Fórum - Téma


Zadní výfuk kulatý nebo nekulatý-originál


Fórum Octavia I Zadní výfuk kulatý nebo nekulatý-originál

Informace o modelu: Škoda Octavia I 1U


1  2

2016-01-26 23:03:03

Ahoj, dneska mi na technický řekli,že musim něco rychle udělat s výfukem, tak chci zítra pořídit nový zadek a střed.

A teď ,na zadek se nabízejí drahý výfuky,rozměrama podobný originálu,nebo tzv.kulatý výfuk , cca za půlku.

Jde dobře použít ten levnější,kulatý? neduní to,neni to hlučnější?

rozdíl je třeba 5 a 9 tisíc za střední,zadní a montáž, to je pro mě docela významný.

Mám 1.8 92 kW r.v. 98.

děkuju

2016-01-27 07:38:09

Klidně vem polskou levnou druhovýrobu ty čtyry roky vydrží taky a problém sní většinou neni,já třeba dával poláky na tátovu feldu 1,6 a tam sem mírně upravoval držáky posledního dílu,pak sem dával komplet na bratrovu oktu 1,8T a sedlo to jak vosa na bonbon,dále na švagrovo zafiru a taky v pohodě

2016-01-27 21:18:13

p.s.: polaci se stema vyfukama pořad zlepšuji daval jsem na 2 feldy už pred 4 rokama a pořád jsou ok. Na fabku jsem zatím dal středovy vyfuk zadni jsem povařil zatím drží mam skoro rok po technicky.

obef  
Josef
2016-01-27 22:07:08

Já si na svoji fábku nechal měnit origo zadní tlumič ve škodovce a vyšel cca 2000,- a taky je místo oválného kulatý.

Jestli je to ta economy řada, nevím, tak uvidim co vydrží.

Originál byl vícevrstvý, tenhle by měl být srovnatelný tak uvidíme časem.

Originál byl vcelku, teď je říznutý a napojený převlečnou sponou.

2016-02-01 14:31:22

No tak asi sem měl dát na vaše rady,ale abych nekupoval šunt a aby to dlouho vydrželo a bylo tichý,koupil jsem skoro to nejdražší - Bosal . Rozdíl už nebyl takovej. ALE teď to prdí ,řve jak Alfa Romeo,utažení v servise nepomohlo,zítra se zkusí pasta na spoje mezi vejfukama,ale moc tomu nevěřim. A při reklamaci že prej musim koupit jinej , tamten se odešle a až když uznají reklamaci,mi vrátí prachy

Tak nevim.Kdysi jsem měl špatný zkušenosti s nejlevnějším dílem,teď s nejdražšim .

2016-02-01 15:24:00

ondrej190: já třeba dávám rovnou na veškerý spoje kamnářský tmel

2016-02-09 19:13:19

Ach jo,tak v servise,kde mi to montovali,mi to ochotně znova zkontrolovali,utáhli,namazali tmelem...zlepšilo se to ,ale tichý to neni. Že prej teď už s tim nic neni,na reklamaci to neni,prostě tak to je,prostě starší auto...takový ty řeči. Pak mě napadlo,jestli to neni vlnovec . Jel jsem jinam,vlnovec to nebyl.předchozí montáž poopravili- plechy kolem vejfuku upevnili , takže zas o kousek lepší,ale furt nic moc. Prostě kolem 2000 otáček to zaduní,zarezonuje ,jak vyjetá stopětka.

Neznáte nějakýho fakt machra na tohle,kterej to projede,koukne a řekne-to jsou svody/silentbloky/vadnej střední vejfuk/těsnění/svody/jánevimco?

kldině í dál od Prahy, s timhle nechci trvale jezdit

 Zdenda
Zdeněk
2016-02-09 19:27:06

a když to bylo na zvedáku, tak nešlo poznat nebo vidět odkud to rezonuje? může to být jen nějaká maličkost, třeba si chytil někde šutr nebo něco podobného do podvozku a pohlo se uložení výfuku....taky může být unavená nějaká ta guma co drží výfuk a pak se to někde potká s karosérií nebo nápravou

2016-02-09 19:38:05

No právě bohužel ne.

Chtělo by to nějakýho vejfukovýho guru

 Zdenda
Zdeněk
2016-02-09 19:41:50

dělá ti to za jízdy nebo i na místě, když vytáhneš otáčky na těch 2000 ?

to by se přece dalo zjistit na místě, jeden človíček šlape na plyn a druhý vleze pod auto a poslouchá (případně hýbe) s výfukem

2016-02-09 19:47:36

Jasně , dobrej tip. Co si vzpomínám,zaduní to i při stání, při jízdě je to ještě víc.

Tak nějak mi přijde ,že je prostě nekvalitní zřejmě ten střední vejfuk , plus třeba blbě tlumí první vejfuk/vlnovec (ale tam prej nikde nic nefouká). Už teď jsem v tom skoro za sedmičku a kupovat jako pokus -omyl další vejfuky se mi nechce,že

 Zdenda
Zdeněk
2016-02-09 20:00:50

vlnovec to určitě nebude, ten sám o sobě dost pruží, ten by rezonovat neměl.....ano je možné, že se ti vysypal třeba ten středový díl....moje tetka koupila na megana nějaký polský a do 3 měsíců se uvnitř rozpadl

osobně bych to ve spojích nehledal, to by ti foukalo nebo prdělo, ale rezonace dělá nějaký dotek kov na kov....takže se ti někde dotýká výfuk nebo je uvnitř něco urvaného

2016-02-09 20:11:13

ondrej190: nerezonuje ti upadlej nákej ten krycí plech co de nad vejfukem? většinou to vyhnije okolo těch plechovejch pojistek a pak to dělá bordel

2016-02-09 20:25:14

p.s.: prej ne, to snad dneska chlápek odstranil.Máš pravdu,předtím se to dotýkalo.

Přemejšlim,jestli si neobjednat střední Izawit za 3,50 korun,zkusit ho tam narvat a uvidí se.

Ale nejvíc by bodnul ten ochotnej automechanik, co bude pečlivě vylučovat jedno po druhym v různejch otáčkách, všechny držáky a silentbloky , poslouchat střední/zadní díl zezpoda v otáčkách, až na to přijde.

Jenže kde ho vzít?

 Zdenda
Zdeněk
2016-02-09 20:26:25

p.s.: to by také mohlo dělat, mě stačila jedna ta plechová podložka (upadla - zmizela) a plech byl hned uvolněný, ale zase to byl randál jako blázen

 Zdenda
Zdeněk
2016-02-09 20:28:20

ondrej190: ten Izawit jsou myslím zrovna ti Poláci, do toho bych nešel.....viděl jsem v tv rozborku výfuků a tyto jsou na H

2016-02-09 20:34:12

zdenda: mám tu pár aut co jezdí na polský vejfuky včetně rodinejch vozů a neni to žádná tragédie a nepozoruju žádnej zvuk co by mi vadil a dokonce ani táta kterýho dokáže rozházet každý bouchnutí v autě nic neříká

 Zdenda
Zdeněk
2016-02-09 20:39:52

p.s. nevím jak ten Polstrow nebo jak se to píše, ale Izawit je tím vyhlášený, do 14 dnů máš na celém dílu lišku a do 2-3 měsíců se to uvnitř začne rozpadat.....někde bylo video jak testují výfuky různých značek, celé rozřezané a ty polský mají na houby sváry (špatně nabodované) ..... ale je to jen můj názor a zkušenost na Renaultu

2016-02-09 20:55:29

zdenda: netvrdim že ne dam příklad švagr opl zafira polskej izawit cca 4 roky dávám mu do švestek a bude se měnit

2016-02-10 06:37:02

Já polstrow ani jinej polskej vejfuk na svoje auto nikdy nedám. Měnit ho každý čtyři roky se mi nechce, to radši koupim pěknej použitej originál. Třetí díl mám laděnej Laiting z Chlumce nad Cidlinou po pěti letech na něm nic není. Jestli to tady dobře čtu, tak ten výfuk nějak rezonuje, nikde jsem ale nevyčetl jestli všude ve spojích těsní. Podle mě je někde blbě namontovanej (pokud samozřejmě středový tlumič není jen kanystr). Někdy stačí málo, trochu jinak ohnutá trubka nebo unavenej držák, začne se to šponovat a dunění nebo drnčení je na světě. Porovnalo se to s vymontovaným původním?


Odpovědět

1  2