Fórum - Téma


Ztráta vody


Fórum Octavia I Ztráta vody

Manuály  |  Inzerce  |  Model Škoda Octavia I 1U  |  Naše vozidla



2016-07-04 08:11:23

Čau, je možné při prasklem těsnění pod hlavou aby zmizla za120 km město dálnice máx130km/h voda v nádržce? Bylo by víčko oleje zbarvené světle? Diky

2016-07-04 09:18:58

Pokud prosakuje voda do oleje byla-by na víčku oleje bila emulze. Strata vody za 120 km je možná a nemusí to prosazovat přes hlavu do oleje, ale primo do válců, kde "shoří" a odejde do výfuku. Nebo je unik někde jinde.

2016-07-04 10:04:40

Takže když jde do válce, emulze na vicku není? Hadice jsou tvrdý, to asi bude těsnění. Jelikož tlakem se nic nezjistilo. Musí se stáčet hlava? Diky

2016-07-04 10:34:19

lukaso: nemusí být, záleží jestli se voda potká s olejem... pokud ano, olej přestává mít mazací schopnosti.

Průsak může být i přes těsnění teplotního čidla, voda uniká pouze při teplém motoru a při tlaku vody.

2016-07-04 11:30:31

Jj voda se ztrácí při teplém motoru a čím jedu rychleji mi přijde... při natlakování vzduchem se voda nikde neobjevila. Je fakt, že mi teplotní čidlo měnili, ale už nevím zda se voda ztrácela už před tím...

 p.s.
Pavel
2016-07-04 18:17:03

lukaso: když otevřeš víko expanzky vrátí se voda do expanzky? Tlakuje ti to hadice?

Začni tim nejjednodušim dej novej termostat a víko expanzky a když to nepomúže tak těsnění

2016-07-06 18:17:02

Tak jsem objevil kde mi kape voda. Pod spolujezdcem je takovej tlusci pruh podvozku. Jdou v něm lanka dozadu k brzdám. Tak z toho mi to tece. Ale kudy se to tam dostává fakt Netuším... od toho natlakovani se to zhoršilo a i se to konečně objevilo...

 p.s.
Pavel
2016-07-06 18:25:25

lukaso: sundej dekl od rozvodú a koukni jestli neteče vodní pumpa

2016-07-06 20:47:55

Ok diky

2016-07-06 20:49:13

Pred 20 tisíci byla dávána nova s rozvody. Tak uvidíme... nádobku mám novou, termostat, čidlo teploty... diky

2016-07-23 15:23:52

Ahoj,

Mám také menší problém. Nedávno jsem vytahovat káru z garáže a protože byla těžká tak mi auto dvakrát chciplo. Hned jsem ho znova nahodil a pokračoval, ale cca po deseti minutách jízdy mi vyskočila teplota vody a rozblikala se kontrolka. Chcipl jsem to a čekal až to větrák uchladi. Pak cca 300km nic, vše v pořádku a najednou se ztrácí voda z expansky. Nikde není žádný viditelný únik kapaliny, motor se neprehriva, funguje naprosto normálně. Jen ten únik vody. Nemáte někdo typ co by to mohlo být? Termostat?

 p.s.
Pavel
2016-07-23 16:35:59

cejkola: začal bych jiným termostatem,poté jiný víko expanzky a pokud to nezabere vidim to na těsnění pod hlavou

2016-07-24 07:44:35

cejkola: Nepodařilo se mi zjistit jaký motor máš v autě, jen to že je to benzin.

2016-07-24 09:15:38

drak: 1.6 AEE

p.s.: kdyby to byl termostat lítala by teplota nahoru dolu ne?

A naopak kdyby těsnění pod hlavou přibýval by olej a byla pod víčkem emulze.

2016-07-25 17:20:20

cejkola: AEE na těsnění pod hlavou netrpí, spíše bych také typoval vodní pumpu a zároveň bych udělal tlakovou zkoušku.

2016-07-30 13:03:13

Vodní pumpa vypadá v pořádku, hlavně byla dělaná s rozvody před rokem a půl. Teď pro změnu auto skoro natáhne.

2016-07-31 07:25:03

cejkola: Jak vypadá pumpa v pořádku? Jestli prokluzuje vrtulka v motoru na kterou bez demontáže není vidět tak to pokoukáním za kryt nepoznáš. Jak auto netáhne? Rozveď to a ať to někdo omrkne diagnostikou, i tu teplotu co to vlastně ukazuje. Co termostat, maká?

2016-07-31 09:36:38

drak: byl jsem na diagnostice. Problém s tím že to přestalo táhnout byl u rozdělovače. Který jsem shodou okolností nechal také vyměnit i s kabely, ale mechanik neměl stroboskopickou lampu tak to ne nastavil dobře na poprvé, ale až na druhý pokus.

Ale abych se vrátil k problému ztráty vody. Voda stále trochu uniká. Měl jsem sundany kryt na vodní pumpu, ale nevím přijde mi prostě v pořádku a není tam zas tak dlouho.

Na diagnostice to žádný problém s chladící soustavou napsalo.

Říkali mi ať s tím prostě jezdím a problém se ukáže sám.

2016-07-31 16:11:50

cejkola: Pokud tam máš růžovou G12, někde se únik ukáže, poroste tam ,,houba" Když se to nehřeje a netvoří se emulze, tak bych to zkusil natlakovat. Každopádně diagnostika co se týče chl, soustavy moc neumí. V naměřených hodnotách lze přečíst čidlo a to jaká hodnota jde do palubky a jaká do řídící jednotky. Vadné čidlo nepozná, to už musí být extrém kdy se motor přehřeje tak napíše ,,signál příliž velký". Voz v kufru nádobu s namíchanou chl. směsí a hlídej to.


Odpovědět