Fórum - Téma


Teplota chladicí kapaliny


Fórum Octavia I Teplota chladicí kapaliny

Informace o modelu: Škoda Octavia I 1U


1  2  3  4

2016-01-26 19:36:24

p.s.: Já bych to tam prostě nedal, hlavně nemám proč. Možná to nechat ohřát ve voze kde majitel vytváří vodní kámen a vypustit. Jak ale říkám, pokud se plní soustava jak má, nic nehrozí. V octu vařím karburátory a i jiné díly. Je to pak jak po ultrazvuku.

2016-01-26 19:49:16

No fricovisk to s octom na felde vyšlo tak ho to asi posmelilo aj na oktu. Našťastie dal "rozumnejšiu" koncentráciu - z "kapacitných" dôvodov asi by som tiež moc zvažoval či ho tam dám lebo tie staršie vozy sú predsa ešte z poctivejších materiálov ako teraz.

2016-01-26 19:54:08

Já se přiznam že jsem to taky čistil ale dal jsem tam nejakej roztok co se používá v dojících systemech na čištění a desinfekci a světe div se skoro netopící fabia začala topit. Kdysi jsem to udělal i u 120 tky a ten samej efekt.

A kdybyste viděli co jsem vypustil..... to byl hnus velebnosti

2016-01-26 19:59:38

Vidím že fantázii sa medze nekladú ale hlavný je ten výsledný efekt že ten blivajz je zo sústavy vonku

 p.s.
Pavel
2016-01-26 20:23:44

mash4077: je třeba se toho nebát čtu to i na jiných forech že octová léčba zabírá

2016-01-26 20:31:34

p.s.: Niesom zásadne proti ale našťastie taký problém neriešim lebo u mňa do expanzky obyč voda ani omylem a nemrzka plní aj čistiacu funkciu.

2016-01-26 21:51:23

p.s.: Možná to nemusí být zaneseno kamenem, kdoví co fridex časem udělá se směsí a ta pak zanese radiátor. Nevíš po jaké době se doporučuje vyměnit chladící kapalinu?

 p.s.
Pavel
2016-01-26 21:58:14

hercik: myslím 4 roky červená 5 let modrá

to zanesení může taky udělat nákej práškovej utěsnovač na chladiče

2016-01-26 22:04:52

hercik: Chladiaca zmes by sa mala podľa výrobcu meniť po 5 rokoch - viz uživatelský manuál potažmo serv.kniha.

Väčšinou sa takéto "zasoplené" lapálie stávajú po výmene prerazeného tesnenia pod hlavou a následnej nevýmene chl.zmesi resp. neprepláchnutia chl. systému.

2016-01-26 22:42:00

p.s.: G11(modrá) 3 roky, G12 (růžová) 5 let, G12+ (oranžová) by měla být bez intervalu výměny, tomu ale nevěřím a tak měním max po osmi letech. Fridex jsem nikdy nepoužíval. Rozebíral jsem i auta starší a pokud se vše co se týče kapaliny bylo dodrženo, nikde nic ucpaného nebylo.

2016-01-26 22:56:20

Tak pani octova zmes z okty je vonku 2x preplachnute humus to bol riadny na okte mam najazdene cosi cez 320 000 a som treti majitel servis si robim sam a niesom automechanik a stale slape ako hodinky a felicia ma 150 000 a som 2 majitel neviem co do toho liali ale bordel tam bol riadny kurime k spokojnosti konecne teplucko

2016-01-26 23:01:31

fricosk: bolo načo pozerať že? ale veď to už poznáš z feldy, tak nech to frčí a kúúúri

2016-01-28 14:08:41

Ahoj lidi, mám taky problém s teplotou motoru. Mám 1,9TDi 66kW, připojil jsem přes VAG a nedokážu jí zahřát na 90°C. Po 15km jízdy kdy již auto topilo ukazoval VAG asi 73°C, najel sem na dálnici kde sem jí pořádně naložil cca 10km a vyšplhal jsem se asi na 76°C, pak sem sjel z dálnice abych najel zase směrem zpět a než sem stihnul najet, tak zase 72°C. Termostat jsem měl vyndaný a zkoušel jsem ho a normálně otvírá. Mám podezření na čidlo, lze ho nějak prozkoušet?

Chtěl sem zkusit zkontrolovat nastavení předvstřiku ale hlásí mi to příliš studený motor.

Auto nemá ty tři svíčky v okruhu, a topit začína třeba po 8km když je venku kolem 0°C.

2016-01-28 14:24:29

skus vymenit ten termostat ja som menil 3 lacne a nič nakoniec som kupil drahší sice o 2€ a super teplota stala okolo 90°C to čidlo ak ti vag ukazuje tak isto ako pristrojovka nemalo by mu biť nič


Odpovědět

1  2  3  4