Fórum - Téma


vyměněný motor


Fórum Felicia vyměněný motor

Informace o modelu: Škoda Felicia


1  2

2014-12-19 11:32:19

Tak sem s tím byl v servisu. To auto je noční můra. Dneska sem dostal vyčíslení, tak i s prací a revizí to výjde na 7000 (bez bomby), to je dobrý, s tím sem počítal. Ale při jízdě do servisu se objevily další věci.

otáčky, po nastartování po chvíli hodně vyletí, jak kdyby tam byl sitič, po nějakém čase zase klesnou a po chvíli úplně spadnou, vypadá to, jako by to chtělo každou chvíli chcípnout, ale tak tak se drží a začne problikávat kontrolka nabíjení. Když zkouším přidat plyn, tak to sem tam zareaguje, ale většinou si to toho ani nevšimne (přidání plynu). to sem doufal, že bude jen špatně seřízená klapka s jednotkou, ale u toho auta, kdo ví.

No ale nejhorší, když sem jel do toho servisu, tak mi to těsně předním začlo vařit a to tak, že i vylítlo čidlo teploty (po dvou možná třech kilometrech). Ale na budíku se ručička ani nehla z nuly. když sem s tím stál u baráku, tak sem myslel, že se to na volnoběh za tu chvíli prostě jen neohřeje, že se ta ručička ani nehla, ale asi bude problém někde jinde. po nějakém čase byly sice hadice vlažné, ale ne až extra horká, tak njspíš ani neobíhá voda.

2014-12-19 20:23:41

Spise se zamer na teplotni cidlo to dela jak sitic tak rucicku teplomeru ale dej bacha na barvy co jsou na tom cidle ale pocitej tak 600kc +-

2014-12-19 21:29:26

Bych vymenil i termostat jako takovy i toteplotní čidlo_ to stoji kolem 3 stovek.

2014-12-19 23:15:57

alll: ja jsem tenkrat schanel na diselovou feldu teplotni cidlo a chteli za to 600 neco nevim kolik chteli za benzinovy tech se mel nastesti dost

2014-12-20 12:11:19

Dík za rady chlapi, taky doufám v to čidlo. Dám vědět

2015-01-07 09:01:16

scho2i:Ahoj, tak sem tu zas po čase, po svátcích auto konečně doma, plyn už domontovanej, tak teď už jen ta technická a už mi snad daj na úřadech pokoj. Teplota už se začla konečně hýbat, asi to bylo vážně tou chybějící segerovkou na teplotním čidle, že vylítlo a vytekla voda. Ale ten co to měl předemnou byl asi fakt nějakej koumá a překuchal tam co mohl. Na plyn mi to auto drží konstantní otáčky a asi dobrý (nebyla možnost to víc projet), ale benzín pořád zlobí, asi tam bude i vyměněný čerpadlo (je tam to původní z BMM), takže po startu a chvíli jízdy v pohodě, ale po pár minutách, možná ani to ne spadne výkon, otáčky a jen poškubává.Říkal sem si, že by to mohlo být slabým palivovým čerpadlem, co sem četl, tak to z BMM nedokáže vytvořit dostatečný tlak, tak do motoru asi nejde dost benzínu. Protože při prvním otočení, kdy nažene čerpadlo benzín to jede chvíli v pohodě a po chvíli to prostě spadne. když vypnu motor a nastartuju znovu, tak zase dobrý. To samé mi to udělalo, když sem přepl na plyn, ale asi to bylo ještě studený, tak to netáhlo, ale jak sem to přepl na benzín, tak sem cítil, jak to zabralo a zas to jelo. Tak teď hlavně vyřídit úřady, pak ještě pořešit to čerpadlo a snad už bude na chvíli klid.

2015-01-07 09:10:54

martin.pavelka20: a jak je na tom palivovy filtr? Neni moc zasran pak by to na prvni natlaceni rozjelo ale nestiha to zivit dal!

2015-01-07 10:06:45

scho2i: Tak to je pravda, že nemám nejmenší tušení. Podle ceny by stálo kouknout nejdřív na něj. Bral sem to tak, že když to stačilo na ten původní motor, že bude filtr v pohodě, ale ten zas nepotřeboval takovej přísun, Ono i při prvním protočení čerpadla mi příjde, že to tlačí dost dlouho, což je fakt, že by to mohlo být proto, že to trvá, než to protlačí přes ten filtr. Díky

2015-02-02 23:02:56

scho2i: Ahoj, tak se mi konečně povedlo auto přihlásit, ale byl to boj. Auto už i jezdí, ale prozatím furt ten chod na benzín hapruje. Má nízký otáčky a pak je za jízdy i ztrácí a netáhne a na plyn neraguje, ale občas se mu povede vzpamatovat a zase jede. Ale u plynu sem narazil. Ten sice otáčky drží, i když trochu nižší, ale drží. Dokonce se na něj i rozjedu. Je tam ale další zrada, reaguje jen na půl plynu. Do první půlky reaguje, ale jak pokračuju a přidávám, tak to spadne, jak kdyby přestal přidávat a spadne to, příjde mi na volnoběh. Takže to vlastně jede jen z kopce, když tomu pomůže gravitace. TO samé vlastně i na volnoběh. Do pulky plynu je slyšet, jak stoupají otáčky a když pozvolna přidávám plyn, tak prostě spadnou.


Odpovědět

1  2