Fórum - Téma


test škoda octávia II-facelit 1.2tsi!!!


Fórum Octavia II test škoda octávia II-facelit 1.2tsi!!!

Informace o modelu: Škoda Octavia II 1Z



2010-04-19 12:33:52

tady článek o oktávce 1.2tsi do podrobna !mám tu samou jen zelenou articic metalíza!!ambiante plus link zde : http://magazin.auto.cz/te...koda-octavia-1-2-tsi.html

2011-10-01 00:51:57

Nedávno jsem si chtěl koupit novou Octavii 1.2 TSI... ani nevím jak mě to mohlo napadnout Z počátku jsem byl unešený, ale jakmile došlo na testovací jízdu mé nadšení rychle vyprchalo... znatelně jem pocítil velmi slabý motor na tak těžký vůz. akcelerace skoro na bodu mrazu a první palec dolů při předjíždění jsem musel znatelně podřazovat a zbytečně vytáčet motor do vysokých otáček aby celý kolos aspoň trochu rozhýbal a druhý palec dolů pravda převodovka je velmi dobře poskládaná ale ani to nezabránilo aby se reálná spotřeba v městském provozu pohybovala skoro na deseti litrech při průměrné jízdě a třetí palec dolů takže co dodat???

snad jen obecně známou věc obsah se nedá nahradit a tak moje 1.8 20V stále se setejným stylem jízdy dokazuje že je to prozatím jeden z nejlepších benzínových motorů v Octavii s neuvěřitelnou dynamikou jízdy a se spotřebou 7,5 litrů po městě a 6,5 na dálnici (měřeno plná nádrž najeo 100km a dotankováno do plna) je stále podstatně lepší (motorově) než novější verze TSI s malým obsahem.A dá se jezdit i úsporněji což jsem si opravdu vyzkoušel a dostal se u obou hodnot o litr méně. ale ruku na srdce kdo by se vlekl po dálnici 90km/h a po městě jel 50km/h se zařazenou pětkou. Pokud bych tedy chtěl někdy nějakou jinou Octavii tak snad jedině 1.9 SDi nebo 1.9 TDi pokud bych chtěl jezdit aspoň trochu ekonomicky. Pokud by mi nezáleželo na spotřebě sáhl bych asi jedině po benzínovém RS. Ostatně již na samém počátku kdy Octavia měla jeden z motorů 1.6 20V který měl podobný výkon (74kW) a točivý moment jako dnešní 1.2 TSi se všichni shodli "Tento motor je na váhu vozu málo" a tak se vlastně stal motor 1.8 20V jakýmsi benzínovým minimem. Tím ovšem neříkám, že motor 1.2 TSi je špatný jen nepatří do Octavie ale spíše do lehčí Fabie. Navíc opotřebení turba u vozu s tak vysokou hmotností jako je Octavia je zantelnější jelikož pracuje takřka neustále, bude podstatně vyšší než u vozu který jeho podporu nepotřebuje tak brzy (vyšší objem motoru), a tak je třeba počítat že tento ne zrovna levný díl (30.000,- repase 55.000,- nové) bude třeba přinejmenším zrepasovat mnohem dříve. a kde je tedy ona úspora? No nevím nejsem odborník ani automechanik ale moje octavia s 574 000 najetých kilometrů jede stále s původním motorem a bez závad stejně spolehlivě a bezstarostně jako by právě byl rok 1997 a ona sjela z linky.

2013-01-13 16:29:59

video na skoda octavia II - osobni zkušenost s tim nemam ale ta 1,2 je tak dobra do Fabie nebo do Citigo ale ne do octavie super motor je 2,0FSI benzin pěkny svezeni

Škoda octavia II

2013-01-13 16:41:58

Ten výčet motorů je dost blbě To je tak, když dnes veřejně může prezentovat svoje "dílo" kdo má díru do zadku

2013-01-16 13:18:46

Děkuji za upozorněni že jsem BLBEC


Odpovědět