Fórum - Téma


Výměna oleje


Fórum Fabia I Výměna oleje

Informace o modelu: Škoda Fabia I 6Y



2012-04-18 10:23:39

Dobrý den, jsem bezradný. Mám fabii 1,9 SDi a nevím, jaký mám interval na výměnu oleje. Někde jsem četl 15 000 km, někde dvojnásobek. Mám tam polisyntetiku. Díky moc.

2012-04-18 10:45:09

Máš servisku? Tam by mělo být uvedeno, jaký má auto interval. A podle záznamů to uvidíš.

Jestli není serviska, je to uvedeno na štítku v kufru

2012-04-18 17:00:22

osobně měnim po 15000km tem prodlouženým intervalům nevěřím tolik ten olej zas nestojí

2015-12-02 11:38:50

Zdravim,

Potrebuji informaci o klici na vymenu olejoveho filtru Fabie 1.9 TDIPD 6Y, je to jakysi 6 hran zda se 36mm plus obvod s prolysy...

Dokazal by nekdo prosim blize specifikovat ten pripravek?

http://www.ebay.com/itm/400547586460

Trochu drahy, ne?)

  • - to uz si spis muzu koupit normalni univerzalni orech 36mm do goly, za 210, za ty prachy, co myslite? Bude pasovat?

http://bity.heureka.cz/gola-orech-sestihran-1/

2015-12-02 17:08:39

zurk: Používám normální ořech a v pohodě. Ten kovanej co ukazuješ je zbytečně silnostěnej a drahej. To víčko je plast a netěsní ,,silným" utažením ale gumičkou nad závitem. Nepotřebuješ drahej pevnostní ořech.

2015-12-02 17:51:46

Chtel jsem kdyz uz, tak uz normalni orech (i pro jine nez plastove pouziti)

A ty mas racnu 3/4"? Bo ja skoro nemuzu najit obycejny orech 36 mm urceny pro 1/2" ctyrhran

Temto 36 mm orech stoji jen 100,- ale je na 3/4" racnu: http://aukro.cz/nastavec-...tihranny-i5833837141.html

Edit: ale tento orech by to mohl byt: http://aukro.cz/hlavice-1...-stanley-i5832959379.html 1/2" 36mm za 174"

2015-12-03 19:29:59

zurk: Jo, mám i velkou ráčnu, mám ale i redukci na normál golu. Ten STANLEY by byl fajn.

2015-12-04 09:57:27

Njn koupim Standu...

A ty mas najezdy na zvednuti auta na dvorku nebo jak to delas? Nasel jsem nejlevnejsi u Kelly za 1200,-

2015-12-04 16:49:49

zurk: Já mám nůžkový hever na 3000kg (fotka na profilu). Nájezdy mám taky které jsou určené například k najíždění čtyřkolkou na vlek, jdou složit a po najetí je auto o cca 30cm výše, dá se tam dát ještě trámek. Koupil jsem je kdysi v Bauhauzu, cenu si nepamatuju.

2015-12-07 06:32:20

Myslis tohle?

http://www.uni-max.cz/nuz...aky-podpery/autotechnika/ ? T mam taky ale to zvedne jen jeden bod auta a na tvym profilu jsem to nenasel

2015-12-07 16:51:29

zurk: Ne, tohle jsou malý hevery. Já mám velkej co zvedá celý auto, je na profilu vyfocenej. To co máš na těch obrázkách jsou tzv. krokodýly, taky mám jeden v kufru na2,5t.

2015-12-07 22:44:55

Když tu mluvíte o tom velkým ořechu na golu. Dá se sehnat na normální 1/2ráčnu a já to řešil tak že jsem zbroudil do čtyřhranu oříšek z goly 1/2 a zavaril ho do toho velkýho a paráda.

Drak ten tvuj hever se mi líbí to chci taky. Udělat nebo koupit. Kolik to stojí a kde se to dá koupit??

Jinak olej měním taky na nájezdech co mám na bagřík ke vleku. Podložím trámkem jak potřebuju. Mám ty nájezdy bytelný tak v pohodě udrží i dvoutunového multivana.

2015-12-07 23:07:09

mape: Hever je golemtech a cena před čtyřma rokama 45000kc. Teď nevím ale prodává se pořád. Nemám s tim sebemenší problém,jen občas promažu čepy a západku. Teď je už zapuštěnej (třeba Sierra nízká). Ořech mám velkej s redukcí na 1/2, ořech jen na 1/2 a starej ,,svařenec" také. Třeba WV transportér s filtrem pod světlem za maskou je pecka.

2015-12-07 23:19:48

drak: no jestli myslíš T5 2,5 tdi tak mám doma a sakruju každejch 15000 km tak že se kolemjdoucí otáčejí co se děje.

Ten zvedák si asi udělám. líbí se mi ten system i to že se dá přemístit.

2015-12-07 23:38:43

mape: Dá se snadno přemístit, u pístů je oko a čerpací jednotka je s kolečky jako oj a po podlaze to docela jde. Teď ale je v lůžku v podlaze. Přesně toho šmejda myslim, a ani to neni moc držák motor. I převodovky se serou, výměna peklo ten rám musí dolů a těžká skříň jak svině.

2015-12-07 23:54:09

Si mi pekně nahlodal s tím heverem.

No multivan 2,5 tdi je problém. Ale když to jezdí je to mazec. kazdej osobák s tím pokoříš. Já dělal motor a 100 tisíc korun jako nic. Drahý díly. Ale bude na ocelovejch vložkách takže pohoda. Převodovka zatím drží. ostatní je ale pohoda. Já si poradím s lecčím. Nebojím se rozebírat. A než začnu hodně čtu.A hlavně mě to baví což je v tomto směru dost podstatný.

Jinak ještě k těm výmenám

Vubec nechápu proč se upouští od plechovejch plnoprutokáču a vymýšlejí se na autech zase ty nesmysly typu papírová vložka pod víčkem na 36ku klíč vždy buhvíkde v motorvým prostoru. Pamatuju si jak jsem byl jednou na školení Na octávie kde jsme byli kvůli alarmům a bylo třeba abychom věděli jak se co rozebírá třeba v interiéru a tam se kasali jak vyšroubuje na octávii olejovej filtr v saku a vubec se neumaže a jak to VW koncern myslí dobře s přístupností při servisování. Asi brzo zapoměli.


Odpovědět