Fórum - Téma


Výměna originál nárazníku za RS


Fórum Octavia I Výměna originál nárazníku za RS

Informace o modelu: Škoda Octavia I 1U

Diskuze o vozidlu

2003 Octavia I 1U liftback 1.9

6 fotek  |  65 diskuzí

Výkon motoru 66 kW (90 PS) . Palivo diesel. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 896 ccm (116 cui), Řadový, 66 kW, 1.9 TDI (74 kW).


1  2  3  4

2015-10-28 12:24:07

Zdravím,chtěl jsem se zeptat,chci vyměnit originál přední nárazník za RSový,ale nevím jak to tam je ohledně uchycení a výztuhy pod nárazníkem.Je to to samé nebo se bude muset předělat uchycení i výztuha? Děkuji za rady

2015-10-28 14:38:34

ahoj, koukám, že máš facelift....takže sežeň RS facelift nárazník a přemontuj, vše je stejné, není třeba nic upravovat

2015-10-28 14:44:39

ještě jsem si všiml ostřikovačů světel, takže shánět nárazník s dírama nebo rovnou ostřikovačema nebo sehnat nárazník bez děr a dodělat (dovrtat) si je tam

2015-10-28 18:19:27

kubajs23: RS nárazník je jen jeden a tobě tam bude ,jak píše Zdenda, bez problémů pasovat. Já vyřešil díry po ostřikovačíhch záslepkama z ostřiků světel Fabia. Jen jsem navíc upevnil spodní střední konec nárazníku k plechu pod chladičem. Druhovýroba se musí malinko upravit ale jinak taky jde. Originál je samozřejmě lepší.

2015-10-29 15:55:41

zdenda: RS nárazník už právě sehnaný mám,jen ho tam teď nasadit nebyl jsem si tak uplně stopro jistý,jinak podařilo se mi ho právě sehnat i s otvory pro ostřikovače,takže další kus práce ušetřené kvůli dodělávání

2015-10-29 15:59:19

drak: no právě jsem to taky takhle řešil.měl jsem taky už doma nějakou kopii,ale nějak se mi to rozleželo,tak šel pryč a byla to hodně velká náhoda že jsem chvilku na to na netu narazil na origoš RS i s dírami pro ostřikovače Jinak děkuju za radu i Zdenda

2015-10-29 17:37:25

a hoď pak foto, jsem zvědav

2015-10-29 22:33:46

zdenda: rozhodně hodím pár nových fotek když už jsem se k tomu po tak dlouhé době dostal a doufám že to stihnu dřív než budu přezouvat na zimáky

2015-10-30 11:19:14

kubajs23: Potom bacha na obrubníky, spodní hrana je víc v předu.

2015-10-31 09:06:17

drak: no a hlavně je o něco níž takže si budu teď už trochu dávat majzla i přes retardéry

2015-10-31 19:22:46

no retardéry ještě dáš, ale bacha na obrubníky a různé nájezdy (třeba plaťák atd.) já ho jednou drbnul, když jsem couval na betonovou rampu (po předu to nešlo), hlídal jsem si zadek a předkem jsem už dřel o zem.....jinak klasika, bacha na vystouplé kanály, nenajíždět tak aby si je měl na střed auta

2015-11-01 19:56:16

kubajs23: Nárazník není nižší než normální, jen je více vytažen dopředu a opticky to vypadá že je níže.

2015-11-01 21:03:17

zdenda: no ty vystoupé kanály a podobné jsem klasika bral středem ikdyž už se mi taky párkrát stalo že jsem škrtnul tím krytem dole pod motorem no tak každopádně si budu dávat bacha

2015-11-01 21:06:05

drak: tam je mám dojem oproti klasickému kousiček níž ta přední hrana nebo nebo není? No opticiky to vypadá o dost níž to máš pravdu

2015-11-02 18:58:09

kubajs23: Klasickej nárazník se odpředu svažuje a nejníže je před kolama, RS je rovnej ale ne nižší. Neboj, na to přijdeš hned jak to uslyšíš u chodníku.

2015-11-02 19:39:46

drak: no doufám že k tomu nedojde

2015-11-03 07:36:40

kubajs23:

2015-11-03 18:30:06

kubajs23: dojde, né že bych ti to přál, ale ani já to neuhlídal.....a když jsem půjčil auto ženě, no raději nebudu psát

2015-11-03 21:07:18

zdenda: jaaaj,tak ro věřím,že to asi nedopadlo zrovna nejlíp...no já občas taky třeba bráchovi půjčím auto,tak spíš než u sebe mám strach u něj aby mi ho pak celý někde nesundal

2015-11-04 07:44:12

kubajs23: Jaké dáš mřížky? Já použil od firmy MILOTEC stříbrné kovové, dělají i černé.


Odpovědět

1  2  3  4