Fórum - Téma


Tomu se říká bussiness


Fórum Pokec všeobecný Tomu se říká bussiness




2016-01-09 23:19:29

http://stk-bez-obav.cz/

2016-01-09 23:38:37

p.s.: Myslim že vydělají, docela zajímavej nápad.

obef  
Josef
2016-01-10 10:43:44

A proč ne, dneska jde půjčit snad všechno.

2016-01-10 16:39:00

Určite sa nudiť nebudú, prajem im

2016-01-10 16:57:30

mash4077: Podle mě je to zase jeden z nápadů jak s něčím vyjebat. Vzhledem k tomu, že nefunkční DPF pozná každej policajt na silnici, asi to bude kšeft k ničemu - že projde někdo přes STK s půjčeným DPF je hezké, ale co dál?

2016-01-10 17:03:25

doli: podľa mňa je vecou každého majiteľa vozu jak sa k tomu postaví

2016-01-10 17:15:35

doli: Samozřejmě ta stávající situace vyhovuje servisům které se těší na zisky ohledně montáže nových DPF. Pokud není úplně vymontovanej a nesvítí kontrolka, vizuálně ten poliš pozná . S diagnostikou se bude muset naučit a mít znalosti o instalovaném programu v ní. Oni hoši na STK se taky těšili jak budou lidi kasírovat za readinesse kódy a moc jim to nejde. Tady v Roudnici od začátku roku neprošlo pět známých. Do týdne byly kódy v pořádku, auta po STK a příště se jede jinam. Kde auta nebudou procházet tam fronty nebudou. Já mám naštěstí red-kód v pohodě a i kdyby nebyl, zdarma si to udělám sám. Těším se až mne zastaví policajt s diagnostikou jak si o tom popovídáme a já na místě vymažu chyby. Jízdou se po opravě srovná red-kód sám až třeba i 300km. to je technologický fakt a oni to musí akceptovat. A tak na ně

2016-01-10 17:47:48

mash4077: Teď ti nějak nerozumím...

2016-01-10 18:09:40

drak: Kdyby si majitelé aut nenechali auto znehodnotit svoje vozidlo odstraněním DPF, nemuseli by teď řešit jeho zpětnou montáž.

Že není DPF funkční pozná každej policajt na silnici bez jakéhokoliv zařízení i svítící kontrolky - v ten moment vozidlo pošle na STK (dnes už zase může zadržet malý TP) - co pak? Zase si půjde majitel vozu půjčovat DPF? Kolikrát si jej půjde půjčit, než pochopí, že bude levnější auto uvézt do stavu odpovídajícího zákonům?

S těma STK bych to taky neviděl tak jednoduše - je to totiž obrovský biznis, kde se točí velké peníze a nikdo si dnes už nedovolí riskovat to, že kvůli pár korunám do kapsy technika nebo častému přivírání oka (někdo na to dřív nebo později poukáže) přijde o licenci.

Oni se na tebe policajti při kontrole na silnici s nějakýma kódama pravděpodobně vykašlou. A i kdyby, tak mazáním kódů získáš co? Pokud tam chybové kódy jsou, je asi něco v nepořádku - to by mělo vadit v první řadě tobě. Aspoň já se teda vždy snažím, když něco nefunguje, tak to dát do pořádku - každá svítící kontrolka na palubovce by mě při každém sednutí za volant děsně vadila.

Bez urážky, ale to co jsi popsal výše je jen názor jak se vším po česku vydrbat. Každej všude kritizuje bordel který tu je, ale když se s tím začne něco dělat, je spousta lidí nasraných a hledá jen jak se z toho vykroutit, co jak obejít nebo ochcat...

Ty názory na stránkách té firmy mě fakt pobavily - chtěl jsem jet do Německa na nákupy, tak jsem si půjčil DPF... to mluví za všechno, v německu mají totiž lidi úplně jinou morálku a nikdo by si tam tyhle ochcávky nedovolil a pokud ano, dostal by takovej flastr, že by se z toho posral a podruhé by to už neudělal.

Je to totiž jen o lidech, jako všechno.

2016-01-10 18:30:37

doli: Neviem čo je na tom nezrozumiteľné. Vykuchané DPF aj katalyzátory tu boli aj predtým, takisto aj EK a vždy sa to "nejak poriešilo". Toto je teda jedna nie jediná z možností, teda ako si aj Ty vyššie napísal vždy je to o ľuďoch.

Tu by som sa skôr pozastavil nad tým prečo je cena výmeny nefunkčného DPF pre mnohých majiteľov niekedy "o darovaní obličky".

2016-01-10 19:05:25

mash4077: Když už mám na takové auto, musím mít i na jeho údržbu. Je přece pořád dost možností si koupit auto bez DPF.

2016-01-10 19:13:32

doli: Ibaže je smutné že dpf už strkajú aj do ľudových áut, za čo ja napr. považujem aj Octaviu. A kupovať nejakú tragédiu len preto že nemá dpf je scestné

edit: je rozdiel údržba a údržba, lebo napr. bez rozvodov mi auto nezavrčí kdežto bez dpf v pohode

2016-01-10 19:23:22

mash4077: V té první části s tebou souhlasím.

DPF je v podstatě bezúdržbové, odcházejí většinou jen některá čidla a pokud dojde k přerušení regenerací, je potřeba to nechat odborně opravit - nestojí to většinou žádné velké peníze (určitě méně než výměna rozvodů). Pokud to majitel nechá zacpat nebo zkurvit někde kde vidí jen zisk z případného vykuchání, to už je ale jeho problém.

2016-01-10 19:38:22

doli: My (aj Ty samozrejme) tu vieme ako regenerácia dpf funguje. Zober si ale množstvo tiežvodičov čo majú problém skontrolovať si napr. náplne (to už ani nehovorím o čítaní nejakého užív.manuálu), ktorým keď to začne pridávať otáčky a dymiť tak motor v panike alebo bezstarostne vypnú... Stačí len a vieš to dobre aj Ty, vidieť ako sa chovajú napr. k turbám.

Takže sme asi na začiatku debaty, tá voľba (DPF) je na každom majiteľovi

2016-01-10 19:42:17

mash4077: Jasně - musí si tedy podle toho volit co si koupí.

2016-01-10 23:15:23

Nejhorší je že vlastně nikdo neví co chce. Na jedné straně se tu řeší čistota vyfukových Plynů euro atd a na druhé straně tu máme plný obchody šmejdských výrobku co nic nevydrží,samé reklamace a oni to jen vymění a špatné se zahodí. Kolik asi oxidu uhličitého vznikne při výrobě těchto šmejdů.... Já vím je to trochu mimo mísu ale trochu to souvisí.

Jinak k tomu dpf co si budeme povídat je to zase jedna velká váha.Znám lidi co s tím jezdí léta a nic katastrofického se jim s tím neděje a znám lidi co do toho narvali peněz za opravy že vykuchání bylo pro ně asi vysvobození. Bohužel je to možná to co říká Doli.... Je to hodně o servise.

A co se týká STK myslím že to bude jen období.Pak se to uklidní a bude se pokračovat dál jako normálně. To bylo řečí o online přenosech atd. Vždy to tak trochu vyšumnělo a jede se dál. Na školení řidičů jsem se bavil s majitelem jedné stk a ten to řekl jasně. Muse se udělat aby bylo všude dobře. Neztratit zákazníka a neztratit licenci. Každá stk na měsíc je pro ně vždy předpoklad toho že ten dotyčnej pojede jinam.Azase to bude jen o penězích tak jako na začátku tohoto tématu.

2016-01-11 09:20:24

doli: Mé teda žádná kontrolka na palubce nesvítí a pokud se tak stalo, do druhého dne bylo opraveno. Kontrolka nemusi svítit a rd kod nemusi být kompletní. Diagnostiku si dělám na autě preventivně každý týden a tak mě nic nepřekvapí, ani sporadická závada. Filtr pevných částic ekologicky nic neřeší a tak tomu nakloněn nejsem. Samozřejmě servisům penize přináší.


Odpovědět