Fórum - Téma


Superb combi dsg


Fórum Superb II Superb combi dsg

Informace o modelu: Škoda Superb II B6 (3T)



2015-10-26 21:41:36

Čau lidi potřebuji poradit chci koupit Superba II combi 2,0TDI rv.2011-2012 do 350000kč.je to dobrá volba?častěji jezdím po městě.. Nevím jestli 103kW nebo125kw...Máte někdo tento vůz?Jak jste s ním spokojeni?Předem děkuji za radu...

2015-10-27 10:24:04

Kolega má 2009-ku, 2,0TDi 103kW, najeto 270t km, při koupi měl 200t km, zatím nic podstatného neřešil. Ale převážně do města nevím nevím, jak se mu to bude líbit

2015-10-27 11:19:29

No právě ale filtr mají už všechny novější auta mám známého,který by filtr sem tam vyčistil a zhruba jednou za 14 dní jezdím po dálnici.de mi o to,který motor je spolehlivější zatím se přikláním ke 103kW verzi.Na 125kW jsou prý o hodně dražší výstřiky.

2015-10-27 11:20:03

No právě ale filtr mají už všechny novější auta mám známého,který by filtr sem tam vyčistil a zhruba jednou za 14 dní jezdím po dálnici.de mi o to,který motor je spolehlivější zatím se přikláním ke 103kW verzi.Na 125kW jsou prý o hodně dražší výstřiky.

2015-10-27 11:45:35

A chci se zeptat na automat dsg je opravdu bezproblémový?

2016-01-08 16:04:15

Zdravím. Mám SII 2.0 TDI 103 KW kombi DSG r.v. 2014. Najeto zatím jen 40 tis. km. Původně jsem model s DSG nechtěl, ale přesvědčovali mě na prodejně, že když si ho koupím už nikdy nebudu chtít klasiku a musím říct, že měli pravdu. Jsem už starší a tak mě nějaká dynamika s častým řazením už ani nelákala. DSG řadí naprosto spolehlivě právě asi pro takové řidiče jako jsem já. Prostě podporuje plynulou jízdu. Každopádně jsem ale musel trošku změnit styl jízdy = při trošce citu na plynu se naučíte " vnutit" deesgéčku kdy má řadit, hlavně směr dolů . Taky jsem u starého S I přibržďoval hodně motorem, u DSG není brzdící účinek motoru tak účinný a je potřeba před zatáčkou dobrzdit aby DSG poznalo že je potřeba řadit dolů , protože řadí např. před zatáčkou 5- 4-3-2 ( u starého jsem řadil samozřejmě klidně 5-3 ručně).

Taky jsem na začátku sem tam přešel na ruční řazení, ale tak jsem časem zlenivěl, že mě to dneska už napadne jen velmi zřídka. Pádla na volantu už skoro nepoužívám. Když sem tam řídím svoji starou oktávku s mech.převodovkou tak si občas připadám jako v autoškole.

Stručně - kdo rád řídí stylem monte carlo ať si DSG raději nepořizuje, ostatním mohu jen doporučit. Téměř vše odjezdíte v normálním režimu. Sportovní režim řadí na moje gusto ve vyšších otáčkách a to nemusím, někdy ve městě abych nezdržoval. TDI 2.0 akceleruje pohodově od nízkých otáček. Na forech sem tam jsou připomínky, že DSG v režimu N nutí motor do příliš nízkých otáček. Taky se mně to na začátku tak zdálo , ale asi jsem si zvykl a už mi to přijde normální - motor to zvládá bez nějakých problémů.

Spotřeba se mně ustálila až po cca 30 tis. Km na nynějších cca 5,1 až 5,4 podle druhu nafty. Jen pro zajímavost, vůbec netuším, kdy mně běží spalování ve výfuku. Žádná kontrolka to nesignalizuje a já to prostě nepoznám- auto jede pořád stejně.

2016-01-08 16:19:39

karel155: u svého francouze regeneraci poznám podle zvýšené spotřeby, tj. že při jízdě z kopce bez plynu nezobrazuje aktuální spotřebu 0, ale něco kolem 0,8-1 1/100

2016-01-12 23:41:34

mattess: : Děkuji za podnět. Já jsem samozřejmě četl o tom, že se spalování projeví zvýšenou spotřebou, ale nějak jsem to prostě nezaznamenal. Každopádně vyzkouším , jestli se mně někdy zobrazí při jízdě z kopce spotřeba nad 0. Když už tedy jsme narazili na toto téma, můžete mně říct jak dlouho zhruba ten spalovací proces trvá a po cca kolika km by měl u tohoto typu motoru opakovat (TDI 2.0 103 Kw) ( samozřejmě za podmínek otáček atd). Jezdím tak 1/3 až 1/2 město, jinak dálkové. Děkuji.


Odpovědět