Fórum - Téma


Ucinek prednich brzd


Fórum Fabia I Ucinek prednich brzd

Informace o modelu: Škoda Fabia I 6Y

Diskuze o vozidlu

2001 Fabia I 6Y Hatchback 1.4 VIN: TMBPH16Y823329332

48 diskuzí

Výkon motoru 44 kW (60 PS) při 4500 ot./min. Točivý moment: 118 Nm (87 ft/lb) při 2600 ot./min. Maximální rychlost 157 km/h. Zrychlení 14.1 s ~ 0-100 km/h. Hmotnost 1 105 kg. Palivo benzín + LPG. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 390 ccm (85 cui), 4-válec, Řadový, 8-ventil, 1.4/44 kW.



2016-04-21 12:25:34

Zdarec.Obracim se na Vas s dotazem ohledne ucinku prednich brzd na Fabii.Hned po koupi vozu(pred 10 lety) me prekvapil pomerne nizky ucinek brzd.I pres ruzne servisni zakroky se ucinek nezvetsil a jezdil az do dnesnich dnu s vedomim nizsiho ucinku brzdeni.Ceho jsem si byl od pocatku vedom bylo nesoumerne sjeti brzdovych kotoucu z vnitrni strany a mozny duvod problemu.I proto jsem provedl v techto dnech kompletni vymenu (kotouce + desticky) s vidinou lepsiho ucinku.Ten se ale nedostavil.Netusite,kde by mohl byt problem? Diky za nazory.

2016-04-21 13:21:23

nový desky a kotouče nebrzdí hned na max, měl bys je zajet, třeba týden, cca 500km. Třmeny, hadice? Navic, kazda Fabie brzdí jinak, to jsem vypozoroval

2016-04-21 18:18:50

Nazdar aj ja som teraz menil komplet brzdy predné aj zadné ale vymenil som aj hadičky a učinok brzd je oveľa lepší .......

2016-04-21 19:36:03

mike81: Vymenil si jenom hadicky, ktere vedou od trmenu dale do kovoveho vedeni ?

2016-04-21 20:52:00

Martin81:Po tak 200 km by to mělo brzdit poměrně dobře.Ještě skus omrknout plastovou podtlakovou hadici co vede k posilovači brzd,dost často praskají(hlavně to převlečení na koncovkách).

2016-04-22 01:01:46

martin81: Dosť podstatná otázka, či si sa na začiatku správne vyjadril

Z vnútornej strany viac opotrebené kotúče ( fakt ) alebo platničky ?

2016-04-22 07:11:37

martin81: áno predné brzdové hadičky od strmeňa po rúrku a poriadne ovzdušnil,

2016-04-23 13:46:50

martin81: na to, aby nastala změna (pokud možno k lepšímu) je zapotřeby vyměnit i tělesa brzd s přítlačnými válečky. Bez tohoto úkonu nelze očekávat, že se něco zásadního ohledně účinnosti brzd a způsobu opotřebovávání brzdových destiček něco změní!

2016-04-23 19:39:24

mash4077: Kotouc z vnitrni strany pracoval ani ne z 50 %.Ostatni plocha byla zkorodovana a nebrzdila.Desticka se vzdy prizpusobila tvaru kotouce.Puvodni majitel jezdil velmi malo a ja se musim priznat toho take moc nenabrzdim.A jak oba vime,brzdy jsou od toho,aby se jimi brzdilo.Snazim se tedy polepsit, obzvlast po te vymene kotoucu

2016-04-23 20:05:19

martin81: To že kotouče na krajích nareznou a brzdí jen třeba prostředek je normální hlavně u aut které málo jezdí (a tudíš i brzdí) a hlavně po ,,mokré jízdě" v dešti jsou odstavena bez vysušení brzd a stojí delší dobu. Pokud jedu v mokru je dobré před odstavením vozidla brzdy probrzdit aby vyschly. U Fábií brzdiče poměrně drží a nezarezají, jsou plovoucí a chodí dobře. Kapalina se má měnit po dvou letech, tím se vyvarujeme vyššímu obsahu vody a následné korozi brzdového systému včetně hadic.


Odpovědět