Fórum - Téma


Upozornění na firmu PowerTec (chiptuning.cz) Kladn


Fórum Tuning a úpravy Upozornění na firmu PowerTec (chiptuning.cz) Kladn




2014-04-11 00:12:44

Upozornění na firmu PowerTec (chiptuning.cz) Kladno

Chci upozornit všechny, co by měli zájem o chip v této firmě.

Na jejich webovkách jsem si vybral a pročetl všechny nabízené produkty.

Zalíbilo se mi zejména : cena Chiptuningu, možnost 14 denní lhůty na vrácení peněz, záruka na jednotku, záruka na opravu motoru při poruše způsobené chipem ve výši 5000 Euro

a hlavně dosažená hodnota výkonu motoru, jelikož u konkurence uváděly cca o 10 PS méně při úpravě MAXIMAL POWER.

Rovnou k věci, Pána jsem upozornil, že auto nemá stejný průběh motoru a že kolem 3000 otáček je při plném plynu cítit lehké ubrání výkonu (opravdu ale tak mírné že normálně si toho člověk nevšimne), právě z těchto důvodů jsem chtěl chip, protože jsem vyčetl, že tyto poklesy a různé tzv. díry v plynu chipem zmizí.

Pán řekl, že udělá projížďku a diagnostiku a pokud nezjistí nějakou závadu, která by chipu bránila tak není v ničem problém.

Místo původně 3 hodin, jsem tam čekal 6,5h (zřejmě se jim to nějak nedařilo)

Potom přišel pan majitel (člověk z chováním na úrovni prasete) a první vytáhnul nějaký graf a začal žvanit hned o filtru pevných částic že nemá už takovou propustnost kterou by měl mít a že bla bla, prý mám zřejmě zakarbonované vstřiky a bůh ví co ještě. Na grafu bylo jasně vidět, že ten propad kolem 3000 otáček se naopak ještě zvýšil, takže chip nepomohl.

Potom co mi tedy sdělil že mám vlastně auto na ho… vytáhnul výsledky měření na válcích, kde bylo naměřeno místo jimi slibovaných z 200PS na 245PS pouze 225PS což je jenom o půlku. To bylo vše a až mě chtěl vyprovodit, když jsem se zeptal proč auto nemá ten výkon který měl být,

tak vše začalo Pán změnil výšku a tón hlasu a spustil na mě hodně z ostra že je to palivovým filtrem a že ho to nezajímá, mám koupit aditiva a to pomůže, na otázku proč tedy když věděl že filtr je totálně zanesený prováděl chip, když předtím tvrdil pokud by byla nějaká závada tak chip neproběhne, nedokázal odpovědět a jenom se hádal a kopal kolem sebe! Divné ale je že měření před Chipem ukázalo 145Kw a auto má od výroby 147Kw což by mělo znamenat že autu nic není, když jsem na to poukázal opět neměl co odpovědět a otočil proti mě. Dokonce mi sdělil že ani neví kolik tam mělo být PS, že dělají asi 2000 druhů chipů a nemůže si je všechny pamatovat, cenu si ale pamatoval dobře. Celou dobu se se mnou bavil jak s nějakým poskokem a to chci říct že mám auto r.v. 2012 za skoro 1 000 000kč.

Bohužel jsem nic nemohl prokázat, tak jsem poděkoval za skvěle odvedenou práci a za hlavně vysoce profesionální přístup (ani cikáni na bleším trhu se nechovají k zákazníkům jak tento pan majitel)

Story pokračuje, po cestě domů jsem to hned zkusil, zvýšení výkonu bylo znát (sice mě žralo, že tam není to co mělo být ale co nadělám).

Ještě ten den jedu po dálnici šlápnu na plyn otáčky se zvedli hned zase padli ale auto nic, jako kdyby proklouzla spojka ale v rychlosti 130km/h, znovu šlápnu na plyn a auto nic jelo jako by v nouzáku, zastavím rozjedu se a znovu, auto jelo jak Felicia. Žádná chyba ale nevskočila a auto jelo pořád na ho…

Druhý den jsem jel zpět ( byl jsem rád že jsem dojel, auto pořád vůbec nechtělo táhnout a otáčky si dělaly co se jim zachtělo).

Můj oblíbenec vylezl a zpustil jsem pro změnu já, ať si vezme tu jeho kalkulačku a okamžitě tam zpět nahraje původní hodnoty jednotky. Jeli jsme to projet a když sám viděl co to auto dělá tak místo toho aby uznal že to tim chipem rozesr.. tak pomě štěkal že to je ten jeho oblíbený filtr pevných částic a že už neví jestli mluví maďarsky ale že to chipem není. Na otázku proč to tedy nedělalo i předtím než to chipnul řekl že se se mnou nebude bavit ( celou dobu se se mnou opět bavil zvýšeným hlasem jak ze sluhou).

Když jsem se zmínil o té jejich záruce na motor a na vrácení peněz, kterou uvádějí na webu, tak řekl že vrátí hodnoty zpět a více ho nezajímá potom to už není jeho starost, žádná oprava motoru ani vrácení peněz!

Znovu jsem se posadil do jejich čekárny (ve které snad nikdo nikdy neuklízel) a celou dobu jsem poslouchal jenom mlácení dveřmi od mého auta, asi si potřeboval něco dokázat.

Po dvou hodinách přišel že to je hotové a ať mu podepíšu tento papír (bylo tam, že tímto je se mnou vyrovnán a auto je v pořádku a už po nich nemůžu nic chtít). To vše bez toho abych si auto znovu projel, zda tedy je v pořádku, řekl jsem, že toto nepodepíšu a chci auto vyzkoušet, znovu řekl že ho to nezajímá a nic projíždět nebude, po dalších minutách dohadování tedy řekl že pojede, ale řídí on že se nenechá někde zmrzačit.

Samozřejmě auto jelo opět normálně, když jsem mu tedy řekl, že chci vrátit peníze, že to je jasně prokazatelné že chip stál za hov.. tak opět jeho milým tónem mlel o filtru pevných částic a peníze nebudou!

Nadále pokračovala ostrá hádka, kdy tedy nakonec řekl, že mi vrátí peníze, ale ne částku 4543kč + 1000kč za měření na válcích a jenom 3000kč protože to je cena chipu a 1543kč je diagnostika a válce byl brán jako nadstandard. Znovu byly dohady, řekl jsem ať si cenu za válce nechá (nepočítám že jsem projel min. 700kč) ale chci částku 4543kč, jelikož už tam přicházeli další zákazníci tak pronesl že tedy změkne a že mi těch 4543kč vyplatí, dal mi ale podepsat již zmiňovaný papír o tom že nemůžu již nárokovat reklamaci a že je se mnou vyrovnán.

Neříkám, že takhle dopadne každý, určitě je spoustu spokojených zákazníků, ale pokud dopadnete jako já, tak musíte být opravdu připraveni na něco nevídaného, žádná záruka a pokud se nebudete hádat opravdu do krve, tak vám nebude chtít vrátit ani peníze. Kdyby měl někdo pochybnosti o tom co tu píšu, tak klidně můžu hodit na youtube nahrávku našeho rozhovoru J

Nakonec jsem rád že to dopadlo takhle i když mě to stálo 1700kč a dva dny dovolené, protože nevím co bych dělal kdyby na tom motoru opravdu něco bylo.

2014-04-11 10:38:47

Mnooo zak to je teda husty. A to sem power tec zatim doporucoval protoze u nich mame chipovanejch 14 loveckych aut ktere jsou permanentne v totalni zatezi.

musim rict ze kdykoliv jim volam tak se mbou mluvy jak s bohe. Ale neumim si predstavit situaci kdyby se na nasich vozech stalo neco obdobneho. To by skoncilo nejspis u soudu pokud vy ten majitel nedostal rozum.

Dale muj kamarad co dela chip tak me uz na power tec varoval doporucuje z firem diesel power ale ten je o drobet drazsi . Moji Nemesis mi chteli udelat za 9500 kc.

Ohledne mereni na brzde nikdy neni jiste ze je zidlo s takovym vykonem jal ukaze... coz sem ani netusil.... da se pry ovlivnit pustenym vzduchem a naklonem a pak ukazuke hodnoty nevidane ....nepresne ..... a kdyz bude nekoretni firma chtit kde se vuz chipuje nameri tam klidne hodnotu jakou oni pisou na zvednuti po uprave rj. ....

jak mi muj kamarad co upravy dela rikal je treba dobre si nekdeudelat upravu rj. a u jine firmy si nechat udelat brzdu a nezminovat se kokik by tam cca melo byt. Pokud jsi z okoli prahy neni problem a muzu ti pomoci u meho kamarada .... kdyz budes mit zajem posli me vzkaz s cislem a muzem o tom pokecat.

2014-04-11 10:39:26

Sorry za preklepy pusu na mobilu

2014-04-11 15:43:52

no potěž teda já tam teda měl taky oktávku a můj dobrej známej taky a ještě vim tak cca o 5ti autech a všichni bez problémů

jednat tam takhle se mnou asi bych vybouchl

2014-04-11 19:16:54

V diesel power jsou sice odborníci a nechají si to velice dobře zaplatit ale také musím varovat že jakmile je nějaký problém který se jim samozřejmě nechce moc řešit tak z vás tahají nepřetržitě peníze i z věcí na které se vztahuje dle jejich podmínek záruka. Osobní zkušenost po kompletní přestavbě s hybridním turbem které od začátku vibrovalo a bralo olej (oni ho jen překupujou od jiné firmy ale to mě jako koncového zákazníka nemusí zajímat)Napřed řekli že je to hadicí co vede z turba a další věci.Pro mě není problém si turbo přehodit a jen si od nich nechat udělat software ale právě kvůli záruce jsem nechal za nemalé peníze to vše na nich.Po reklamaci a několika cestách cca 9x každá 140km tam a 140km zpět k mi bylo řečeno že můžu být rád že jim ze známosti dodavatel turba uznal reklamaci a že chtějí zaplatit jen práci -za výměnu turba 3000kč-.

Samozřejmě že to bylo vše drobátko složitější a emotivnější.

DieselPower nedoporučuji protože reklamace je u nich neznámá věc a k čemukoliv přistupují prakticky jako k nové zakázce jen s tím jak z člověka vytáhnout peníze a pak je jedno jak moc tomu rozumí.

2014-04-16 20:42:17

Na základě upozornění několika našich spokojených zákazníků na negativní referenci zveřejněnou panem Jakubem Malým, jsem nucen reagovat a také zaslat vyjádření za napadenou protistranu, tedy firmu PowerTEC - značkový chiptuning.

Ještě než se budu schopen níže vyjádřit k samotné technické stránce věci, jsem nucen se, vzhledem k titulování mé osoby tímto pánem, vyjádřit i k jeho naprosto nevhodnému chování, jak zde v tomto fóru, tak i při jeho návštěvě na naší provozovně. Pokud si pozorně přečtete jím založené vlákno a jeho způsob vyjadřování, dovedete si snadno představit způsob komunikace vedené tímto pánem a dospějete stejně jako já k jedinému závěru.

Dál už bych se rád věnoval pouze technické stránce věci.

Tento pán přijel na naši provozovnu a objednal úpravu zvýšení výkonu (chiptuning) nastavením Maximal. Ještě před úpravou uvedl, že vůz cuká a že byl někým a někde informován o tom, že se následnou úpravou software dají tyto chyby chování motoru opravit. Kromě samotné chiptuningové úpravy poptával provést i měření na válcové zkušebně výkonu. Při zadávání zakázky, odsouhlasení rozsahu prací a cen byl z jeho strany podepsán předávací protokol. Zároveň byl informován o tom, že budou prováděny podrobné jízdní testy jak před, tak i po úpravě a v případě, že budou diagnostikovány odchylky mezi VZOREM nastaveným výrobcem a faktickým fungováním mechanických dílů, bude o těchto odchylkách informován, aby bylo možné následně provést případnou opravu a srovnat tak chování mechanických komponentů podle požadovaného nastavení (vzoru) výrobcem, resp. po provedené úpravě vzorem nastaveným naší firmou. Zároveň byl informován o faktu, že úpravou nelze eliminovat kolísání výkonu a že princip chiptuningu spočívá ve využívání skrytých rezerv, které vozidlo má. To znamená, že jakákoli závada na vozidle se může úpravou i zvýraznit a při chiptuningových úpravách jsou kladeny vyšší nároky na stav vozidla. Je tedy zcela logické, že tuningová úprava opravdu nemůže opravit závady na vozidle. Následnou diagnostikou při jízdním testu jak před, tak i po úpravě byly zjištěny několikanásobné výpadky výtlaku turba, tudíž rozdílné hodnoty chování motoru oproti VZORU nastavení řídící jednotky.

Při měření výkonu ještě před úpravou bylo zjištěno, že aktuální výkon motoru není ve výrobcem deklarované výši 147kW, ale pouze 144kW. Ve většině případů přitom mají tyto vozy spíše vyšší výkon, než jaký je výrobcem udáván. Po naší úpravě došlo ke zvýšení kroutícího momentu na hodnotu 518Nm (o 90Nm oproti originálnímu nastaveni), u výkonu ve vyšších otáčkách došlo k navýšení o 15% místo nami tabulkově uváděných 22%. Na základě nižšího výsledku měření výkonu jsme byli obviněni, že se dopouštíme „klamání spotřebitele“ a to tím, ze jsme po úpravě nedosáhli na námi deklarované hodnoty uváděné na našich webových stránkách. Pánovi bylo několikrát opakováno, že námi uváděné parametry jsou pouze ORIENTAČNÍ a celkový výkon jak před, tak po úpravě zavisí na celkovém stavu motoru, kvalitě aktuálně použitého paliva a celkovém technickém stavu motoru. Tyto informace v tomto rozsahu poskytujeme každému našemu zákazníkovi bez výjimky. Tento pán ale vůbec nebyl schopen pochopit fakt, že pokud je úprava prováděna na motoru s výkonem NIŽŠÍM, než je výkon udávaný výrobcem, je někde nějaký problém a je tedy zcela jasné, že i po úpravě nemohou parametry vozu dosahovat výše uváděné v našem katalogu.

Při závěrečném předání tohoto vozu následoval v rozsahu přibližně 40 minut pokus o vysvětlení celého fungování motoru. Zcela jasně byly identifikovány diagnostikou dvě závady na tomto voze. První byla chybná regulace turbodmychadla, která se projevovala cukáním v dolním a středním režimu otáček. Toto bylo dokladováno diagnostickým grafem z diagnostiky, kde byly jasně patrné výkyvy výkonu turba a kolísání tlaku, jak před úpravou, tak po ní. Vzhledem k tomu, že při úpravě dochází k navýšení hodnot plnícího tlaku i dávkování paliva, tento jev se po úpravě více zvýraznil. Bylo dodáno detailní doporučení, jak věc řešit.

Vzhledem k vysokému počtu najetých kilometrů (177 tisíc) byl vyhodnocen i druhý problém, a to možná nízká propustnost filtru pevných částic. Tento počet najetých kilometrů je v některých případech hraniční životnost DPF filtru. Ten se jevil jako možný důvod toho, proč vůz neměl v originálním stavu udávaný výkon a proč nebylo možné výkon navýšit na deklarovaných 180kW. Prostě proto, že propustnost výfuku nedovolí zpracovat vyšší objem spalin, které při nastaveném vyšším průtoku do motoru logicky znamená i vyšší tlak spalin ve výfuku. Protože bylo pánem uvedeno, že vůz vlastní jen krátce, bylo zároveň doporučeno, aby provedl i kontrolu naftového filtru.

Dále nám byla vytčena delší doba úpravy. Ta byla ovlivněna faktem, že si zákazník dopředu neobjednal měření na válcové zkušebně. Celková námi uváděná doba úpravy bez měření je 3 hodiny. Při úpravě včetně měření na válcové zkušebně se tato doba prodlužuje přibližně o 45 minut. V tomto případě, kdy je vůz výrobcem osazen zamčenou jednotkou Bosch EDC17, je nutné provést odblokaci jednotky přímo přes její servisní konektor a je nutné ji tedy demontovat z vozu. Jednotka u vozu Ford Mondeo je umístěna v levém předkolí hned za nárazníkem. Bylo tedy nutné provést nejprve první měření výkonu, následně vozidlo z válcové zkušebny odkurtovat, na zvedáku zvednout vůz a demontovat jednotku. Tu upravit a poté následně po montáži vůz znovu přikurtovat a měření opakovat, včetně dojezdových zkoušek. Měření výkonu technikům tedy zabralo dvojnásobek námi běžně počítaného času nad běžný rámec úpravy. Navíc jsme se vzhledem k výsledkům měření velmi intenzivně zabývali další podrobné diagnostice pro vyhodnocení nestandardního chování vozu.

Následující den se tento pán vrátil s tím, že je velmi nespokojený, choval se velmi arogantně a chtěl vrátit vůz do původního stavu z důvodu, že se vůz dostal po jízdě na dálnici do nouzového režimu. Dle našeho soudu byl tento výpadek způsoben patrně vysokou teplotou před filtrem pevných částic, což jsme předesílali jako možný projev již předchozí den. Protože je možné dle našich obchodních podmínek provést uvedení vozu do původního stavu, bylo tak učiněno. Nikdo nikomu neupíral možnost získat zpět peníze za chiptuning. Cena za chiptuning u naší společnosti je navíc doplněna o podrobnou diagnostiku, která je podmínkou úpravy a také doplňkovým poplatkem za měření výkonu na válcové zkušebně. Chráníme se tak proti případným spekulantům, kteří mají problém na vozidle a chtějí pouze provést podrobnou diagnostiku zdarma. Proto, pokud někdo přijede na úpravu a jsou zjištěny závady, i v případě, že se samotný chiptuning vůbec neprovádí, je účtována částka za tuto podrobnou diagnostiku, která je po opravě daného problému při následném chiptuningu odečtena z celkové částky jako již zaplacená, tzn. ve výsledku zákazník zaplatí vždy stejně. Protože jsou naše služby velmi žádané a máme permanentně plno, je náš čas omezený, a nadstandardní péči, se kterou se vozidlům i zákazníkům věnujeme, nelze provádět zdarma. Podotýkám, že s tímto byl pán při přijetí seznámen a podepsal předávací protokol, kde vše bylo podrobně rozepsáno, včetně cen za jednotlivé úkony.

Nicméně, protože se snažíme nemít nespokojené zákazníky (a opravdu si troufám říct, že více než 99% je těch maximálně spokojených a řada z nich se najde i na tomto fóru), vrátili jsme celou částku včetně té za diagnostiku a vozidlo uvedli do původního stavu. V tuto chvíli je myslím docela logické, že dále neneseme odpovědnost za případné škody, které na voze vzniknou, jednoduše proto, že již nemohou vzniknout jako důsledek úpravy, která ve voze není. Všeobecně záruky, které poskytujeme na veškeré naše služby, se vztahují na samotnou úpravu software. Nelze ručit za špatně fungující komponenty, které jsou špatné již před úpravou a zákazník o nich navíc ví.

Pokud si někdo koupí 3 roky staré vozidlo za milion s takovým nájezdem kilometrů, chápu, že je rozčarováním zjistit, že bude muset provést určitý servis na vozidle a že chiptuningová úprava vozidla tyto vady neopraví. Bohužel, bylo zbytečné se kvůli tomu rozčilovat na nás. Je úsměvné si myslet, že "třískáme" s dveřmi konkretního vozu a nemáme nic jiného na práci. Současně s úpravou tohoto vozu bylo totiž ve firmě několik dalších vozů na úpravu. Tento pán byl jasně informován o tom, že přijel uplatňovat reklamaci bez předchozího objednání a že tedy není možné zkrátit úpravu do originálního stavu z důvodu omezené kapacity za kratší čas než 2 hodiny, s čímž souhlasil.

Na konec si neodpustím závěrečný komentář:

Obecně, pro případné další zájemce o chiptuning, je nutné brát tabulkové hodnoty uváděné v nabídkách všech firem na trhu vždy za orientační. Všichni udávají procentuální možné navýšení výkonu v případech, kdy vozidlo jako celek funguje správně a neomezuje tak výkon deklarovaný výrobcem.

Každému zákazníkovi a každé zakázce se maximálně věnujeme a snažíme se poskytnout maximální informace o dostupných funkcích konkretního motoru a vozu, ať už se jedná o vůz v hodnotě několika tisíc, nebo několika milionů korun, pro běžný provoz nebo pro závodní účely. A to bez výjimky.

Z vlastní zkušenosti totiž vím, že vyšší pořizovací cena nutně neznamená garanci bezproblémového provozu.

Roman Novák

jednatel PowerTEC

P.S. Vzhledem k tomu, že se tento pán registruje ve všech fórech všech značek vozidel jen proto, aby o nás pomluvil, je dost pravděpodobné, že šlo pouze o nastrčení osoby konkurenční firmou. Bohužel, jak už zde někdo uváděl, být v něčem opravdu dobrý se nevyplácí. Nicméně věříme, že většina lidí si dokáže situaci vyhodnotit.

2014-04-17 10:30:42

Zdravím vás pánové

Nedá mi to abych nevstoupil do této diskuze.

Nechápu proč když firma na chiptuning zjistí že auto není ok ,ten chiptuning provede.

To je jako když byste na křivej disk obuli novou pneu s doměním že přestane házet.

Přece pokud vidíte problém na tlaku nebo jak říkáte přímo výpadky na výkonu turbodmychadla tak není nic jednodužšího než že Upozorníte zákazníka že je to problém a že to nepůjde at to auto dá nejprve dopořádku a pak at prijde. Já když jsem chtěl na auto chiptuning a říkal jsem co mám za problém tak mi bylo okamžitě řeceno že to musím odstranit jinak že může být problém ještě vetší.

Nezlobte se na mě ale myslím že jako firma jste to touto akcí dost podělali

Já vím že nikdo není 100 procent ale když něco udělám špatne tak se k tomu musím postavit čelem a ne se dohadovat. A argument že jste vytíženi není myslím na místě.

Druhá věc by byla kdyby přez vaše varování to zákazník chtěl at se děje co se děje. Ale to myslím že není až tak úplně reálný kor když jde o auto za milion.

Prostě jsme v čechách a na všechno si můžeme stěžovat a tak se ale taky v těch službách podle toho musíme chovat.

Zvykli jsme si vydělávat a ne pracovat k obživě. Bohužel.

Jinak zase souhlasím s tím že chcete za diagnostiku zaplatit. Zase musím říct ze vím jak to chodí. Věta"tyjo za tuhle chvilku chcete 500!! to si děláte srandu" Ale už se v čechách neví že dneska se platí hlavně za to že clovek něco umí a ne jak dlouho to trvá.

Tímto příspěvkem samozrejmě nikoho nechci pomlouvat ani nikomu nadržovat

Jen tak trochu nabádám k zamyšlení se nad sebou.

Mape.

udm  
2014-04-17 14:20:55

boss333cz: stejnou negativní zkušenost co se týče hrubého, arogantního a neurvalého chování ze strany majitele této čiptuningové firmy mi říkalo už několik lidí, které osobně znám, věřím jim a někteří patří mezi mé dobré přátele. To je důvod, proč zde tato firma není vůbec vítána a proč je už minimálně rok na blacklistu

2014-04-17 21:09:39

Zdravím, mám octavii také po úpravě u této firmy a naprostá spokojenost. Plno zmámích tam bylo také a jsou naprosto spokojeni. Před úpravou jsem byl plně informován o postupu prací a v případě nalezených chyb, které by jakkoli ovlivňovali chip budu informovám. V případě vážných chyb nebude chip proveden. Chip byl proveden s tím že mě o malinko vice plní turbo. Někdy při plnění nebo odfouknutí trošičku hvízdne. Můj osobní automechanik taktéž říkal že je to normální. Tento stav byl už před chipem. Dokud to nepadá do nouzáku neřešit. Při odjezdu z Kladna po chipu auto v pohodě jízda úžasné. Pokus o max. při různých rychlostech, až do červeného a do nouzáku nepadlo ani omylem. Informace od chipu naprosto dostatečné. Nemohu si stěžovat. Jednání supr. Jo a ta informace o bordelu v čekací místnosti, tak to nevím kde ten pán byl, ale u chipu v čekárně samoobsluha nápojů zdarma a čisto, že se z podlahy dá jíst. Každý by se měl sám osobně přesvědčit a nedat na keci. Pěkný den.

2014-12-05 09:17:33

Strucne se podelim se zkusenosti z meho okoli. Chiptuning probehne bez problemu, pokud se vsak vyskytnou s vozidlem problemy pozdeji, v tomto pripade casty nouzovy rezim, vozidlo bylo prakticky nepouzitelne, a upravce kontaktujete, zacne nekonecny kolotoc vymluv, ze oni maji vse v poradku a davaji od toho ruce pryc. O nejake reklamaci nemuze byt rec. Pomohla az jina spolecnost, ktera softwer dala dohromady. Dle vyjadreni byl program ve vozidle byl upraven spatne. Od te doby bez problemu. Jak to funguje, mohu demonstrovat: 4.12. poslal nespokojeny klient vzkaz na jejich FB profil. 5.12. jsem se chtel podivat, zda majitel nemel podobny problem. Vzkaz jen smazali - sami se muzete presvedcit. Vic je nezajima.

2014-12-05 19:58:41

když to tak čtu, tak jsem jen rád, že jsem si chip před lety rozmyslel......auto mi jezdí krásně, motor přede jak kočka, olej od výměny do výměny 5w40, spotřeba do 5,5 teď v teplotách okolo nuly, turbo tahá pěkně a bez pazvuků....

2014-12-05 20:05:57

chipu (softwaru)se není třeba obávat ale je potřeba najít někoho kdo to dělá poctivě a k případným problémům se staví zodpovědně a to je v této republice velký problém takového najít (mám velkou zkušenost z hodně firmami už jsem si nechal dělat sobě a kamarádům cca 25 aut )a můžu říct že třeba v okolí Plzně bych nenechal udělat ani tříkolku.

2014-12-05 20:49:03

zdenda: to nevíš o co přicházíš já to čiplý mám a jen lituju že sem do toho nešel dřív

2014-12-06 10:40:26

Já mám také zvýšený výkon motoru a šel bych do toho znovu. Možná jsem měl štěstí že jsem úpravce znal osobně již před tím a tak vše proběhlo v pořádku a i po těch km co mám najeto je vše O.K. Samozřejmě je smůla když kápnete na špatnou firmu,což tady v té naší rozvojové republice není nic divného.

2014-12-18 08:04:01

zdenda: pokud vyberes spravnou firmu, litovat nebudes. Na Kladno bych nejezdil.


Odpovědět