Fórum - Téma


Ztráta tahu auta


Fórum Fabia I Ztráta tahu auta

Informace o modelu: Škoda Fabia I 6Y


1  2

2014-01-28 20:07:51

Zdravím všechny.

Mám takový problém. Mám Škodu Fábii 2003 se kterou jezdím každý den do práce a z práce. Při jízdě auto na pár sekund prostě ztratí tah. Po sešlápnutí, nebo ubrání plynu opět naskočí.Při tom se nerozsvítí žádná kontrolka a otáčky drží. Byl jsem s tím ve Škodovce. Tam auto napíchli na diagnostiku, ale nebyla tam žádná chyba. Tak vyčistili škrtící vzduchovou klapku a nastavili ji do nějaké polohy. Ještě jsem vyčistil veškeré konektory, které jsou v motoru, ale je to pořád stejné.

2014-01-28 20:11:03

co palivovej filtr jak je tam dlouho??

2014-01-28 20:22:15

p.s.: Auto jsem koupil ojeté v roce 2008.Ale já jsem palivový filtr ještě neměnil

2014-01-28 20:24:24

pavlisdv: tak koupit vyměnit a pak se uvidí

2014-01-28 20:40:00

Koupím, vyměním, uvidím. Díky za radu

2014-01-29 18:45:00

podle me to bude taky palivovej filtr a načatý palivovy čerpadlo mě to udělalo taky sem tam, jen bylo na diagnostice videt jak vstřikovaní davkuje polivo do valcu a jaky tlak je v palivové soustavě diagnostiku mam doma jednoduchej a levnej kabel a notebok z WIN xp a starsim systemem wag -com.. kabely jsou bežně na aukru za 300,- od roku 95 az do roku 2010z kabelem typu KKL lze pracovat skoro na všech autech kromě renolta a dacie ti maji jiny system a kodovaní na novejších autech se racuje z kabely typu: wag-com hex -can komunikace tyto jssou dost drahé stojí i 8000,-kč čínské kopie z kreklym wagem lze sehnat za 1500,- asi tak

2014-01-29 19:30:33

Palivovej filtr Umí takhle zlobit. Chce to na diagnostice hlavně číst některé hodnoty a ne jen chyby. Hodnoty mnohdy napoví daleko více než chyby.

alll: můžeš třeba zde na foru popsat kde v diagnostice sleduješ dávkování množství paliva do válců, a kde sleduješ tlak v palivové soustavě?

Možná by to pomohlo mnohým problémům co jsou tu popisované.

Díky Mape

2014-01-29 23:21:28

mape: nevi uplne přesne, mam starej wag -com 304 cz + kabel robeko typ kkl nekde při prolizani celyho programu jsem nato narazil a tam to v nejake skupině pri testech ukazuje tlak v palivovym systemu a pri rozkliknutí dale bylo vydět i jak je palivo davkovane do valcu pritom se da vidět i uhel zažehu otačky motoru teplotachladící kapaliny a jiné paramety při přepínani těch parametru dokonce lze vysledovat jak funguje zapalovací lišta jak kolisá zapalovací napětí na svičku.. už jsem diagnostiku skoro 2 roky nepoužil tak člověk zapoměl když bude problem přehodím do noteboku hardisk z in xp vezmu kabel a jduse podívat co se vlastne děje..

2014-02-06 20:55:19

pavlisdv: Můžes upresnit co je to za motor?

2014-02-08 11:42:59

Zdravím.Určitě.Je to 1.2 htp

2014-02-08 18:02:49

skus nechat skontrolovat jak je natom rozvodovy řetez jestlineni vytahanej viz : http://www.cimbu.cz/clanky/auto-moto_htp.pdf

2014-02-08 22:47:59

Díky za pěkný článek. Po přečtení a 2x měněném posilovači řízení (koyo) a dalších drahých opravách bych do Fábie 3 válce už nešel. V nejbližší době ten rozvodoví řetěz a benzínoví filtr nechám zkontrolovat a vyměnit. Za tím nebyl čas. Pak doufám že bude klid. Jinak moje sestřenice má taky fábii, ale dvojkovou 1.2 htp 2010. A dělá jí to to samé akorát se jí k tomu rozsvítí kontrolka EPS a motoru.

2014-02-08 23:20:24

Ja sam mam fabku 1.4 mpi 50kw českej splehlivej motor kdybych měl mit 2kovou fabku tak vezmu 1.4 55/74 kw ty se jeste dokonce prodavají, a ty motory Tsi- benzin to je taky šlapota vedle unas v praci maji 2auta stim motorem ješte v zaruce byl motor meněn za novy puvodní mel jen najeto 66 000 km a u druheho auta byl měnen ve 40 000 za novej problem z rozvody_ řetez tak jako u vaší fabky nechte si zavady opravit a auto bych prodal a koupil druhé se 4 valcem 1.4 55kw v benealu a nebo novější z motorem 1.6 tdi už se dají sehnat. když jsem se zbavoval své feldy co pěkně hnila tak jsem ji mel častčně vyvařenou ale problemy se stupnovaly jelikož to byl 95 rok motor mel sice jen 101 000 km přes ačka jsem ji prodal byla v pořádku dostal jsem zani 15 000 na protiučet a když jsem do aček jel mel jsem jasno zjakym motorem auto chci pročítal jsem si dizkuze na forech o poruchach toho modelu fabky že jich není moc tak jsem vybral dobře auto melo najeto 120 000km nebylo moc poničené melo jen paru vad opravu jsem si udělal svepomocí zadní tlumiče ,vlnovec na vyfuku ,olejové čidlo, těsnení pod vikem ventilu, čištení škrtící klapky, vyměna zapalovací lišty, palivovy filtr, vzduchovy filtr, olej+filtr svičky a letni sada kol z plechačema nejaké ty stirací gumy na stěrače tyčky stabylizatoru nejaka ta žarovka, zasuvka tažného zařízeni kdyby 5000,- za 2 roky používaní a najeto30 000km takže asi tak model 2001... nevyhoda vyší spotřeba oproti 3hrnku a vyší spolehlivost a bezudržbovost motoru..

2014-02-09 12:42:10

alll: co psát srozumitelně do vět a ne všechno šmahem do souvětí na 15 řádků

2014-02-09 18:44:49

Dobrá.. diagnostikou bych skontroloval akční členy v celem aute hlavně motor a palivovou soutavu..

2014-02-09 19:14:39

Já mam ještě jednu zaležitost Už jsem se setkal s řešením této závay na 2 autech. Diagnostika vubec nic neříkala. Na jednom byl malý tlak paliva a druhem byl maly tlak paliva a jeřtě špatná zapalovací cívka.To druhé byla octávie 1,6 která má ještě rozdělovač. Ale ten tlak paliva nešel zjistit nijak než napojením měřícího budíku mezi přívod benzínu do motorového prostoru a rozváděcím potrubí ke vstřikovačům. Musel bych se podívat do dílenské příručky ale myslím že 1,2 motory nemají čidlo tlaku paliva a nelze tak diagnostikovat tuto závadu. Toto čidlo nená spousta motorů a vetšinou to v servis řeší vsazením tohoto měřiče do benzinové cesty. Myslím že motor 1,2 má regulátor tlaku paliva přímo na rozvodné liště na motoru.Některé motory mají regulátor přímo na filtru paliva pod autem. Pozná se to podle toho že Do motorového prostoru a k rozvodnému potrubí vstřikovaču vede jen jedna hadička. pokud tam vedou dvě tak je regulátor na potrubí. Takže pokud pojedete do servisu tak bych si nechal tuto kontrolu udělat. Může být spatný tento regulátor nebo může být i slabé čerpadlo a spousta dalšího v palivové cestě. Motor se zkrátka "nedokrvuje"

Jinak samozrejmě motory 1,2 trpí spoustou neduhů ktere se ztrátou tahu projevují. Ale tohle je moje zkušenost.

2014-02-09 23:35:14

Tak jak jsem včera psal o sestřenici, která má taky problém s Fábií. Tak už jí má spravenou. Byl špatný snímač na váčkové hřídeli. Tak už za se frčí jak o závod.

2014-02-18 23:06:32

pavlisdv: A jak to vypadá s tou tvojí fábii? bádáš proč to ztrácí tah?

2016-09-06 18:53:42

Dobrý den,také čas od času (určitě ne při každé jízdě)pozoruju při jízdě vyšší rychlostí třeba na dálnici,že auto (f1,1.4mpi,44kw,aze)ztratí na 2-3 vteřiny tah,jakoby tam nešel benzin,pak se zas chytne a vše ok.Vypozoroval jsem,že se to děje vždycky,když mám méně benzínu v nádrži,když je ručička před rezervou.Jinak pal.filtr mám značky UFI,je tam cca 2 roky,12000 km.Při tom škubnutí-výpadku tahu-se nerozsvítí žádná kontrolka.

2016-09-06 22:47:11

fabia14aze: Diagnostika nic nepíše?


Odpovědět

1  2