Fórum - Téma


Zdechnutí motoru během jízdy


Fórum Fabia I Zdechnutí motoru během jízdy

Informace o modelu: Škoda Fabia I 6Y



2010-03-13 19:57:15

Zdravím Vás, během dnešního dne se prozatím 2x stalo, že například při průjezdu zatáčkou a při lehkém přibrždění z ničeho nic bez varování zdechl motor, nastartovat šel bez problémů. Diagnostiku zajistím, jen jestli někdo z Vás se s tím setkal, čím to může být způsobeno. Je to Fabia 1.4 MPi, 44kW, najeto 85 tis., r.v.2000. bez úprav. Děkuji za případné odpovědi.

2010-03-13 20:39:28

diagnostika ti řekne přesně co to děla jestli tam je naka chyba.ale můžu ti říct že to může dělat slaba baterie ktera zmate řídici jednotku.

2010-03-13 21:07:48

Dík, prověřím všechno, nebude-li diagnostika úspěšná.

2010-03-13 22:01:14

dej pak vědět jak si dopadl

2010-03-14 18:15:21

Diagnostika vypsala chybu P1141, číslo 17549. Přesně nevím co to znamená, je to nějaká regulace. Ještě zjišťuju. A chyba na palivovém čerpadle, ale po vymazání chyby se to znova nenačetlo. Zatím se to neprojevilo znova.

2010-03-14 20:18:36

Tato chyba znamená netěsnost v sacím potrubí a způsobuje snížení výkonu motoru.

2010-03-15 17:36:57

Ahoj, dík za popis chyby. Na co se mám tedy zaměřit??? Kollem čeho, podle mě výkon neklesl.

2010-03-15 19:44:14

Já bych rozhodně začal tím, že bych vyndal klapku a pořádně vyčistil nejlépe čističem na brzdy a pak nastavil přes VAG.

2010-04-13 18:28:35

Zdravím, tak včera opět na úplně stejném místě mi ta Fabia zdechla. Je to pravotočivá zatáčka do kopce. Může to něco značit, palivo - elektronika. Po vynulování chyby toho těsnění sání to jelo v pohodě. Zítra opět napíchnu a jestli to bude to samé, samozřejmě opravím, ale je to zajímavé. Možná zvláštní síly.

2010-04-14 18:03:54

Takže po provedení diagnostiky jsem vygeneroval toto: ZJIŠTĚNÍ ZATÍŽENÍ 17 549 P1141 35 00 a další chyba byla SYSTÉM ODMĚŘOVÁNÍ PALIVA 16 556 P0172 35 10. Lambda sonda psala s lehce zahřátým motorem na 60 'C - 25,4 % při 800 ot./1min., po zahřátí na 75 'C byly hodnoty 0 %. Při 100% zátěži je doba vstřiku 5,15 ms a absolutní tlak 500 mbar. Víc toho jako laik nezvládnu vyčíst. Co vše to značí??? Děkuju všem.

2010-05-13 14:40:51

Takže po provedeném vyčištění klapky, výměně palivového filtru a opětovném nastavení klapky přes VAG je vše zatím v pořádku a i po vynulování chyb a ujetí několika stovek km se v registru chyb neobjevilo nic. Auto jezdí bez problémů.


Odpovědět