Fórum - Téma


Ztráta vody


Fórum Octavia I Ztráta vody

Informace o modelu: Škoda Octavia I 1U



2016-07-04 08:11:23

Čau, je možné při prasklem těsnění pod hlavou aby zmizla za120 km město dálnice máx130km/h voda v nádržce? Bylo by víčko oleje zbarvené světle? Diky

2016-07-04 09:18:58

Pokud prosakuje voda do oleje byla-by na víčku oleje bila emulze. Strata vody za 120 km je možná a nemusí to prosazovat přes hlavu do oleje, ale primo do válců, kde "shoří" a odejde do výfuku. Nebo je unik někde jinde.

2016-07-04 10:04:40

Takže když jde do válce, emulze na vicku není? Hadice jsou tvrdý, to asi bude těsnění. Jelikož tlakem se nic nezjistilo. Musí se stáčet hlava? Diky

2016-07-04 10:34:19

lukaso: nemusí být, záleží jestli se voda potká s olejem... pokud ano, olej přestává mít mazací schopnosti.

Průsak může být i přes těsnění teplotního čidla, voda uniká pouze při teplém motoru a při tlaku vody.

2016-07-04 11:30:31

Jj voda se ztrácí při teplém motoru a čím jedu rychleji mi přijde... při natlakování vzduchem se voda nikde neobjevila. Je fakt, že mi teplotní čidlo měnili, ale už nevím zda se voda ztrácela už před tím...

2016-07-04 18:17:03

lukaso: když otevřeš víko expanzky vrátí se voda do expanzky? Tlakuje ti to hadice?

Začni tim nejjednodušim dej novej termostat a víko expanzky a když to nepomúže tak těsnění

2016-07-06 18:17:02

Tak jsem objevil kde mi kape voda. Pod spolujezdcem je takovej tlusci pruh podvozku. Jdou v něm lanka dozadu k brzdám. Tak z toho mi to tece. Ale kudy se to tam dostává fakt Netuším... od toho natlakovani se to zhoršilo a i se to konečně objevilo...

2016-07-06 18:25:25

lukaso: sundej dekl od rozvodú a koukni jestli neteče vodní pumpa

2016-07-06 20:47:55

Ok diky

2016-07-06 20:49:13

Pred 20 tisíci byla dávána nova s rozvody. Tak uvidíme... nádobku mám novou, termostat, čidlo teploty... diky

2016-07-23 15:23:52

Ahoj,

Mám také menší problém. Nedávno jsem vytahovat káru z garáže a protože byla těžká tak mi auto dvakrát chciplo. Hned jsem ho znova nahodil a pokračoval, ale cca po deseti minutách jízdy mi vyskočila teplota vody a rozblikala se kontrolka. Chcipl jsem to a čekal až to větrák uchladi. Pak cca 300km nic, vše v pořádku a najednou se ztrácí voda z expansky. Nikde není žádný viditelný únik kapaliny, motor se neprehriva, funguje naprosto normálně. Jen ten únik vody. Nemáte někdo typ co by to mohlo být? Termostat?

2016-07-23 16:35:59

cejkola: začal bych jiným termostatem,poté jiný víko expanzky a pokud to nezabere vidim to na těsnění pod hlavou

2016-07-24 07:44:35

cejkola: Nepodařilo se mi zjistit jaký motor máš v autě, jen to že je to benzin.

2016-07-24 09:15:38

drak: 1.6 AEE

p.s.: kdyby to byl termostat lítala by teplota nahoru dolu ne?

A naopak kdyby těsnění pod hlavou přibýval by olej a byla pod víčkem emulze.

2016-07-25 17:20:20

cejkola: AEE na těsnění pod hlavou netrpí, spíše bych také typoval vodní pumpu a zároveň bych udělal tlakovou zkoušku.

2016-07-30 13:03:13

Vodní pumpa vypadá v pořádku, hlavně byla dělaná s rozvody před rokem a půl. Teď pro změnu auto skoro natáhne.

2016-07-31 07:25:03

cejkola: Jak vypadá pumpa v pořádku? Jestli prokluzuje vrtulka v motoru na kterou bez demontáže není vidět tak to pokoukáním za kryt nepoznáš. Jak auto netáhne? Rozveď to a ať to někdo omrkne diagnostikou, i tu teplotu co to vlastně ukazuje. Co termostat, maká?

2016-07-31 09:36:38

drak: byl jsem na diagnostice. Problém s tím že to přestalo táhnout byl u rozdělovače. Který jsem shodou okolností nechal také vyměnit i s kabely, ale mechanik neměl stroboskopickou lampu tak to ne nastavil dobře na poprvé, ale až na druhý pokus.

Ale abych se vrátil k problému ztráty vody. Voda stále trochu uniká. Měl jsem sundany kryt na vodní pumpu, ale nevím přijde mi prostě v pořádku a není tam zas tak dlouho.

Na diagnostice to žádný problém s chladící soustavou napsalo.

Říkali mi ať s tím prostě jezdím a problém se ukáže sám.

2016-07-31 16:11:50

cejkola: Pokud tam máš růžovou G12, někde se únik ukáže, poroste tam ,,houba" Když se to nehřeje a netvoří se emulze, tak bych to zkusil natlakovat. Každopádně diagnostika co se týče chl, soustavy moc neumí. V naměřených hodnotách lze přečíst čidlo a to jaká hodnota jde do palubky a jaká do řídící jednotky. Vadné čidlo nepozná, to už musí být extrém kdy se motor přehřeje tak napíše ,,signál příliž velký". Voz v kufru nádobu s namíchanou chl. směsí a hlídej to.


Odpovědět