Fórum - Téma


Vibrovani brzd


Fórum Octavia I Vibrovani brzd

Informace o modelu: Škoda Octavia I 1U


1  2

2016-06-04 19:47:17

Zdravim,setkali jste se ze vam vibrijou brzdy pri brzdeni?

2016-06-04 20:21:53

Většinou kotouče v háji

2016-06-04 20:22:31

stačí prohledat fórum ... máš zvlněné kotouče

2016-06-04 20:58:04

V haji budou urcite ale ze uz sem menil podruhe behem 3 mesicu menil sem i naboje,cepy,tlumice i s hornim ulozenim a zase se zvlnily

2016-06-04 21:07:32

Ahoj

Tak to už ti moc nezbývá

Odvzdušnit nebo lépe vyměnit brzdovku.Lehce promáznout čepy třmenu(v jakém stavu je jejich uložení?) a plošky uložení destiček.

Potom v jakém stavu jsou hadičky?A pístky samotné mužou se zadírat.Jsou opravdu funkční?

2016-06-04 23:07:35

zdeno: AHOJ,jestli už jsi tohle všechno vyměnil a nepomohlo, nebo jen na chvíli jukni na silentbloky ramen. Mám octuI, měl jsem stejný problém. Silentbloky(ty zadní) jsem dal ty plné, nalítáno 60.000 km a mám svatej pokoj.

2016-06-04 23:32:30

zdeno: Ono to fakt môžu byť aj padnuté silenty ramien ako píše kolega. Ako začnú brzdy "kotviť" tak rozvibrujú...

Samozrejme za predpokladu že pri nahadzovaní kotúčov a platničiek je všetko očistené a funkčné ako má byť. A už vôbec neuvažujem že si taký masochista čo kupuje furt a znovu lacné šeplety.

2016-06-05 06:36:37

zdeno: Ve fórech je tady toho spousta o tomhle problému napsáno a když to projdeš určitě něco najdeš. U Octávky čepy brzdičů nemaž nikdy žádným tukem, chodí v gumě a ta se mazáním zničí. Jen ty čepy vyčisti a namontuj. Škoda že nepíšeš co jsi namontoval za značku kotoučů a destiček. Uložení ramen prohlédni aspoň jednou za rok nezávisle na brzdách. Jak víš že to je tím že se kotouče zvlnily? Při montáži kotouče musí být dosedací plocha úplně čistá a nikdy se pod kotouč nedává žádná vazelina, ta se dává jen na očištěné dosedací plochy těhlice pro destičky a to speciální pro vysoké teploty. Při výměně bys počítám asi zjistil jestli jsou válečky v brzdiči přidřené (kotouč se může hřát). Špatná trubička, hadička ani stará kapalina tohle nezpůsobí, to ale neznamená že se to nekontroluje (brzdová kapalina se mění každé dva roky). Způsob jízdy také ovlivní případné zvlnění. Já montuji vrtané kotouče na své auto, zákazníkům na přání jinak normální a vše Ferodo. Nikdo si nestěžuje. Ještě chci napsat že jsem měnil letos čepy spodních ramen. Pravý byl s dost velkou vůlí, levý lehká vůle (najeto přes 317000km) a při brzdění nic, žádná vybrace a to jsem tam měl ještě staré kotouče (vrtané, před 14-ti dny vyměněné) na kterých byly třetí destičky a určitě 200000km najeto. Nevibrovali i když na tom byly s tloušťkou již na hranici opotřebení. To všechno co jsi měnil bylo zbytečné. Co zadní brzdy, jak na tom jsou?

2016-06-05 06:36:42

no uz fakt nevim co stim jedine jeste ty silembloky jinak je vse vymenene a kotouce s deskama sem mel ATE a ted mam TRW

2016-06-05 06:40:05

drak:no zadni sem menil minuly rok a vypadaji dobre a byl sem i na STK a tam mi rekli ze vse je vporadku dokonce sem to mel ve trech servisech a taky se jim zda vse vporadku

2016-06-05 06:55:33

zdeno: To uložení ramen to může dělat a montuješ poměrně kvalitní díly, nechápu proč by se měly vlnit. Mažeš vazelinu pod kotouče?

2016-06-05 07:01:17

ja ani nevim ale asi ne protoze to dela znamy mechanik on mi dela vse na aute a ja vdy radeji tam dam kvalitnejsi veci na cele auto

2016-06-05 07:12:46

zdeno: Tak se ho zeptej, znám dost lidí co tuhle blbost dělaj a mažou a mažou. Například pokud při reklamaci výrobce zjistí že byl kotouč namazanej, reklamaci neuzná.

2016-06-05 07:21:39

no ja myslim ze ne protoze nikdy sem ho nevidel ze by neco mazal kdyz meni kotouce ja myslim ze tam neco bude spatneho ale asi to vypada na ty silembloky jinak uz nevim pomenilo se toho dost ikdyz nebylo potreba ale divne ze na STK nic nenasli to se divim

2016-06-05 07:25:28

zdeno: Na STK měří účinnost a ne jestli brzdy vybrujou. Jinak dej pak vědět jak to po výměně pouzder bude vypadat, projeď to po výměně s původníma kotoučema.

2016-06-05 09:56:09

Mě vyřešila problém výměna spojovaček.

2016-06-05 17:42:34

chozi: Chápu že by asi vyřešila vibrace ale že by způsobila zvlnění kotoučů? Tomu nevěřím. Kotouče se zvlní přílišným zahřátím, tím že se špatně chladí, prudkým schlazením (opět ve chvíli kdy se nechladí a špatně dosedají na náboj), závadou brzd kdy se hřejí neustále. Nevím, tazatel tvrdí že má již třetí zvlněné. Ptal jsem se jak to ví že jsou křivé, zatím žádná odpověď.

2016-06-05 18:49:37

drak: Tazatel o zvlnění koutočů nehovořil. Jen o vibraci při brždění. A tu právě mohou způsobovat vadné spojovačky. Když se to projevilo mě takjsem se taky domníval že jde o zvlněné kotouče. Tak jsem je nechal přeměřit a oni byli v pořádku. A problém vyřešila až výměna spojovaček.

2016-06-05 19:41:30

chozi: Ve čtvrtém příspěvku píše že jsou kotouče určitě v háji, nebo tím myslel že šly do lesa? To ti odešli obě spojovačky? To není ze dne na den a aby se rozkmitala kola touž musí být sakra vůle, to je na zabití. Jezdit s takovou vůlí na řízení je docela odvaha.

2016-06-06 20:43:41

kdyz vam to vysvetlim tak ty prvni byly stare take sem si rikal ze je vymnenim a hotovo ale kdyz se to vymenilo tak asi po trech mesicich mi to zaclo vibrovat ve volantu pri brzdeni tak sem vymenil naboje, cepy, tlumice protoze byly taky uz nic moc a jezdil sem dal asi zase tri mesixe a je to znova zase to vubruje


Odpovědět

1  2