, jak se snaží lidem namluvit.

S tím systemem jsem jel několikrát a připadal jsem si, že neumím jezdit. Jak často to chcíplo. Jakmile se zastaví kola, čili i při parkování

2015-09-13 10:02:06

A ešte 1 mi zostáva záhadou: kedy sa motor stihne poriadne premazať resp.zohriať na prev.teplotu?

No skrátka ako sa u vás hovorí, nechtěl bych to ani za nic

2015-09-13 10:30:59

Pokud motor nemá provozní teplotu, system je mimo činnost. Až po dosažení provozní teploty začne fungovat

2015-09-13 12:50:03

mattess: tchán to měl u Octávie 2 facelift 1.6 tdi .... od baráku jsem dojel cca 500m k semaforům a zdechlo to ...provozní teplotu určitě motor neměl a moje chyba to též nebyla ...

teď má Octávii 3 2.0 tdi a to chcípá snad častěji než ta dvojka .... u té jsem tu teplotu nehlídal, tak nemůžu říci...

ale nechtěl bych to ve svém autě a jsem rád, že to moje O1 nemá

2016-06-18 06:49:55

Je to pokrok a nutnost tejto doby, ked ma uz pomaly kazdy svoje auto. Predstavte si plne mesto starych dieslov a benzinakov bez katalyzatora!

2016-06-18 08:05:46

pegasoroman: jakej pokrok je to naprosto k ničemu jen ti dřív na autě začnou odcházet díly a tebe to bude zbytečně stát peníze

Deaktivovat to de v servisu to daj na pc a zruší tu funkci raz dva

Jinak tam bejvá tlačítko akorát ho musíš pokaždý když nastartuješ zmáčknout a funkce start stop se vyřaďí

pegasoroman, 2016-06-18 06:49:55 napsal:

Je to pokrok a nutnost tejto doby, ked ma uz pomaly kazdy svoje auto. Predstavte si plne mesto starych dieslov a benzinakov bez katalyzatora!

2016-06-18 10:05:14

pegasoroman: kto už len tomuto dnes verí

2016-06-18 19:32:53

pegasoroman: Start-stop je funkce která nic neřeší a jen autu škodí. Neznamená že když s tímto vynálezem někdo nesouhlasí chce aby po městě jezdily starý Tatry a Multicary. To každej uzná že je blbina. Samozřejmě kdo je s tím spokojen ať si myslí že to něčemu pomáhá stejně jako filtry pevných částic atd.

2016-06-18 21:13:04

ked prisli katalyzatory tiez ludia nadavali, ze to znizuje vykon a mnohi si ich (neriadene) odstranovali a pysili sa ako oni tomu dobre rozumeju, ze to tam je na nic. dnes uz sa nad tym nepozastavi nikto a berie to ako samozrejmost. tak isto egr, dpf, s/s, hybrid - vsetko treba odstranit a vyrezat z auta a nachipnut to a to nevadi, ze to dymi ako stare kachle, ale to je to prave. nie som ziadny ekolog a mam rad vonu benzinu a mam husiu kozu z elektromobilov, ale myslim si ze vo fabrikach sedia mudrejsi ludia ako my, ktori vedia co robia.

2016-06-18 21:32:30

pegasoroman: Motáš tu hrušky s jablkami

Pre začiatok hádam postačí keď si sám odpovieš na pár technických otázok:

Kedy spaľovací motor produkuje najviac škodlivín? Pri štarte alebo počas kontinuálnej prevádzky?

Každá technická vec má určitý počet cyklov použitia. Neskrátim častým používaním jej životnosť ?

Výroba dielov na automobily nezaťažuje životné prostredie?

2016-06-18 22:32:18

Autá so štart-stop systémami majú štartér a celý elektrický rozvod dimenzované na väčšiu predpokladanú záťaž. Štart-stop systémy potrebujú k svojej práci mnoho vstupných údajov, na základe ktorých rozhodnú, či motor vypnú alebo nie. Potrebné informácie získavajú zo senzorov, ktoré sú rozmiestnené po celom aute. Od motora, až po dvere a motorovú kapotu. Moderné štart-stop systémy môžu takto vyhodnocovať až sedemdesiat a viac vstupných údajov. Všetky sú rozdelené podľa priority do niekoľkých skupín, stačí však, ak nie je splnená niektorá z mnohých podmienok a motor auta sa ani po zastavení v kolóne alebo križovatke jednoducho nevypne. Stačí napríklad, aby bežala naplno zapnutá klimatizácia, vyhrievali sa sedadlá alebo si akurát odhmlievaš zadné okno a už senzory zahlásia pokles napätia v sieti. Rovnako stačí, aby mal motor nízku teplotu, alebo naopak príliš rozpálené turbo.

Tak pokiaľ myslíš studené štarty, tak nemusíš mať obavy - tvoj motor sa nevypne.

Ale myslím si že sme už mimo témy, tak sa maj.

2016-06-18 23:11:42

pegasoroman: Je dobře že někde sedí ti moudřejší kterým jde o naše blaho a vůbec ne o peníze. To co se dělo kdysi s katalyzátory byla chyba,on ale neřízený toho moc nedokázal, to ale určitě víš. Podle mne máš nový vůz a vše funguje jak má. Auta se od roku 1995 s emisními limity moc neposunula a dokonce i u některých musela být výjimka. Filtr pevných částic jednoho dne vše vyplivne v podobě mikrocástic které přefiltrujeme plicema. Všechny ty čidla a senzory se musí vyrobit a důležité je hlavně prodat. Tvoje auto škodí stejně jako auto které start_stop nemá. S tím se prostě musíš smířit.


Odpovědět