Fórum - Téma


za studena se přerušovaně dusí benzín pl


Fórum Felicia za studena se přerušovaně dusí benzín pl

Informace o modelu: Škoda Felicia



2010-07-25 13:51:09

hledal jsem v tématech ale stejný problém jsem nenašel jen pár podobných.

popíšu to podrobně v udalostech jak nastaly.asi před měsícem se dělal reset klapky přes simon manager a nasledovné nastavení přes vag.

nevím zda na to mělo vliv,spíše jen schoda náhod.asi za 3dny odjíždím v 5h ráno s prahy během 2km to začalo na plyn dusit a opčas střílet do sání,přepnul jsem na benzín a i tam se motor dusil přerušovaně že jsem nemohl jet víc jak 80km/h po zahřatí na 90stupňů to zmizelo a auto jelo normalně.bylo divné žeto opravdu dělá když je auto opravdu studené třeba po dvou dnech staní ale třeba v těch vedrech když jsem vyjel odpoledne a auto bylo rozpalené od slunce tak nic.pídíl jsem se po tom a sundal cele saní a klapku.klapka se vyčistila čidla okolo ní taky dalo se nové těsnění plyn se taky vyčistil,jelikokož se bližil servisní kontrola,vyměnil jsem svíčky,zapalovací lišta je nová cca 4měsíce.měl jsem podezření na ohřev lambdy a tak jsem koupil novou bosch.po rozdělaní filtru byl filtr spadlí do boxu a skroucený jak harmonika tak jsem usoudil že to je ta zavada.box byl roztahlí od toho filtru a tak jsem pomocí zavitovky ho stahnul a zaroveň to funguje jako zabrana k propadnutí filtru.pak jsem ještě seřídil ventyly.po těch všech ukonech auto jelo v pohodě dokonce lepé ale asi za 3dny opet to dušení za studena ale ne už tak hrozně.už nevím co podezřívat,jen snad tu klapku ohřevu v boxu saní.jinak mám felicii motor 1.3mpi 50kw klima bez katu

je to velký román ale snad někdo měl podobný problém a dá mě klid v dušičce protože nemám rád tyhle skryté mouchy které neumím vyřešit.díky za info

tak vyskoušená i nová klapka a furt stejné včera auto stalo 1a půl dne.v 18h vyjedu na 40km jízdu ke znamím a chvilku než se ohřala cukala při 86stupňu přestavá pak jsem od nich odjížděl ve 2h ráno kdy auto muselo byt taky studené když pršelo a nic to nedělá.opravdu jen když dýl stojí.skoušel jsem i čidlo teploty vody ale je divné když jsem koupil tady žluté nebo modré tak mě furt ukazatel rychle jel nahoru přesto teplota byla jinde.dám tam origo co jsem tam měl a ukazuje v pořadku i přes vag.tet jsem byl na slovensku a koupil tam přimo origo na 1.3mpi a stejně blbě ukazuje.tak nevím zda v italii s klimou to nemá jiné zatižení ty čidla

2010-07-25 14:37:58

Ahoj, já bych zkontroloval, zda to někde nepřisává falešný vzduch, kámošovi to podobně dělalo na Escortu. A pak se zaměřil ne čidlo teploty nasávaného vzduchu.

2010-07-25 16:18:17

měl jsem to komplet rozdělané a přetěsněné.na všem mám lepší hadice které nepropustí.

mám doma diagnostiku a ta mě nic neukazala.stím vzduchem by to dělalo pokažde při studeném.ale tohle jen když auto stojí dýl.možna to čidlo nasavaneho vzduchu,ale zas jestli funguje když to jede na plyn.protože to dělá i na plyn

2010-07-25 17:47:13

dneska jsem skusil to napojit na vag a před startem kontroloval teplotu nasavaneho vzduch.souhlasila přesně s okolní teplotou 20 stupňů pop startu jsem si nahodil pár tabulek jako senzor klepaní,otačky,lambda,teplota vody,

postupně držel otačky na místě na 3000otač.vše v pohodě postupně se zvedalo,senzor klepaní měl na všech4polech

skoro totožné hodnoty.jak se voda dostala na 56stupňů začalo mě chvílema padat otačky i když jsem měl furt plyn na stejno ale na vagu jsem nezaznamenat nic neobvyklého.připadaloto jako když to zamezí zapalovaní jako když se brzdí motorem.jak na benzín tak na plyn.padla 89stupňů a vše bylo v pořadku jako by nic.lišta zapalovací je tam nová 4měsíce Tesla,svíčky filtr lambda klapka davaná po zjištění zavady

2010-07-25 21:51:24

co rozvoďák, máš dobrý?

2010-07-25 22:35:05

jo rozvody se dělali před 15tkm a řemen je stale napnutý jelikož mám klimu a tam je napínací kladka vše nedavno taky dělané jelikož měla najeto 100 000km tak se vše dělalo.proto tyhle mechanické věci vylučuju jsem velký pedant a auto udržuju v co nejlepším stavu.taky mě napadlo zda není chyba v počítači ale ???do toho člověk nevidí.kdybych měl poblíž někoho kdo má podobnou motorizaci tak skouším ruzné čidla vyměnovat

2010-07-25 23:00:21

A děká ti to stejně na plyn i na benzin?

2010-07-26 19:28:15

pravě že i na plyn.tím vylučuju palivovou soustavu.a kdyby se to dusilo a hromadilo směs tak z vyfuku je cejtit benzín,ale nic tak myslím že něco omezuje chod motoru jako při brždění motorem

2010-07-26 20:32:34

No je to jen nápad, zkus změřit tlaky válců jak jsou na tom. a prověřit těsnost sání. Jestli někde není nějaká skulinka, která se ja se motor zařeje stáhne. A jak je na tom lambda sonda?

2010-07-26 23:25:51

saní je na 100% v pohodě vlastnoručně utěsněné

lambda se proměřovala ale pro sichr jsem koupil novou origo,i svíčky,filtr,olej jelikož byl servisní interval.

tlaky valců bohužel doma nezměřím nemám na to nástroje,ale jelikož po zahřatí líta 170km/h nemyslím si že by tam byly nějaký vůle

2010-07-27 06:27:21

stahni si tuto příručku a na sraně 337 je tabulka poruch.

http://www.skoda-club.net...8/kodaFelicia-Jaknato.pdf

Jinak tohle je jedna z těch poruch mezi nebem a zemí.

2010-07-27 16:51:06

tuhle knížku mám i dílenskou příručku ze škodovky

dneska jsem skusil dát noví snímač otaček a nic.furt stejný.

2010-07-29 22:35:26

no řeknu ti že dneska jsem tam dal jinou lištu zapalovací a vypadáto že to je tím.tu co jsem tam měl 4měsíce uplně novou teslu.docela mě to mrzí protože našim vyrobkum jsem duvěřoval hodně a koukám že i už tesla stojí za hovno.uvidíme nechám to tak par dní zda se to neoběví znova

2010-07-30 02:02:39

No co když tak ji vyreklamuješ, pokud je to ta závada... Co vím tak kámoš si kupoval teslacké kabely na svíčky na favorita a až třetí byly funkční....

2010-07-30 12:01:13

Jsem si všiml že máš klimatizaci, tu sis tam dodělával?

2010-07-30 22:07:32

no je to kupované přes znameho mechanika tak se vratí.klima tam je origo z víroby v italii.

co jsem měl možnost vyskoušet tak chladí nejlépe ze všech typů.jen to hrozně překaží v běžných udržbách na motoru

2010-07-30 22:21:20

No právě mě překvapilo že je to na té 1,3. Tak u taha auta bude sranda dělat cokoliv,ne? Mě stačil plyn ve favoritu a když je tam ještě klima... Tam bude hadic jak v Mitsubishi.

Jinak ty zadní světla sis nějak specílně dělal, že ti tam svítí C?

2010-07-31 11:18:27

přesně si to vystihl nejen hadic ale i kabelů.hlavně uplně jiné díly co se tyče čidel kladek rozvodu a jine a taky jiná cenová kategorie.bohužel cena nahoru než dolů.vyhoda té italky pár měsíců v letě chlad a má má delší převodovku tak má sylnější 5převod.setkal jsem se stím poprvé ale orý v cizině se takové dělali hlavně do kopcovité italie.

světla jsem dělal sám pomocí diod.a brzdové paraboly pomocí led panelu a víček ze spreje tak aby nezasahovali po celém světle.


Odpovědět