Fórum - Téma


Výměna vnitřní manžety poloosy


Fórum Octavia I Výměna vnitřní manžety poloosy

Informace o modelu: Škoda Octavia I 1U

Diskuze o vozidlu

2009 Octavia I 1U Tour 1.9 VIN: TMBDS21U9A8832402

1 fotek  |  107 diskuzí

Výkon motoru 81 kW (110 PS) při 4000 ot./min. Maximální rychlost 189 km/h. Hmotnost 1 325 kg. Palivo diesel. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 896 ccm (116 cui), 4-válec, Řadový, 16-ventil, 1,9 TDI - PD.


1  2  3

2015-08-13 22:11:49

Opět Vás zdravím, chci se zeptat na výměnu vnitřní manžety poloosy viz. foto. Jedná se mi o to co se musí udělati napřed, asi povlit šrouby po obvodě a pak se pokusit posunout poloosu tak, aby šla manžeta stáhnout?Nemusí se sundat kolo a rozebrat náboj?, nebo ano??? Díky za radu. Milda.

2015-08-13 22:21:50

hercik: je tu o tom dosť minim.v návodoch

treba len trochu pohľadať

2015-08-13 22:29:27

mash4077: Díky.

2015-08-13 22:42:26

já tudle manžetu ještě nedělal ale poloosy sem už dole měl a myslim že bez vyndání poloosy to asi nedáš

pokud jí budeš sundavat tak povolit středovou matku homokloubu,dole si povolíš ty tři šrouby co drží spodní kloub a vytáhneš z ramene,poté de homokloub vytáhnout ven s těhlice

dále si u převodovky povolíš ty šrouby co drží poloosu tady pozor šrouby sou takovej spešl mnohohran neni to ani torx ani imbus a pak si polosu vyndáš ven

2015-08-13 22:48:40

presne

kolo dolu, tehlice dolu, všetko poodpájať A

narazíme na problém = "7 dmové" šrouby, čo držia unášač

2015-08-13 22:54:20

mash4077: těhlice dolů nemusí existuje fotonávod jak je sundat ale je na jiném klubu a odkaz sem dát nejde

2015-08-13 23:01:35

som to robil na mojom Tipečku aj s vonkajšími

aaale to bylo dávno-04

jsem starší člověkse omlouvám

2015-08-13 23:15:17

hercik: jde to udelat na aute ale je lepsi vyndat poloosu je tam segrovka a ta jde nekdy blbe dolupak sklepnout plech soucasti manzety a kloub sundat jen dat pozor aby se ti nerzpadnul

2015-08-13 23:18:32

Tome veď o tom to je, že na heveri je to civilizovanejšie

2015-08-14 20:36:56

mash4077: to jo ale jde to i na zemi a ja se prace nebojim .ja si k ni i lehnu

2015-08-16 20:53:14

Ještě mám jednu otázku, a to jestli nemohlo z převodovky utéci příliš oleje? důsledkem té utržené manžety. Motor je okolo celkem zaolejovaný. Kontrola oleje v převodovce je na boku aspoň si tak myslím a je to zároveň otvor pro nalévání?Milda.

2015-08-16 21:03:09

hercik: z manzety maximalne vaselina ale muze se do kloubu dostat voda a bordel apak nebudes mmenit jen manzetu ale i kloubatamto si myslis spravne

2015-08-16 21:05:37

hercik: pokud se sundá poloosa olej ti nemá jak utýct musel bys sundat ještě ten protikus s tisícihranem co de do převodovky drží ho jeden imbus

pokud ti z toho teče olej máš v háji symering co je na převodovce návod jak ho vyměnit je i s fotem na jiném klubu

2015-08-16 21:16:54

p.s.: Nevíš náhodou na jakém klubu?

2015-08-16 21:25:14

hercik: poslal sem ti SZ

2015-09-02 22:49:37

p.s.: Zdravím všechny, dnes jsem se do tý poloosy pustil. První problém byl povolit matku v kole"30tka ořech 12cti hran" musel jsem zavařit starou ráčnu, nasadit trubku a po té to šlo.Ostatní už problém nebyl, vše šlo povolit normálně, poloosu jsem v pohodě vyndal.Pak jsem povolil šroub v převodovce v té druhé části kloubu a zbytek kloubu jsem vytáhl ven, abych mohl vyměnit simering. Tato část kloubu je na mnohohran stejně jako ta čát poloosy u kola. A nyní bych potřeboval vědět, zda musím dát poloosu s tou částí kloubu zpět, přesně tak, jak jsem to vyndal??? Nebo to mohu dát dohromady tak jak mi to půjde?? Díky za radu.

2015-09-03 07:09:25

hercik: Můžeš to tam dát jak chceš, bude to v pohodě.

2015-09-03 13:23:58

drak: Díky, Praskl mi kroužek, tak jsem to přerušil.

2015-09-03 16:06:19

tak stim sem se ještě nesetkal možná výrobní vada možná se stim někdo před tebou už pral

2015-09-03 17:46:16

hercik: podľa mojich skúseností by mala byť na tisíchrane 1 "iná" rybina, tak toto trafiť a segerku holt kúpiť novú keď na ňu niekto "zabudol" jak píše p.s.


Odpovědět

1  2  3