Fórum - Téma


Zadní tlumič výfuku Felicai 1,6 krátká verze


Fórum Felicia Zadní tlumič výfuku Felicai 1,6 krátká verze

Informace o modelu: Škoda Felicia


1  2

2016-08-25 17:53:58

Už to mám vyřešené,jen si potřebuju ověřit.

Objednal jsem si celý výfuk,přivezli mi ho,první díl,od katalyzátoru,byl správný na 1,6,ale ten druhý na 1,3.Už při kontrole se mi nezdály,po sezazení mimo vůz,úhly obou tlumičů vůči ose vozu.Firma co mi ho přivezla,tvrdila,že je to na oba typy stejné.Jenže po nasazení mi tlumič vycházel do rezervy a po odtlačení,abych ho dostal na držák,se pro změnu opřel o pružinu.Dneska mi přivezli správný tlumič a ten tam pasoval bez problému.Jen jsem musel trošku zaříznout ten druhý díl,abych zamezil pnutí na držáku.

Takže se chci zeptat,jsou ty tlumiče stejné,nebo to bylo tím,že předchozí tlumič byl vyroben v Polsku?On i ten první díl je z Polska,ale tam nebyl žádný problém,jen trošku s tou délkou,cca 1 cm,ale to si myslím,že by bylo i od jiného výrobce.Možná bych ho tam i doklepl,ale rozbrus byl lepší řešení s ohledem na snadnost montáže.

2016-08-25 19:04:56

druhovyroba neni nikdy presna proto je levna blinkry sem musel upravit pilnikem kup si original drazsi a mas klid nebo druhov.a dodelej si sam.

2016-08-25 19:21:38

zdeje: Tak třetí díl výfuku u Felicie se liší pouze benzin/diesel. U benzinových motorů je stejný. Jak píše kolega, pokud chci ušetřit na druhovýrobě, nemohu očekávat zázraky. Kvalita levných polských výfuků je dost problém. Felicie mají stejnou karoserii a tak všechny výfuky musí pasovat. Ano, přikláním se k tomu že nejlepší je originál a pak není problém. Samozřejmě jsou výrobci druhovýroby na které je spolehnutí ohledně kvality. Člověk se učí celý život.

2016-08-25 19:35:34

osik65: Tu první dodávku jsem nemohl ovlivnit,objednával jsem to přes šéfa.Kdybych věděl,že to jsou poláci,tak jsem to odmítl rovnou.

2016-08-25 20:01:45

jo v pohode ja mam dilnu doma tak vyfuk si spravuji sam vymenuji dily za lesenarske trubky coz je na vecnostkrome tlumicu.

2016-08-25 21:36:19

osik65: Dost těžký, ne? To musí bejt váha.

2016-08-25 21:43:07

Mňa trubky na Tipečku nikdy nesklamali Tá 1.9vina si tú váhu ani nevšimne

2016-08-25 21:46:54

Drak:ale taký výfuk je pak nesmrtelný

2016-08-25 21:47:17

mash4077: Auto to samozřejmě uveze ale ta váha na něčem visí, ne?

2016-08-25 21:52:21

drak: To chce zdravé tie gumové 8my. Ale zas pytel cementu to neni, bez obáv

2016-08-25 21:55:39

osik65: lešenový roury taky dám když neni jiná po ruce

2016-08-25 21:58:04

mash4077: No já nemyslím ty gumy, to je sranda ale popraskané příruby u turb, nebo popraskané sběrné potrubí, už jsem jich viděl dost. Určitě nějakou kvalitní trubku ale lešení bych nepoužil. Je pravda že jsem jednou s kolegou udělal na Š 1000 výfuk z hasicího přístroje, jenže tam se motor třásl s motorem.

2016-08-25 22:03:17

drak: Mne to práve padlo na polceste od zvodov ku kolenu. Nešlo jej tam viac ako 20cm.

2016-08-25 22:10:24

mash4077: jak využít lešenovou rouru aneb jiná cesta nebyla a auto muselo jet

jo byla to toyota

2016-08-25 22:45:24

p.s.: kde je voľa, tam je cesta

2016-08-25 23:06:24

p.s.: Barbare

2016-08-25 23:11:58

mape: byla to vrchní roura chlazení starýho avensisu a rozpadala se při doteku no a na přimdě sme našlli je trubku

a to sem tý mladý holčině lepil ještě uhnilej rantl nádrže tek jí benzín

2016-08-25 23:21:06

p.s.: A ešte aj fotečky spravil okrem iného...

2016-08-26 10:38:23

vse je otom jak se o auto staras ja mnel formana 450 tis km najeto a slapal jak hodinky.pak praskla podlaha pod kolem a uz to bylo nebezpecny.mam t4 a feldu 1,9.kazdou rez vyvaruji a spodek podlahy strikam 2x rocne olejem a dutiny tak spodek je zdravej a trubky lesenarsky tolik nevazej jak je shnilej bud navarim cely nebo kdyz je dira tak rozriznu podelne prilozim s obou stran a zavarim.neni problem.no a kdyby se mi chtelo jako ze ne prodavaj zlacenku ci stribrenku na kominove roury aby nerezly.ale neskousel jsem to.

2016-08-26 11:04:17

osik65: to je matlanina ten sloh... Ty stříbřenky na komín jsou na auto k ničemu, za chvíli je po ní. Zbytečná práce. Když už, tak třeba Alkyton žáruvzdorný, který zvládne až 750°C


Odpovědět

1  2